|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
♡
|
![]() Sv: Hva bør vi gjøre i leiligheten før fotograf og før vising?Jeg hører på dere og fjerner og fikser.
![]() |
#62 |
Erfaren
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva bør vi gjøre i leiligheten før fotograf og før vising?Jeg ville tatt bort det brune teppe i stuen som er på bilde 1. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
♡
|
![]() Sv: Hva bør vi gjøre i leiligheten før fotograf og før vising?Godt vi ennå er på Gran Canaria-tid, og klokken dermed bare er kvart over elleve... Jajaja, soverommet er en nøtt. Her er det også en haug hyller, og i de som nå er tomme pleier vi å ha mye dill. Parfymer, kremer, blader og bøker vi leser nå etc... Hva bør gjøres her tro?
![]() |
#64 |
heimføing
|
![]() Sv: Hva bør vi gjøre i leiligheten før fotograf og før vising?
Uhh.... man må jo ha ett rom til å stable alt man ikke kan ha på bildene på de andre rommene.
Enig, jeg stoppet opp og lurte på hva det var for noe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Hva bør vi gjøre i leiligheten før fotograf og før vising?Nydelig hus, |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva bør vi gjøre i leiligheten før fotograf og før vising?Ikke tenn duftlys overalt. Jeg var på visning og kjente bare den ekle lukta i hele leiligheten. Nå kjøpte jeg den riktignok, men det var absolutt ikke pågrunn av alle lysene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva bør vi gjøre i leiligheten før fotograf og før vising?Ville også tatt bort de putene på benken i gangen.
![]() |
#69 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva bør vi gjøre i leiligheten før fotograf og før vising?Tror jeg også ville tatt bort tripp trapp stolen på kjøkkenet. kassene under sengen på jenten din sitt rom, dukkevognen. Tror kanskje jeg ville tatt bort teppene også, eller et av de. Syns det ble litt rotete med to.
![]() |
#70 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva bør vi gjøre i leiligheten før fotograf og før vising?Så fint dere har det.
![]() |
#71 |
Unik
![]() Sv: Hva bør vi gjøre i leiligheten før fotograf og før vising?Her var det mange gode råd. Vi får melger hit på mandag og så skal vi vel avtale når bilder skal tas, tenker jeg.
![]() |
#72 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva bør vi gjøre i leiligheten før fotograf og før vising?Flott bolig!
![]() |
#73 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() Sv: Hva bør vi gjøre i leiligheten før fotograf og før vising?En total avsporing, men hvor har dere fått fatt i de geniale posehyllene (dårlig beskrevet) i gangen deres?
![]() |
|
|