|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjedelige trauste matpakkerNå er første skoleuke unnagjort og hver dag har det vært en skive med salami og en skive med ost. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Like blid
Medlem siden: Jun 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjedelige trauste matpakkerHar kokt egg til morgendagens matpakker! |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Kjedelige trauste matpakkerFor meg går det litt opp og ned. Det viktigste er at matpakken er sunn og at den ser litt delikat ut. Jeg er vokst opp med skiver brettet dobbelt i en gammel brødpose, og det er ikke hyggelig. Mine barn får skiver med mellomleggspapir og i en boks der de holder seg. Storesøster er ganske altspisende på pålegg, men lillesøster liker pepperoni, hvitost, brunost og prim. Og det er det. Ikke mye variasjon med andre ord. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Fortynnet
|
Sv: Kjedelige trauste matpakkerInnlegget mitt var ihvertfall på ingen måte ment som kritikk av de som figurformer maten. Jeg svarte på hovedinnlegget som "nei, du er ikke den eneste som ikke har 20 forskjellige ting i matpakkene". |
|
|
|
|
|
#5 |
|
nju nja njo
|
Sv: Kjedelige trauste matpakker
Jeg mente heller ikke å kritisere noen altså. De fleste prøver vel å få ungene sine til å spise sunt og lager matpakker deretter, men vi er tydeligvis flere som har unger som liker det enkelt også.
|
![]() |
|
|