Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvor ble sommeren av?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-07-11, 23:43   #61
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor ble sommeren av?

Jeg har hatt ferie i to uker, og synes været har vært helt flott! Flere dager med mye sol, noen dager med skyer, men god temperatur. Regn har det vel kommet hver dag, noen dråper noen dager, og noen dager har det bøttet ned.

Men vi har kost oss masse! Badet flere ganger, teltet, syklet lange turer, kost oss i godt selskap, og vært i flere skateparker i godværet, og ungene här fått gjøre det de selv har hatt lyst til

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-11, 02:22   #62
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Men sånn helt ærlig så er akkurat klaging på været noe jeg forbinder med deg altså.

Javel? Så fint da. Godt det er på nett jeg klager mest og ikke i RL. *fryser*

Gammel 10-07-11, 08:56   #63
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Javel? Så fint da. Godt det er på nett jeg klager mest og ikke i RL. *fryser*

Tja, du velger jo selv hvor du vil klage, men ja, veldig ofte når det er snakk om været så er du en av dem jeg legger merke til som aldri er fornøyd. Nå skal det sies at det ikke er det eneste jeg legger merke til når det gjelder deg, så det er ikke slik at jeg nødvendigvis har et negativt inntrykk av deg likevel

Gammel 10-07-11, 11:21   #64
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hadde jeg bodd et sted der det faktisk var sommer (altså varmt og sol, ikke regn mesteparten av tiden) hadde du ikke sett meg klage.

Gammel 10-07-11, 11:23   #65
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Hadde jeg bodd et sted der det faktisk var sommer (altså varmt og sol, ikke regn mesteparten av tiden) hadde du ikke sett meg klage.

Det skjønner jo jeg også. Men hvorfor ikke flytte da?

Gammel 10-07-11, 11:24   #66
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Fordi mannen har god jobb her, vi har familien her og jeg ikke drar ungene opp fra det livet de kjenner, skole og barnehage og venner fordi jeg vil ha det varmere. Som jeg skrev tidligere, hadde jeg ikke hatt barna hadde jeg og mannen bodd i Italia nå, vi snakket om det før vi fikk barn, men det ble aldri noe av.

Gammel 10-07-11, 11:26   #67
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Vi har hatt ferie i 2 uker og jeg synes været stort sett har vært fint jeg. Vi har fått badet, vært på sykkelturer, lekt masse ute, vært på turer osv.
Nå kom vi hjem til regn men noen dager med regn gjør meg ingenting,mye å finne på i regnvær også.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-11, 11:36   #68
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fordi mannen har god jobb her, vi har familien her og jeg ikke drar ungene opp fra det livet de kjenner, skole og barnehage og venner fordi jeg vil ha det varmere. Som jeg skrev tidligere, hadde jeg ikke hatt barna hadde jeg og mannen bodd i Italia nå, vi snakket om det før vi fikk barn, men det ble aldri noe av.

Men du kan jo ikke drive og sammenligne Norge og Italia værmessig, du må stikke fingeren i jorda og se hvor du bor og forholde deg til det. Og heller dra på ferie til Italia hvert år.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-11, 11:40   #69
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Standard

Du er ikke den eneste jeg kjenner som klager på været altså, men jeg tror helt ærlig man får det bedre om man rett og slett bare innser at man bor der man bor, og at været er en av de få tingene man ikke kan gjøre noe med.
Jeg bor i Nord Norge, jeg klager veldig sjelden over været, eneste unntaket var i fjor når det faktisk ikke var bra vær på sommeren i det hele tatt. det var kaldt og det regnet hele tiden. Da skal jeg ærlig innrømme at jeg var lei når sommeren gikk mot slutten. I år har været vært ok, men de store temperaturene har ikke vært tilstede,før akkurat i går og i dag, men jeg er strålende fornøyd likevel jeg

Gammel 10-07-11, 11:40   #70
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Javel okei, jeg skal ikke klage over været mer. Men altså, det regner nesten hele tiden og jeg synes det er noe piss! Det må jeg få lov til å si, selv om jeg skal gjøre det mindre.

Gammel 10-07-11, 11:41   #71
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Standard

Javel okei, jeg skal ikke klage over været mer.

Selvsagt har du det, på samme måte som alle andre har lov til å kommentere det

Gammel 10-07-11, 11:50   #72
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Det er jo noe sjarmerende i å vise guttungen at det regner så hardt at det spruter langt opp igjen. Han syntes det så kjekt ut.

Sommerfeeling gir det dog ikke.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:14.