|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Shake it out!
|
Sv: Black Swan - er den verdt det?Eldstemann (11 år) gnåler om å få se den, siden hun har ei venninne som har fått se den. Nevnte venninne sover sammen med moren sin hver natt fordi hun feler sånn, og måtte hentes av moren sin kl 01 om natten da hun var på sleepover her, fordi hun var så fælen at hun ikke fikk sove.
|
|
|
#2 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Black Swan - er den verdt det?Black Swan krever jo litt erfaring for å forstås. Det er ingen "dansefilm" som så mange andre. Det handler om å bli psykisk syk. Jeg viser mye variert til ungene, men jeg tror ikke denne vil være verken interessant eller aktuell på mange år. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Glamorøs
|
Sv: Black Swan - er den verdt det?
Absolutt ikke, uten at jeg vet hva du mener med en "typisk mannefilm". Både jeg og Høvdingen likte den veldig godt, det er rett og slett en sår historie, veldig fint fortalt.
Ingen av dem er dansefilmer jeg ville anbefalt noen som var interessert i dans, om det er den type film man er ute etter. Det finnes jo faktisk gode dansefilmer der ute, man trenger ikke se søppel.
|
|
|
#4 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Det var da et ufint svar på et forsøk på å være hjelpsom. Det finnes så klart mange dansefilmer, og hva man vil like vil vel avhenge av om det var ballett spesifikt man ønsket, eller dans og drama og et ungdommelig tilsnitt. Begge disse filmene har litt drama, litt romantikk, fin musikk og happy ending, og for noen som står i startgropa til ungdomslivet så kan jo det være et alternativ. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Glamorøs
|
Sv: Black Swan - er den verdt det?Jeg tror ikke det er en film som hovedsaklig fenger ballettjenter. Da anbefaler jeg heller The Red Shoes og filmene Baryshnikov danser i. Fy fader, den mannen kan danse! En av mine favorittdansefilmer er White Nights med ham og Gregory Hines, mestere begge to.
Det er jo ikke noe i veien for at en film kan være både vemmelig og vakker, det er ikke spesielt sært, syns jeg.
Sist redigert av Tallulah : 17-10-11 kl 19:40. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Black Swan - er den verdt det?Er den like "visuelt slitsom" å se på Requiem?
|
|
|
|
#9 |
|
|
Sv: Black Swan - er den verdt det?Jeg måtte jo se den jeg også, og synes ikke den var spesielt ille. Hadde forventet noe veldig mer ekkelt etter denne tråden, men mengden blod og gørr var veldig liten, synes jeg.
|
|
|
|
#10 |
|
Glamorøs
|
Det er jo det jeg skriver i HI da, det er ikke mengdene jeg reagerer på. Mer summen av det visuelle, lyden og stemningen.
|
|
|
#11 |
|
|
Sv: Black Swan - er den verdt det?Ja, jeg mente ikke HI, men andre innlegg i denne tråden.
|
|
|
|
#12 |
|
Passiv
|
Sv: Black Swan - er den verdt det?Jeg synes det var en sær og rar film, er ikke så glad i sånt. Men jeg likte veldig godt The Wrestler. Kommer aldri til å glemme: "Use his leg! Use his leg!" |
|
|
|
#13 |
|
Snikende tiger
|
Sv: Black Swan - er den verdt det?Det er ikke mengden blog og gørr jeg reagerer på heller. Jeg så som sagt bare det første kvarteret, og man rekker ikke se så mye innen da. Men bare hele stemningen og, ja, det Tallulah sier, lyden, det visuelle, osv.
|
|
|
#14 |
|
Glamorøs
|
Jeg kom ikke noe lenger jeg heller.
|
|
|
#15 |
|
Helt vanlig
|
Sv: Black Swan - er den verdt det?Den var jo så fin jo.
|
|
|
#16 |
|
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
Sv: Black Swan - er den verdt det?Nå har jeg sett den. Jeg likte!
|
|
|
#17 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Black Swan - er den verdt det?Jeg ble veldig overasket over filmen, hadde aldri trodd den var slik! Men jeg likte den, satt faktisk å tenkte etterpå at " denne ser jeg nok en gang til.. en eller annen gang.". Den fasinerte meg på mange vis. Syntes den var "ekkel-god", og vakker ja!
|
|
|
|
#18 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
![]() ![]() |
Sv: Black Swan - er den verdt det?Jeg så den i helga. Og jeg er nok en enkel sjel, for synes den var litt sær jeg...
|
|
|
#19 |
|
Skal rømme
|
Sv: Black Swan - er den verdt det?Jeg så den også i helga, etter deres anbefalinger, og likte den veldig godt! Både det ekle og resten, også fant jeg også ut at ballett kan jo faktisk være ganske fint! Jeg er liksom ikke så finkulturell egentlig, men dette var jo vakkert. På en litt nifs måte.
|
![]() |
|
|