Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Barnas dager på Skoringen

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-09-11, 20:15   #1
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 936
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnas dager på Skoringen

Er det noen som vet om dette tilbudet gjelder på Mani også? Eller må jeg kjøre Bergen rundt? (Finnes Skoringen noen steder i Bergen, egentlig?)

:forbanner Skoringen/Mani:

Gammel 14-09-11, 20:41   #2
Rose
Bør lage seg en tittel selv

Rose sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Er det noen som vet om dette tilbudet gjelder på Mani også? Eller må jeg kjøre Bergen rundt? (Finnes Skoringen noen steder i Bergen, egentlig?)

:forbanner Skoringen/Mani:

Vet ikke om det gjelder mani også men de har skoringen på sundt i sentrum. Så tror jeg de har det på åsane senter også, i andre etasje.

Gammel 15-09-11, 11:22   #3
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da har jeg fått fatt i sko til de håpefulle. Først på skoringen. Jeg så på vikingskoa til de små og de var greie nok, kanskje litt tunge og av de tyngre skoene til viking til små barn. Skoa til de store var veldig robuste og gode. Jeg endte med å kjøpe til de to store (jeg fikk faktisk større enn 37 også da jeg spurte). Så gikk jeg på nabobutikken etterpå og kjøpte superfit til plutten, de var litt nedsatt der. Og støvler til storebror på halv pris bare for å utnytte tilbudet i den butikken.

Gammel 15-09-11, 12:01   #4
Serafin

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Det ble skohandling for 2200 til oss. :gal.

Storebror fikk 1 par viking vintersko, 1 par sorellsko, og 1 par overgangssko fra Timerberland, og Lillesøster 1 par viking vintersko.
Lillesøster fikk også 1 par viking overgangssko...

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 12:27   #5
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Her fikk storesøster 1 par Viking vintersko og 1 par timberland overgangssko. De var veldig utplukket allerede.

Gammel 15-09-11, 14:14   #6
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg kjøpte Sorel og Timberland overgangssko til eldste, samlet kr 650. Lillebror får Kavat, kjøpt med 40% rabatt på Ellos. Syns ikke det var så mye til små føtter.

Gammel 15-09-11, 14:28   #7
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Fikk tak i sko jeg og. Lite utvalg, men det ble svarte til lillesøster, antagelig i største laget enda, og lilla til storesøster, antagelig heelt feil farge. Jeje. La av støvler til meg selv og, hos husfliden av alle steder.

Gammel 15-09-11, 15:58   #8
Stjerneskuddet
Erfaren

Stjerneskuddet sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

Det var veldig lite utvalg på Skoringen her. Men jeg kjøpte thermostøvler/cherrox som ekstra støvler til de minste. Hadde ikke størrelsene deres i noe annet, men da har vi gjørmesko klare. Synes skoene var dyre der, men selvfølgelig, hvis du kjøper to av de dyreste blir det kanskje noe rimelig. De sorelskoene er ikke vanntette og dermed rimelig dyre. Mener det stod 899kr i butikken, men håper jeg så feil. De får man jo til 249kr på Obs om man passer på. Timberland får man jo til under fem hudrelappen flere steder, spesielt på G-sport. Senest idag. Viking skoene synes jeg også var dyre, jeg kjøpte til eldste på G-sport ifjor til 399kr, og til minsten i år til 300kr. Kjempe gode sko synes jeg og ikke tunge til en toåring. Jeg har ikke prøvd neoprenstøvlene derfra, hadde nok kjøpt de hadde jeg likt mønsteret... Men vi har hatt neoprenstøvler i mange år, til alle, og er superfornøyde. MYE bedre enn gummistøvler og mye for de minste enn stive høye støvler.

Stjerneskuddet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 19:58   #9
millact

millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Guttemamma: I år koster Viking til større barn 799,- hos XXL, ,så jeg synes ikke 899 for to par sko var dyrt i det hele tatt.

Hos oss var det kun store str igjen i formiddag, det jeg skulle ha.

Gammel 15-09-11, 16:55   #10
carmenzita

carmenzita sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Joda, var da å kikka,men det var bare str 30 og oppover igjen,og 26 og nedover,det hjelper lite,så ble ingen sko.

Må nok kjøpe til fullpris.

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 20:03   #11
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av carmenzita, her.

Joda, var da å kikka,men det var bare str 30 og oppover igjen,og 26 og nedover,det hjelper lite,så ble ingen sko.

Må nok kjøpe til fullpris.

Eurosko skal ha tilbud fra neste uke på barnesko

Gammel 15-09-11, 21:12   #12
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For noe tull og fanteri. Dro rett på butikken etter jobb. Med unntak av sympatex-skoene var det ikke vintersko å oppdrive i verken str 27 eller 30. Og betjeningen sa at de hadde mer på lager, men gadd ikke å lete. Derimot viste de oss villig alle de andre skoene som ikke var på tilbud.

Jeg kjøper sko til ungene et annet sted hvor betjeningen er hyggelig og jeg ikke føler meg lurt.

Gammel 15-09-11, 21:17   #13
millact

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

For noe tull og fanteri. Dro rett på butikken etter jobb. Med unntak av sympatex-skoene var det ikke vintersko å oppdrive i verken str 27 eller 30. Og betjeningen sa at de hadde mer på lager, men gadd ikke å lete. Derimot viste de oss villig alle de andre skoene som ikke var på tilbud.

Jeg kjøper sko til ungene et annet sted hvor betjeningen er hyggelig og jeg ikke føler meg lurt.

Enig i at det er lureri. Jeg var i "min" butikk kl 11 i dag (åpnet 10) og de hadde da 3-4 par lilla Viking igjen i store str (35 som jeg skulle ha bl.a) og endel store i sort. Ellers var det elendig utvalg og stort sett bare Sorell å oppdrive.

Gammel 15-09-11, 21:19   #14
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Vi var innom 1600, og fikk viking sine Gore tex til begge jentene. Men vi skulle ha store str, ellers så det veldig, veldig utplukket ut.

Gammel 15-09-11, 21:25   #15
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var jo innom 1 t etter åpningstid i morges, og da hadde de mye igjen her i byen. Men jeg var ikke alene i den butikken, så det kan godt være at de var veldig utplukket etter arbeidstid.

Gammel 15-09-11, 21:27   #16
millact

Standard

Jeg tror nok at de kun la ut store størrelser der jeg var, kunne se slik ut. Det var lite folk, forresten.

Frøkna likte skoene og de passet fint, men jeg ser jo at ecco er mye nettere og penere (har et par fra i fjor som reservesko).

Gammel 15-09-11, 21:46   #17
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Her var det også veldig utplukket. Jeg synes det er dårlig at det er så tomt første dagen. Vi dro altså bomtur. Bomtur med tre unger etter jobb og middag irriterer meg.

Gammel 15-09-11, 21:50   #18
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg kan anbefale Skoringen i Torggata. Godt utvalg og hyggelig betjening som var serviceinnstilte og hadde god oversikt. Ryddig og fint var det også der.

Gammel 15-09-11, 22:01   #19
Barbarella

Barbarella sin avatar

Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Her ble det bomtur, det var bare igjen 4-5 par i de største størrelsene kl. 18 i dag.

Gammel 16-09-11, 14:30   #20
Geitrams

Medlem siden: Jun 2009
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Jeg var der fem minutter etter åpningstid og fikk tak i det jeg skulle. Fem minutter senere kom rushet med folk, og det ble raskt utplukket. Så det gjelder å være tidlig ute.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:54.