Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Cars 2 3D

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-08-11, 10:33   #1
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Cars 2 3D

Vi så den i 2D, Urt. Det var helt fint.

Gammel 21-08-11, 22:45   #2
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Vi så den i dag, i 2D - hadde ikke lyst til å ta vesla med på 3D.

Gutta på 8, 11 og 15 syntes filmen var kjempebra - var overrasket over at eldstemann likte den da det ikke akkurat er den typen film han pleier å se...
Den ble litt lang for vesla men absolutt ikke skummel. Tror ikke hun skjønte historien helt men hun koste seg uansett.

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 10:42   #3
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Var det eg og hadde tenkt, men det virka ei lita stund som om "alle" hadde sett den i 3d.

Gammel 15-08-11, 11:10   #4
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Vi så den i går, straks 5-åringen holdt ut en time, straks 7-åringen holdt ut hele filmen, men syntes den var kjedelig.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 11:13   #5
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg og storebror skulle på kino for første gang i går, og valgte bort Cars og gikk heller på Rio. Det var en veldig god start som kinogjenger for en på 4,5 selv om han synes det var skummelt av og til, han satt klistret gjennom hele filmen.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 21:41   #6
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Vi så i 2D. Han har aldri vært på kino før, så vi syntes vanlig kino var mer enn nok spektakulært.

Gammel 18-08-11, 13:58   #7
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Lillebror på 3.4 år og storebror på 6 så den sammen med pappaen, og 6åringen likte den. Når det gjelder 3åringen får jeg bare høre at han måtte tisse 2 ganger
De hadde sett den i 3d.

Gammel 18-08-11, 14:08   #8
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Me endte opp med å sjå den i 3d me og. Ungane koste seg, men dei skjønte ikkje historien. Første dei spurte meg om då me kom ut frå kinoen var kvifor dei andre bilane var så slemme.

Gammel 18-08-11, 15:54   #9
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi skal se filmen i kveld. Blir 3D fordi 2D-forestillingene er ferdig så tidlig.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-11, 10:20   #10
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Filmen var ikke verdt pengene for å se i 3D. Lillestorebror tok av seg brillene halvveis i filmen. Og jeg tror han synes den var for lang for på slutten spurte han flere ganger om den var ferdig snart. (Men da vi var på vei hjem ville han se mer Biler...)

Jeg synes den var masete og bråkete fra ende til annen og var ikke begeistret for all skytingen, bombingen og "torturscener". Den hadde ikke noe av sjarmen fra første filmen. På slutten var det kastet inn litt moral om å like seg selv som den man er osv.

Men filmen er ikke laget for meg da. Guttene likte den.

(På den andre siden så har jeg sett Biler 1 mange ganger, men ser ikke for meg at jeg gidder se denne her så ofte igjen. Om vi i det hele tatt kjøper den på dvd.)

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-11, 10:57   #11
mina
Strikker

mina sin avatar

Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Vi så den i 2D i går, hele familien.
Jeg kom med så lave forventninger etter å ha lest tråden her at jeg ble positivt overrasket. Jeg synes likevel den var litt avansert i plottet og at det var vel mye skyting.
Minsten likte den kjempegodt!

Så flere småunger ned i 2-3 årsalderen der, kan ikke skjønne at de fikk noe særlig ut av filmen. Ca en time ut i hørte vi flere småttinger som ville heim og som ikke ville se mer, men tror alle satt til slutt likevel.

Gammel 19-08-11, 11:08   #12
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Vi så den i 2D helgen som var. Jeg vet ikke jeg ... Guttungen synes den var kjempegøy og var faktisk revet med hele veien, men frøkna sovnet den siste halvtimen! Jeg synes den var litt rotete og litt vel mye action både ved start og slutt ja, men ellers lo jeg godt innimellom. Dog, ener´n var og er definitivt en vinner!!

Gammel 19-08-11, 11:27   #13
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg skal på denne i dag med to treåringer og er veldig spent på om de holder ut i to timer. Hvorfor i all verden lage den så lang da? Jaja, den første filmen er i hvertfall veldig stas så da prøver vi dette.

Gammel 21-08-11, 22:49   #14
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så den forrige uke med barn på 4, 6, 7 og snart 9, og alle likte den.

Jeg har ikke rukket å sjekke om 4- åringen faktisk forstod den, da, men likte den gjorde han.

Gammel 21-08-11, 22:52   #15
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har sett den for andre gang i dag, mannen ville også se den. Gutta synes den var like kul.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 11:13   #16
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her synes snart-7-åringen den var greit morsom, 4-åringen så ca. halve (resten av tiden klenget hun på mor - litt skummel, men mest vanskelig å henge med, tror jeg) og mor kjedet seg.

Jeg synes plottet var for avansert, de snakker for fort og med for mange rare liksom-aksenter som gjør det unødvendig vanskelig for en barnefilm. Jeg synes ikke alle må snakke oslodialekt, liksom, men den kvasifransktysksveitsiske greia? Og dårlig totning en hel film? Come on!

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 11:17   #17
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, den dårlig totningen er ille greier, og jeg tror ikke ungene skjønte mye av hva han sa.

Og de snakker fort, ja? Jeg hører litt dårlig, så det er av og til vanskelig for meg å bedømme om det egentlig er vanskelig å høre, eller bare meg.

Gammel 22-08-11, 12:08   #18
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dagsavisen kalte det å se en hel film med Jar Jar Blinks, og jeg skjønner hva de mener.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 12:13   #19
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi så den i går i 3D og 6-åringen havnet i fanget da bildene holdt på å bli kverket i Big Ben. 9-åringen syntes den var bra, og han synes den første flmen er veldig barnslig. (men han eeeelsket den da den var ny og han var 4 år da ).

Jeg skjønte heller ikke hva han Finn Mc Missile het før mannen min sa det etterpå, og selv jeg syntes det var vanskelig å få med meg alle "dialektene".

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 14:54   #20
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mannen hadde med 3-åringen og 6-åringen på denne. Begge likte den, men 3-åringen er litt lydsart (ballonger som sprekker og motorsykler), så hun spratt over på fanget til pappa fra første vrooom (det var motorlyden hun synes er litt voldsom). Syvårsgrense kom som en overraskelse. Det slo meg rett og slett ikke at oppfølgeren skulle lages skumlere. Det var 3-åringen som hadde gledet seg mest.

De så den i 2D, da.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:47.