|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#62 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når vasker du huset?Forresten er det lurt å rydde jevnt og trutt, hver dag. Da slipper man de store skippertakene, og det blir mer overkommelig. Mitt beste tips er å ha fast plass til ting (og faktisk legge dem der...), og å aldri gå tomhendt fra et rom/en etasje til et annet/en annen, men alltid ta med seg noe som skal i den retningen. Dessuten er det lurt å alltid rydde og shine kjøkkenet før man legger seg om kvelden (i teorien).
![]() |
#64 |
Textrovert
|
![]() Sv: Når vasker du huset?Vaskehjelp annenhver tirsdag. Det hender jeg overflatevasker på badet og bruker dustbusteren litt utenom det, men som regel ikke. Så jeg vil påstå at vasking er noe vi ikke driver med i min familie.
![]() |
#65 |
By the Sea
|
![]() Sv: Når vasker du huset?Vi må få vaskehjelp, kjenner jeg.
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou - Sist redigert av Pebbles : 15-08-11 kl 19:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Når vasker du huset?Vasker? Nei, det har vi ikke sett.
![]() |
#67 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Når vasker du huset?
Jada, vi må bare komme i mål med det enorme skippertaket med å få en fast plass til hver ting, dvs, få PLASS til ting, og altså derved gjerne kvitte oss med en del... Jobber med saken.
![]() |
#68 |
Leser FP
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når vasker du huset?Vasker ved behov, dvs kjøkken og yttergang et par dager i uka, resten av rommene en gang i uka i hovedegt. I 2 egt. vasker jeg stort sett en gang eller to pr mnd.
![]() |
#69 |
Audacious
|
![]() Sv: Når vasker du huset?Når jeg vasker huset? Når helvete fryser til is. :harmanntilslikt:
![]() |
#70 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når vasker du huset?
![]() |
#71 |
Off the map.
|
![]() Sv: Når vasker du huset?Jeg har prøvd å forklare for dem at hvis det er rotete, f.eks. under stuebordet, oppå kommoden eller hvor som helst, så behøver de ikke rydde/vaske der. Men det er litt ymse om det har gått inn.
![]() |
#72 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når vasker du huset?Vår fantasktiske vaskedame flyttet på vårparten, og vi har ikke fått tak i noen ny.
![]() |
#73 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Når vasker du huset?Tja, prøver å komme over hele kåken annenhver uke. Ellers blir det litt sånn støvsuging og vasking av vask og do når det trengs for det trengs oftere. Vi vasket sist på søndag morgen og var ferdige 10.30, det var topp.
![]() |
#74 |
Latsabb
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når vasker du huset?Når hybelkaninene gneldrer.... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|