|
|
|
|
#1 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ryddedugnad!Vi for tiden alle klærne våre i søplesekker. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Ryddedugnad!jeg har ... brettet sammen babytøy. (Ungen blir ikke hentet av barnevernet selvom tøyet ikke blir strøket?) |
|
|
|
#4 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Ryddedugnad!Jeg har tatt gangen i dag. Skap, skuffer og alt er skinnende rent. Det sto ikke engang på lista. Nå har jeg derimot begynt operasjon klær og vaskerom. Det går treigt, for å si det sånn. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
fri
|
Sv: Ryddedugnad!Da har jeg vært effektiv i dag, og fått kjempegod hjelp av eldstemann som var motivert av å tjene penger til VIP-meldemsskap på nettspill. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Ryddedugnad!Det blir knallbra! Skapene er unnagjort i dag, og vaskerommet er ryddet. Det er ikke lenge til bunnen av skittentøyhaugen ser dagens lys, nå skal jeg bare vaske der inne (det er vel egenlig ikke bare). Juhu! :sliten: |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Ryddedugnad!Liste har jeg ikke - men i dag har min kjære kjørt avgårde to billass med skrot fra kjelleren, og jeg har fått hengt alt vintertøyet som lå og fløyt i kasser øverst i gjestesenga der nede, inn i den nye garderobeboden min kjære snekret tidligere i sommer.
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ryddedugnad!Jeg har lang ferie, og jeg koser meg faktisk ikke så rent lite med å rydde opp i all slags rot. Har omtrent tømt to boder for ting vi ikke trenger. Nå skal det vekk. Visste jo ikke hva vi hadde i disse bodene engang.
|
|
|
#11 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Ryddedugnad!Jeg vil være med!
|
|
|
#12 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Ryddedugnad!Jeg har hatt en haug med klær som har blitt for små for gutta, den har jeg stappet inn i et klesskap over lang tid men så ble det så fullt og uka før vi dro på ferie så fikk jeg ryddet i kaoset. Småbarnsklærne fikk broren min til sin gutt. Deilig å få vekk en haug med klær.
|
|
|
|
#13 |
|
Helt vanlig
|
Sv: Ryddedugnad!Jeg skal bare ha ferie i et par dager så kanskje jeg begynner. Men jeg har fått vasket ned stallen og ryddet garasjen. Det var de to verste.
|
|
|
#14 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Ryddedugnad!Jeg har ikke fått gjort noe på lista.
|
|
|
#15 |
|
Einsam
|
Sv: Ryddedugnad!Jeg hadde store planer om å bli ferdig med den lista før ungene kom hjem. Vel, de er hjemme igjen. Og jeg skal opereres tirsdag.. Har ikke lyst til å bruke morgendagen på huset, når ungene har vært bort et par uker.. Men, vi får se |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Ryddedugnad!1. Brette rød/rosa klesvask
|
|
|
#17 |
|
Ute av drift
Sv: Ryddedugnad!
Skulle se på lista nå for å begynne, men hadde visst unnagjort et punkt allerede, mens jentungen dusja i stad.
|
|
|
#18 |
|
Ute av drift
Takk for denne tråden!
|
|
|
#19 |
|
Ute av drift
Fiks ferdig.
|
|
|
#20 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Ryddedugnad!Jeg har begynt å rydde et kjempestort loft med esker fra 20-25 år tilbake og fremover. Alene. Og det er i grunnen best, men fy så tregt det går. Ferdig med å gå gjennom ett av tre rom, det minste, det tok meg hele dagen. Ryggen er vond, men jeg er ivrig etter å fortsette. Og så mye rart man finner: gamle plater, kassetter, kjærlighetsbrev, skolestiler og dagbøker... Brukt lite tid ned memory lane og kaster med hard hånd. Neste rom er større gjenstander som lamper og møbler, så det går nok fortere. Legger alt i plastkasser, nå skal det bli orden!
|
![]() |
|
|