|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Like blid
Medlem siden: Jun 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lesesirkel i oktober: Korrigeringer av Jonathan FranzenEndelig ferdig! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
kamerat
|
![]() Sv: Lesesirkel i oktober: Korrigeringer av Jonathan FranzenJeg er halvveis. Og litt sur på hele boka. Dette kan nok holde hardt.
![]() |
#4 |
kamerat
|
![]() Sv: Lesesirkel i oktober: Korrigeringer av Jonathan FranzenDet må jo være meningen at man skal mislike alle, men jeg har alltid litt trøbbel med å holde ut sånne bøker.
![]() |
#5 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Lesesirkel i oktober: Korrigeringer av Jonathan FranzenJa, jeg regner også med at det er meningen, men jeg liker ikke å lese om noen jeg misliker veldig. Jeg har riktignok gjort det tre ganger før (Conspiracy of Dunces, Catcher in the Rye og Fatso), og jeg har jo endt opp med å like alle de tre bøkene. Men denne er ikke helt klassikermateriale.
![]() |
#6 |
Permakulturell
|
![]() Sv: Lesesirkel i oktober: Korrigeringer av Jonathan FranzenOps, denne har jeg glemt. Jeg får se hva jeg husker fra forrige gang jeg leste den (elendig hukommelse). Men to ting husker jeg - at jeg likte den veldig godt, og at jeg leste hele tre bøker i samme periode som i en eller annen form handlet om en gitt persons teorier.
![]() |
#7 |
Textrovert
|
![]() Sv: Lesesirkel i oktober: Korrigeringer av Jonathan FranzenJeg har bare noen få sider igjen og både liker og misliker alle på en gang. Og det er det som gjør det så spennende og tankevekkende.
![]() |
#8 |
Like blid
Medlem siden: Jun 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lesesirkel i oktober: Korrigeringer av Jonathan Franzen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Lesesirkel i oktober: Korrigeringer av Jonathan FranzenJeg mangler 100 sider, men har klart meg før med å lese de siste sidene etter at diskusjonen har startet.
![]() |
![]() |
#11 |
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lesesirkel i oktober: Korrigeringer av Jonathan FranzenJeg rekker heller ikke fristen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Borte
|
![]() Sv: Lesesirkel i oktober: Korrigeringer av Jonathan FranzenJeg er ferdig for lengst, men det er det samme for meg når vi diskuterer.
![]() |
#14 |
...we have cookies
|
![]() Sv: Lesesirkel i oktober: Korrigeringer av Jonathan FranzenJeg rekker overhodet ikke å lese meg ferdig på en god stund ennå. Eksamen og jobb og instruktørkursing og... boka har blitt nedprioritert kraftig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Textrovert
|
![]() Sv: Lesesirkel i oktober: Korrigeringer av Jonathan FranzenJeg er ferdig, og er ivrig etter å diskutere.
![]() |
#17 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Lesesirkel i oktober: Korrigeringer av Jonathan FranzenJeg leste den i høstferien og har ikke verdens beste hukommelse, men venter gjerne på at folk skal bli ferdige.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lesesirkel i oktober: Korrigeringer av Jonathan FranzenIkke ferdig jeg heller, vil også gjerne utsette diskusjonen litt. Hvis det er flere av oss, altså. Trenger en uke på å bli ferdig. Jeg liker forresten boka, har kommet halvveis. Liker den skikkelig, veldig og begeistret mye. Men fy fillern så lang tid den tar tid å lese! |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Permakulturell
|
![]() Sv: Lesesirkel i oktober: Korrigeringer av Jonathan FranzenIkke kommet igang ennå? Jeg leser den på engelsk nå, men har lest den før, så jeg er med når diskusjonen starter.
![]() |
|
|