|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Peppy!
|
Sv: Har du oppgradert din iPhone til iOS5?
Den bruker 3G hvis du ikke er på nett. Da koster det penger. Jeg er usikker på hva som er billigst. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Har du oppgradert din iPhone til iOS5?Jeg har oppgradert og er fornøyd - men har kjøpt en cd på Itunes som jeg ikke får til å synkronisere over til iphonen - noe som gjør meg litt gal
|
|
|
#3 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du oppgradert din iPhone til iOS5?Oppgraderte nå og foreløpig ingen problemer. iMessage fikk jeg ikke, skulle jeg det, tro?
|
|
|
#4 |
|
Glamorøs
|
Sv: Har du oppgradert din iPhone til iOS5?Jeg har oppgradert 3GS uten problem. Hvis det henger kan det være greit å tvangsomstarte telefonen, altså holde inne begge knappene til eplet kommer opp igjen. Det gjør jeg med jevne mellomrom når den sliter litt.
|
|
|
#5 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Har du oppgradert din iPhone til iOS5?For å være ærlig så tenker jeg ikke så mye på om et koster penger. Jobben betaler både telefon og datatrafikk til både meg og mannen.
|
|
|
|
#6 |
|
Peppy!
|
Joda, her også. Men vi blir skattlagt for all bruk utover en viss sum. Nå er det antakeligvis snakk om en tier i måneden for for mange smser altså, så det utgjør ikke store beløpene. Men det er nå litt interessant uansett, synes jeg. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Pauset
|
Det som skjedde her og. Du kan se at det sendes med iMessage om "boblen" med tekst du sender blir blå i stedet for grønn.
Samme her, så det er sendt mail til alle på avdelingen nå at vi slår det av. Det er rett og slett ikke pålitelig nok. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du oppgradert din iPhone til iOS5?Får ikke til å oppdatere jeg. Oppdateringen kræsjer midtveis og det står om hvorfor den ikke kan fortsette,men husker ikke helt hva. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Har du oppgradert din iPhone til iOS5?Jeg har abonnement med 200 sms inkludert, så jeg vil jo helst bruke de i stedet for datatrafikk. Jeg har jo en del inkludert av det også, men syns det er greit å ha kontroll. Går det an å skru av imessage?
|
|
|
|
#10 |
|
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du oppgradert din iPhone til iOS5?Imessage kan skrues av under instillinger.
|
|
|
|
#11 |
|
Sv: Har du oppgradert din iPhone til iOS5?Er det noen måte å bli kvitt bindestreken som kommer i telefonnr? Hvis jeg prøver å legge inn et nytt nr så kommer den streken automatisk, og da får jeg ikke ringt nummeret. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Lengter etter sola
Sv: Har du oppgradert din iPhone til iOS5?Skriv inn nr som 0047 00 00 00 00
|
|
|
|
#13 |
|
med mange baller i lufta
|
Sv: Har du oppgradert din iPhone til iOS5?Har visst ikke skjønt det der med imessage
|
|
|
#14 |
|
Sv: Har du oppgradert din iPhone til iOS5?Jeg har Tele2 ja. Men jeg har ikke microsim, jeg kuttet ned det jeg hadde fra før. Har det noe å si. Jeg har prøvd å legge inn nr som du skriver, men jeg får likevel ikke ringt. Hvis jeg legger nr inn på iPhone linja tror jeg at jeg fikk det til. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Lengter etter sola
Sv: Har du oppgradert din iPhone til iOS5?Prøv å last ned tele2 nr fix fra appstore.
|
|
|
|
#16 |
|
Sv: Har du oppgradert din iPhone til iOS5?Jeg har aldri hatt noen problemer med Tele2, men jeg skal sjekke opp det du nevner. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
lakenskrekk
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du oppgradert din iPhone til iOS5?Oppgraderte samme kveld som den ble sluppet, ingen problemer. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Det norske
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du oppgradert din iPhone til iOS5?Da holder jeg på. *nervøs*
|
|
|
#20 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Har du oppgradert din iPhone til iOS5?Jeg skrudde av iMessage etter å ha sendt fire meldinger til mannen som ikke kom frem.
|
|
![]() |
|
|