|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
heimføing
|
Sv: Hvor ble sommeren av?
Samme her. Det kommer an på hva man er vant til, eller hva man forventer. Jeg synes normal søringsommer er storveis, selv om søringene syter.
Herregud, så lenge det ikke hagler, og graderstokken viser tosifra, så er det sommer! |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor ble sommeren av?Vi syter om været hvert eneste år, når skal vi virkelig innse at vi ikke har sommer her vi bor? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Hvor ble sommeren av?Sommeren var her i forrige uke, guttungen fikk plaskebasseng på altanen, jeg gikk trilletur uten jakke og sokker. Ja, det regnet gjerne enten på morgenen eller på kvelden eller på natta eller noe sånn, men det var da grillmat flere dager, og altså capribukse og sokkeløst.
|
|
|
#4 |
|
Drømmer
|
Sv: Hvor ble sommeren av?Vi har hatt ferie i 2 uker og jeg synes været stort sett har vært fint jeg. Vi har fått badet, vært på sykkelturer, lekt masse ute, vært på turer osv. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
heimføing
|
Men du kan jo ikke drive og sammenligne Norge og Italia værmessig, du må stikke fingeren i jorda og se hvor du bor og forholde deg til det. Og heller dra på ferie til Italia hvert år. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Hvor ble sommeren av?Fordi mannen har god jobb her, vi har familien her og jeg ikke drar ungene opp fra det livet de kjenner, skole og barnehage og venner fordi jeg vil ha det varmere. Som jeg skrev tidligere, hadde jeg ikke hatt barna hadde jeg og mannen bodd i Italia nå, vi snakket om det før vi fikk barn, men det ble aldri noe av.
|
|
|
#7 |
|
Tittel og tittel....
|
Du er ikke den eneste jeg kjenner som klager på været altså, men jeg tror helt ærlig man får det bedre om man rett og slett bare innser at man bor der man bor, og at været er en av de få tingene man ikke kan gjøre noe med.
|
|
|
|
#8 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Hvor ble sommeren av?Javel okei, jeg skal ikke klage over været mer. Men altså, det regner nesten hele tiden og jeg synes det er noe piss! Det må jeg få lov til å si, selv om jeg skal gjøre det mindre.
|
|
|
#10 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Hvor ble sommeren av?Det er jo noe sjarmerende i å vise guttungen at det regner så hardt at det spruter langt opp igjen. Han syntes det så kjekt ut.
|
![]() |
|
|