Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Matboks med kjøleelement?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-08-11, 15:36   #1
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Matboks med kjøleelement?

Jeg kjøpte 2 av de 3 siste på den ene Remaen i Porsgrunn.

Men jeg synes kanskje den ble for stor for 6-åringen som nå bare trenger å ha med seg 2 brødskiver på skolen. Til meg og mannen derimot, er den helt perfekt.

Gammel 05-09-11, 21:26   #2
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Storesøster liker ikke å spise frukten, sier den er så vassen etter timer i sekken, så jeg bestilte sånn i siteringen min nå, pluss noen litt mindre bokser velegnet til oppskjært frukt, alle med kjøleelement.

Gammel 05-09-11, 22:04   #3
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gi rapport når du får dem da, Ramses. Vi har ikke fått somlet oss til å bestille, så foreløpig sender vi bare maboksen i pose med et løst kjøleelement.

Sist redigert av Irma : 06-09-11 kl 00:01.
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-11, 17:20   #4
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Gi rapport når du får dem da, Ramses. Vi har ikke fått somlet oss til å bestille, så foreløpig sender vi bare maboksen i pose med et løst kjøleelement.

Da har matboksene ankommet! De kom i går, så storesøster hadde brødskive med gulost i en, og oppskåret frukt i en annen, mindre boks med seg på skolen i dag. Jeg spurte henne hva hun synes, om det holdt seg kaldt, og det gjorde det, sa hun. Jeg hentet henne klokka tre, så etter mer enn 7 timer i sekken var de fremdeles litt kalde, ikke frosne, men absolutt kjølige. Hun hadde de med seg på tur, og som hun sa "det var kaldt og godt selv om sekken var i sola!" All maten var borte, og selve boksene virker veldig kjekke og greie!

Gammel 21-09-11, 17:33   #5
Ciela
Erfaren

Medlem siden: Feb 2008
Ciela er populærCiela er populærCiela er populærCiela er populær
Standard

Vi har fikk yubo boksen etter to uker . Totalt kom den på ca 230 kr inkludert porto . Lett å åpne . Plass til en youghurt stående istedet for den ene lille boksen . Virker som det holder maten frisk frem til lunch .

Ciela er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-11, 22:57   #6
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Will do!

Gammel 06-09-11, 00:01   #7
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Flott!

Gammel 06-09-11, 00:02   #8
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Kjøleelementene fra Rema1000 sine matbokser var elendige greier, synes jeg. Det er bare en plastikkdings fylt med vann, virker det som. Vanlige kjøleelementer tiner ikke fullstendig på så kort tid som disse, iallfall.

Gammel 06-09-11, 10:51   #9
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Kjøleelementene fra Rema1000 sine matbokser var elendige greier, synes jeg. Det er bare en plastikkdings fylt med vann, virker det som. Vanlige kjøleelementer tiner ikke fullstendig på så kort tid som disse, iallfall.

Her blir den ikke fryst engang!

Jeg tenkte å bruke noen andre minielementer i stedet, må bare somle meg til å lete dem frem. Det er uansett greit med en boks som er designet til å romme kjøledelen.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-11, 12:06   #10
Ciela
Erfaren

Standard

Jeg har akurat bestillt en yubo fra Usa . Så jeg kan ikke si noe om kvaliteten men den virker veldig praktisk og kan brukes med og uten boksene .

Gammel 22-09-11, 15:10   #11
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ciela, her.

Jeg har akurat bestillt en yubo fra Usa . Så jeg kan ikke si noe om kvaliteten men den virker veldig praktisk og kan brukes med og uten boksene .

Den så jo helt genial ut! Hva er erfaringene med den, hvis den er kommet??

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 14:27   #12
guttemamma
Superduperaktiv

Medlem siden: Aug 2007
guttemamma er populærguttemamma er populærguttemamma er populær
Standard

Disse har jeg kjøpt. Giraffen er en slags termopose som jeg legger i kjøleelement samt to små matbokser. Det er faktisk plass til en slik også oppi:

I den termosmatboksen så putter jeg oppi fiskekaker også som skal holde seg varm! Mine unger liker ikke så godt kald middagsmat.

Edderkoppvesken har og termo inni seg. Det er plass til et yoghurtbeger stående oppi, i tillegg legger jeg oppi et kjøleelement og to små matbokser.

Det var mange spennende matbokser her inne med kjøling og med ulike rom, men jeg synes det ble for dyrt å bestille fra utlandet.

guttemamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 16:55   #13
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ciela, her.

Jeg prøvde å bestille en nå på Amazon, men de ville ikke sende. Hvor bestilte du?

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-11, 00:44   #14
Ciela
Erfaren

Standard

Min ble bestillt fra www.lunchboxes.com . Når jeg navigerte fra siden fikk jeg 15 % rabatt ellers er det mange "kuponger" til siden ute å går . Matboxen ble bestillt 29 aug , sendt dagen etter å lå på posthuset to uker senere . Den er stor og god . holder kaldt har plass til en youghurt istedet for en av de små boksene og alt går i oppvaskmaskinen utenom dekorplatene som bare tørkes av .

Gammel 06-09-11, 09:00   #15
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Takk for advarselen, hadde tenkt å sjekke ut disse i dag!

Gammel 06-09-11, 12:11   #16
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Rösti har små kjøleelment som selges separat. Jernia selger merket.

Gammel 06-09-11, 15:35   #17
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

Rösti har små kjøleelment som selges separat. Jernia selger merket.

Hmm. Var innom min lokale Jernia og de hadde ingen små kjøleelement. Rart, egentlig.

Gammel 07-09-11, 16:26   #18
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Hmm. Var innom min lokale Jernia og de hadde ingen små kjøleelement. Rart, egentlig.

Søk på Rösti + kjøleelement. Jeg har nettopp gjort det og kom til Rafens, men det er sikkert flere som selger det. Det jeg kjøpte var 5,5X11 cm og heter Rösti Mepal. Jeg kjøpte mitt på Jernia, men det er sikkert lokale forskjeller i utvalget.

Gammel 06-09-11, 14:08   #19
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Standard

Jeg skulle til å bestille den, Ciela - men porto kom på nesten 700 kroner! Hvor bestilte du?

Gammel 06-09-11, 15:22   #20
Bean
Erfaren

Bean sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Bean er populærBean er populærBean er populær
Standard

Jeg har kjøpt Frossypack til poden og er fornøyd. Maten holder seg kald i 8-10 timer. Sjekket en dag da han hadde bare spist lite og maten var ennå kald og frisk rundt middagstid etter 9 timer.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:29.