Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvor er sommeren blitt av?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-06-11, 08:38   #1
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor er sommeren blitt av?

I går hadde vi en fantastisk dag i Oslo. Jeg badet i sjøen!

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-11, 09:35   #2
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sommeren var på snarvisitt i Trondheim i går med 28 grader. I dag er vi tilbake til 12 grader og regn

Gammel 30-06-11, 09:36   #3
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Come on, sommeren er så vidt i gang dere! Det er litt tidlig å klage nå.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-11, 21:15   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

Come on, sommeren er så vidt i gang dere! Det er litt tidlig å klage nå.

Pøsj, mange har jo allerede tatt ferie, sommeren er fra 1. juni til 1. september, for tenk. Eller, den burde i hvert fall vært det. Eller, den burde vært fra 1. februar til 1. november. Så kunne vi hatt hvit jul, men varm sommer resten av året!

Gammel 30-06-11, 21:16   #5
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei altså, det verste med dette vestlandsværet akkurat nå, er at man aldri vet hvordan været blir akkurat den dagen. Jeg har lyst til å gå i Kongeparken, men det er uaktuelt om det er regn for da stenger de de kuleste attraksjonene og det er lite kult å være på tivoli når det er pisseregn. Og det kan være knallfint vær, klarblå himmel og sol om morgenen, men 2 timer senere er det mørk grå himmel og øsende regn. Og Yr kan man jo pokker ikke stole på heller.

Gammel 01-07-11, 12:44   #6
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sommeren kommer i dag og varer helt til september står det i avisen i dag!

Gammel 02-07-11, 10:49   #7
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Sommeren kommer i dag og varer helt til september står det i avisen i dag!

Nuvel. Det sto i VG eller Dagbladet så da menes det i Oslo og omhegn.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-11, 13:22   #8
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

INSTALLERER SOMMER.....
███████████████░░░░░░░░░░░░░░ 44% FERDIG.

Installasjon feilet.
404 feil: Årstiden ikke funnet. Årstiden du søker etter kan ha blitt fjernet, fått et annet navn, eller er midlertidig utilgjengelig. Vennligst prøv igjen senere....

Gammel 01-07-11, 13:43   #9
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Propella, her.

INSTALLERER SOMMER.....
███████████████░░░░░░░░░░░░░░ 44% FERDIG.

Installasjon feilet.
404 feil: Årstiden ikke funnet. Årstiden du søker etter kan ha blitt fjernet, fått et annet navn, eller er midlertidig utilgjengelig. Vennligst prøv igjen senere....

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-11, 14:26   #10
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Omtrent sånn føles det ja.

Det er 1. juli. Juli. Definitivt sommermåned.
Før jeg går på trilletur med min datter titter jeg ut døra. Ikke for å se om jeg trenger solbriller eller hvilken vei jeg skal feste bagen for å unngå sol i ansiktet hennes. Men for å se hvilken jakke jeg skal ta. Ja, ikke OM ytterjakke, men HVILKEN. Regner det så mye at jeg må ta regnjakke, eller kan jeg ta "helårsjakka"? Den er vind og vanntett, men har ikke hette. Det regner så lite at jeg velger den. Ville sikkert gått uten hette likevel. Tåka er lettere i dag enn i går, registrerer jeg. Den gjemmer fortsatt det ene fjellet, og toppene på noen andre, men den ligger ikke helt mellom husene som i går.

Sommer? Jeg prøvde forklare Knerten hva sommerferie er i dag. Han har aldri vært på sommerferie, og tror "ferie" er noe skummelt. Vel, jeg droppet å ta med delen om SOMMER...

Gammel 01-07-11, 14:52   #11
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sommeren venter på at jeg skal ha ferie.

Gammel 01-07-11, 14:56   #12
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sommeren var jo her i påsken.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-11, 15:57   #13
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Haff.. her er det overskyet, og det har kommet noen regndråper, men det er likevel 22 grader, og jeg koker i singlet og daffebukse... Ungene går likevel i shorts, det er jo så god temperatur..

Jeg tåler tydeligvis regn jeg, eneste aberet er at regndressen min har krympet

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-11, 10:33   #14
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Den kommer visst hit i dag. 25 grader på det varmeste, allerede over 18, det er en deilig sommerdag. Det skal visst begynne å regne sånn på ettermiddagen da, så vi får nyte formiddagen. Tenkte plaskebasseng på verandaen. Bare dumt den har mest ettermiddagssol...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:24.