Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hva bør vi gjøre i leiligheten før fotograf og før vising?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-08-11, 23:51   #61
Hønni

Hønni sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva bør vi gjøre i leiligheten før fotograf og før vising?

Jeg hører på dere og fjerner og fikser.

Her er gangen. Her er det vel ikke så mye vi kan gjøre, men det er verdt å ha bilde av den når den for en gangs skyld er så ryddig!

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-11, 23:56   #62
OlleVia
Erfaren

OlleVia sin avatar

OlleVia er litt kulOlleVia er litt kul
Standard

Jeg ville tatt bort det brune teppe i stuen som er på bilde 1.

OlleVia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-11, 00:16   #63
Hønni

Hønni sin avatar

Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Godt vi ennå er på Gran Canaria-tid, og klokken dermed bare er kvart over elleve... Jajaja, soverommet er en nøtt. Her er det også en haug hyller, og i de som nå er tomme pleier vi å ha mye dill. Parfymer, kremer, blader og bøker vi leser nå etc... Hva bør gjøres her tro?
Nytt sengetøy og bedre redd seng i morgen.

Gammel 03-08-11, 00:34   #64
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg blir også kjempeskeptisk hvis det er 15 bilder med detaljer fra stua og stemningsbilder, men manger bilder av et par rom. Det bør være vanlige oversiktsbilder fra alle rom.

Uhh.... man må jo ha ett rom til å stable alt man ikke kan ha på bildene på de andre rommene.

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg ville forresten tatt bort koffertene under DVDene også. Og de hvite lysestakene på mediasenteret (eller høytaleren eller hva det er - jeg ville igrunnen tatt vekk den også om det lar seg gjøre).

Enig, jeg stoppet opp og lurte på hva det var for noe.

På snupperommet: Bort med gullkjole, bilderamma på reolen og den dingsen under senga.
På hobbyrommet: Bort med det som står i hyllene over senga, la noen få bøker stå igjen - eventuelt spre de litt utover, noen kan ligge og noen kan stå. (det samme ville jeg sagt om bokhyllene i stua, over sofaen).
I gangen: Bort med putene på benken.
Kjøkkenet: Grønn stol er for grønn, og eventuelt stable to av de andre stolene oppå hverandre. Det virker for rotete som det nå er ihvertfall.
På kjøkkenbenken: Bort med alt - brødboksen kan til nød stå.

Men ellers - kjempefint hus!

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-11, 14:12   #65
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Nydelig hus,
jeg tror jeg ville fjernet de brune putene på benken også, under fotograferingen.

Jeg husker vi bar tingene fra rom til rom under vår fotografering for mange år siden.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-11, 16:52   #66
Intrigue
Superduperaktiv

Intrigue sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Intrigue er litt kulIntrigue er litt kulIntrigue er litt kul
Standard

Ikke tenn duftlys overalt. Jeg var på visning og kjente bare den ekle lukta i hele leiligheten. Nå kjøpte jeg den riktignok, men det var absolutt ikke pågrunn av alle lysene.

Intrigue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-11, 18:04   #67
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For en flott leilighet! :konstruktiv:

Gammel 03-08-11, 21:28   #68
Rose
Bør lage seg en tittel selv

Rose sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Ville også tatt bort de putene på benken i gangen.

Gammel 03-08-11, 21:32   #69
Rose
Bør lage seg en tittel selv

Rose sin avatar

Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Tror jeg også ville tatt bort tripp trapp stolen på kjøkkenet. kassene under sengen på jenten din sitt rom, dukkevognen. Tror kanskje jeg ville tatt bort teppene også, eller et av de. Syns det ble litt rotete med to.

Gammel 04-08-11, 00:12   #70
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Så fint dere har det.

På soverommet ville jeg fjernet smykkestativet og de tingene som står i hylla over sengen, men latt de tre like eskene stå.

Gammel 17-09-11, 10:52   #71
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Her var det mange gode råd. Vi får melger hit på mandag og så skal vi vel avtale når bilder skal tas, tenker jeg.

Gammel 17-09-11, 16:26   #72
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Flott bolig!

Ellers håper jeg at jeg slipper å selge huset vårt noen gang, så mye arbeid som det tydeligvis er før bildetaking.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 17:43   #73
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

En total avsporing, men hvor har dere fått fatt i de geniale posehyllene (dårlig beskrevet) i gangen deres?

Gammel 22-09-11, 14:32   #74
Hønni

Hønni sin avatar

Standard

Mikkeline: Norrgavel

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:43.