|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Cars 2 3DVi så den i dag, i 2D - hadde ikke lyst til å ta vesla med på 3D.
|
|
|
#4 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Cars 2 3DVi så den i går, straks 5-åringen holdt ut en time, straks 7-åringen holdt ut hele filmen, men syntes den var kjedelig. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Cars 2 3DJeg og storebror skulle på kino for første gang i går, og valgte bort Cars og gikk heller på Rio. Det var en veldig god start som kinogjenger for en på 4,5 selv om han synes det var skummelt av og til, han satt klistret gjennom hele filmen.
|
|
|
#6 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Cars 2 3DVi så i 2D. Han har aldri vært på kino før, så vi syntes vanlig kino var mer enn nok spektakulært.
|
|
|
#7 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Cars 2 3DLillebror på 3.4 år og storebror på 6 så den sammen med pappaen, og 6åringen likte den. Når det gjelder 3åringen får jeg bare høre at han måtte tisse 2 ganger
|
|
|
|
#8 |
|
Unik
|
Sv: Cars 2 3DMe endte opp med å sjå den i 3d me og. Ungane koste seg, men dei skjønte ikkje historien. Første dei spurte meg om då me kom ut frå kinoen var kvifor dei andre bilane var så slemme.
|
|
|
#10 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: Cars 2 3DFilmen var ikke verdt pengene for å se i 3D. Lillestorebror tok av seg brillene halvveis i filmen. Og jeg tror han synes den var for lang for på slutten spurte han flere ganger om den var ferdig snart. (Men da vi var på vei hjem ville han se mer Biler...) |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Cars 2 3DVi så den i 2D i går, hele familien.
|
|
|
#12 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Cars 2 3DVi så den i 2D helgen som var. Jeg vet ikke jeg ... Guttungen synes den var kjempegøy og var faktisk revet med hele veien, men frøkna sovnet den siste halvtimen!
|
|
|
#13 |
|
Ute på tur
|
Sv: Cars 2 3DJeg skal på denne i dag med to treåringer og er veldig spent på om de holder ut i to timer. Hvorfor i all verden lage den så lang da? Jaja, den første filmen er i hvertfall veldig stas så da prøver vi dette.
|
|
|
#14 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Cars 2 3DSå den forrige uke med barn på 4, 6, 7 og snart 9, og alle likte den.
|
|
|
#15 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Cars 2 3DVi har sett den for andre gang i dag, mannen ville også se den. Gutta synes den var like kul. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Cars 2 3DHer synes snart-7-åringen den var greit morsom, 4-åringen så ca. halve (resten av tiden klenget hun på mor - litt skummel, men mest vanskelig å henge med, tror jeg) og mor kjedet seg.
|
|
|
#17 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Cars 2 3DJa, den dårlig totningen er ille greier, og jeg tror ikke ungene skjønte mye av hva han sa.
|
|
|
#19 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Cars 2 3DVi så den i går i 3D og 6-åringen havnet i fanget da bildene holdt på å bli kverket i Big Ben. 9-åringen syntes den var bra, og han synes den første flmen er veldig barnslig. (men han eeeelsket den da den var ny og han var 4 år da
|
|
|
#20 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Cars 2 3DMannen hadde med 3-åringen og 6-åringen på denne. Begge likte den, men 3-åringen er litt lydsart (ballonger som sprekker og motorsykler), så hun spratt over på fanget til pappa fra første vrooom (det var motorlyden hun synes er litt voldsom). Syvårsgrense kom som en overraskelse. Det slo meg rett og slett ikke at oppfølgeren skulle lages skumlere. Det var 3-åringen som hadde gledet seg mest.
|
![]() |
|
|