|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange sykt-barn dager har dere per år?Eg har to barn, delt omsorg og ti dagar. Pappaen har dei andre ti. Eg var brukt en hittil i år. Bruke stort sett heimekontor når ungane er sjuke.
![]() |
![]() |
#63 |
Nybegynner
Medlem siden: Oct 2011
![]() |
![]() Sv: Hvor mange sykt-barn dager har dere per år?Jeg har 20 dager. Varierer litt om hvor mange dager som brukes hvert år, men har aldri brukt opp dagene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvor mange sykt-barn dager har dere per år?Men altså. Vi som er alene med det ene barnet og har et felles. Har vi ti eller tyve? |
![]() |
![]() |
#66 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Hvor mange sykt-barn dager har dere per år?
Jeg mener nesten helt sikkert at broren min var hjemme med konas sønn når han var syk, men det er jo noen år siden så ta det med en liten klype salt. De hadde et felles barn også, og jeg mener at de hadde 10 dager hver og at det var det samme hvilket barn han var hjemme med. Det bør vel stå noe om det på NAV sine sider.
![]() |
#68 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() Sv: Hvor mange syk-barn dager har dere per år?
Vi har 40 ekstra på turbo, tilsammen pga alvolig astma,som vi har fått innvilget til han er 18 år.
![]() |
#70 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Hvor mange syk-barn dager har dere per år?
Okei, jeg svarte bare ut fra de generelle reglene som er at kronisk syke barn har rett til 20 ekstra dager. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hvor mange sykt-barn dager har dere per år?Jeg har 20 dager da jeg er alene med barna. Tror jeg har brukt 4 dager i år så langt og håper det ikke blir flere.
![]() |
#72 |
|
![]() Sv: Hvor mange sykt-barn dager har dere per år?Dere har vel de vanlige 10 hver også innvilget 10 ekstra hver, totalt 40 dager, kanskje? Siden barn nr2 går på de "vanlige" 10 timene (hver) må dere bruke de på henne og. Sist redigert av m^2 : 22-10-11 kl 20:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hvor mange sykt-barn dager har dere per år?
![]() |
#74 |
Einsam
|
![]() Sv: Hvor mange sykt-barn dager har dere per år?Jeg har 30 dager jeg kan bruke på mine to små. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Er frisk!
|
![]() Sv: Hvor mange sykt-barn dager har dere per år?15 - altså 30 tilsammen. Har aldri brukt mer enn 5 tilsammen på et år, og flere år har vi ikke brukt noen. Og ja, vet vi er heldige som har stort sett friske barn.
![]() |
#76 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hvor mange sykt-barn dager har dere per år?Vi har 10 dager hver, har 2 barn. De siste årene har vi brukt svært få dager. De er lite sjuke, heldigvis.
![]() |
#77 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvor mange sykt-barn dager har dere per år?To barn, 10 dager hver. Vi bruker sjeldent så mye. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hvor mange sykt-barn dager har dere per år?Jeg mener å huske vi har 20 dager hver, pga Lillemann. Men, det er sjelden vi får bruk for disse dagene. Guttungen er, bank i bordet, nesten aldri sjuk, og blir Lillemann sjuk, gjør han det som regel så grundig at vi får sykehusopphold og pleiepenger.
![]() |
#79 |
...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange sykt-barn dager har dere per år?Vi har 3 barn og har 25 dager hver.(Vi har ekstradager for et av barna) Noen år har vi brukt opp nesten alle, men vi er langt unna det i år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange sykt-barn dager har dere per år?Har 40 dager (aleneforsørger, to barn med utvidet rett til sykedager)
![]() |
|
|