|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Erfaren
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Du vet du kanskje har vært litt mye på foreldreforumHar både peis OG slike stripete ullbukser, mine er dog fra Name it str 14 år eller noe sånn |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Lykkelig 3barnsmor:)
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Du vet du kanskje har vært litt mye på foreldreforum
![]() |
#6 |
På vei
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Du vet du kanskje har vært litt mye på foreldreforumJeg innrømmer gladelig at jeg har akkurat en slik bukse. Den er utrolig deilig og jeg brukte den veldig mye sist vinter, sammen med ullfrotte hettegenser fra Nøstebarn. På hjemmebane vel å merke. Ute blant folk, under kjole bruker jeg derimot de grå leggingsene fra Nøstebarn. Fryser aldri med dette på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Du vet du kanskje har vært litt mye på foreldreforumVompis
![]() |
#8 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Du vet du kanskje har vært litt mye på foreldreforumJeg har de grå leggingsene til ute blant folk-bruk, og så har jeg de med mange, morsomme farger, som jeg bruker på jobb i barnehagen.
![]() |
#9 |
kamerat
|
![]() Sv: Du vet du kanskje har vært litt mye på foreldreforumJeg vurderer det seriøst med den ene halvdelen av meg, altså, Kanina. Den andre halvdelen ler høyt og støyende.
![]() |
#10 |
awesom
|
![]() Sv: Du vet du kanskje har vært litt mye på foreldreforumJeg kunne trengt en for å ha under utebuksa mi på vintern. Da spiller det ingen trille om den er stripete eller om den er ensfarget.
![]() |
#12 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg vurderte også en hjemmestrikket ullbukse. Faktisk kunne en monsterbukse vært gøyalt.
Ikke sant?
![]() |
#13 |
maler
|
![]() Sv: Du vet du kanskje har vært litt mye på foreldreforumJeg har tenkt å kjøpe meg en sånn, jeg har sett etter sånne flere år. Ikke til å ha under kjoler slik som småjentene har, men under overtrekksbuksa når det er kaldt. *frysepinn*
![]() |
#15 |
Aktiv
Medlem siden: Sep 2011
![]() |
![]() Sv: Du vet du kanskje har vært litt mye på foreldreforumSelv ikke jeg som har lik kjole som vesla hadde tatt på meg ei ullribb bukse.
![]() |
#16 |
snur
|
![]() Sv: Du vet du kanskje har vært litt mye på foreldreforumJeg kjøpte meg ullbukse i fjor fra Lanullva. I koksgrå, veldig god å ha under skallklær på vinteren og inne på sofaen etter en kald dag
![]() |
#18 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Du vet du kanskje har vært litt mye på foreldreforumDisse kom i vinter. Planene var å kjøpe en, men jeg kom meg aldri opp på Nøstebarn for å gjøre det. Prøver på nytt denne høsten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Kjernesnill
|
![]() |
|
|