Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Du vet du kanskje har vært litt mye på foreldreforum

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-09-11, 22:12   #1
Shane
Erfaren

Shane sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Shane er populærShane er populærShane er populær
Standard

Sv: Du vet du kanskje har vært litt mye på foreldreforum

Har både peis OG slike stripete ullbukser, mine er dog fra Name it str 14 år eller noe sånn De har ikke blitt brukt veldig mye foran peisen, men mest ute sammen med ungene. Gull verdt en iskald vinter for frysepinner som meg

Shane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 22:20   #2
Snø
Lykkelig 3barnsmor:)

Snø sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
Snø er populærSnø er populærSnø er populærSnø er populær
Standard

Må jo være perfekt i campingvogna på fjellet og under skallbuksa ute i vinter! Ensfarget er bra.

It's not really my problem if they think I'm weird.
Sid Vicious
Snø er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 22:28   #3
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vompis har faktisk blitt et ord.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 22:44   #4
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Vompis har faktisk blitt et ord.

Gammel 15-09-11, 22:29   #5
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De ser veldig så kjekke ut til å ha under varmedressen i barnehagen, da.

Gammel 15-09-11, 22:35   #6
ElinM
På vei

ElinM sin avatar

ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Jeg innrømmer gladelig at jeg har akkurat en slik bukse. Den er utrolig deilig og jeg brukte den veldig mye sist vinter, sammen med ullfrotte hettegenser fra Nøstebarn. På hjemmebane vel å merke. Ute blant folk, under kjole bruker jeg derimot de grå leggingsene fra Nøstebarn. Fryser aldri med dette på.

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 22:33   #7
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Vompis

Ser for meg familien tink i matchende ribbestrikkede stripete vompiser, kanskje med råsa for mor og blå/grønn/brun for gutter og mann.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 22:36   #8
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har de grå leggingsene til ute blant folk-bruk, og så har jeg de med mange, morsomme farger, som jeg bruker på jobb i barnehagen.

Gammel 15-09-11, 22:41   #9
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vurderer det seriøst med den ene halvdelen av meg, altså, Kanina. Den andre halvdelen ler høyt og støyende.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 22:59   #10
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kunne trengt en for å ha under utebuksa mi på vintern. Da spiller det ingen trille om den er stripete eller om den er ensfarget.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 23:16   #11
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, nå tuller du fælt Toffskij.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 23:27   #12
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

........................
..............
enn janusjoggebuksen.

Deilig!

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Jeg lurer på om jeg orker å strikke noe sånt:

Jeg vurderte også en hjemmestrikket ullbukse. Faktisk kunne en monsterbukse vært gøyalt.

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

De ser veldig så kjekke ut til å ha under varmedressen i barnehagen, da.

Ikke sant?

Jeg kunne godt hatt en sånn til bruk på jobb og hjemme.
Men den kunne vært i litt tynnere garn.

Gammel 15-09-11, 23:24   #13
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har tenkt å kjøpe meg en sånn, jeg har sett etter sånne flere år. Ikke til å ha under kjoler slik som småjentene har, men under overtrekksbuksa når det er kaldt. *frysepinn*

Gammel 15-09-11, 23:34   #14
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Da kan du kle deg slik!

Gammel 16-09-11, 00:21   #15
juliette
Aktiv

Medlem siden: Sep 2011
juliette har et hav av muligheter foran seg
Standard

Selv ikke jeg som har lik kjole som vesla hadde tatt på meg ei ullribb bukse.

Gammel 16-09-11, 00:39   #16
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Jeg kjøpte meg ullbukse i fjor fra Lanullva. I koksgrå, veldig god å ha under skallklær på vinteren og inne på sofaen etter en kald dag De har forøvrig masse fine ullklær der både til barn og voksne.

Gammel 16-09-11, 08:31   #17
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De så fantastiske ut. Men de er vel dyre?

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-11, 08:34   #18
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Disse kom i vinter. Planene var å kjøpe en, men jeg kom meg aldri opp på Nøstebarn for å gjøre det. Prøver på nytt denne høsten.

Dog har jeg ikke tenkt å bruke den med matchende genser til, slik som barna gjør. Men under overtrekksbukse eller under kjole (dersom jeg finner på å bruke det) vil den passe meg ypperlig. :frysepinn:

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-11, 08:39   #19
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes du kan ha leggvarmere som transportplagg. Jeg myste veldig på Veronals leggvarmere i fjor, og hun får det til å matche med North Face parkas som du også ønsker deg. Hvis jeg skaffer meg både parkas og leggvarmere kommer jeg til å matche Veronal.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-11, 08:41   #20
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Kunne godt tenke meg en sånn jeg, men da for bruk under skallbukse :frossenpinn:

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:02.