Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Roadtrip i Norge - noen tips?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-10-11, 17:58   #1
Husfruen
Erfaren

Husfruen sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Husfruen er litt kul
Standard

Sv: Roadtrip i Norge - noen tips?

Lofoten og Vesterålen er jo noe man bare måå oppleve, men det er kanskje best på sommeren når man har litt mer tid.. Det er mye å pløye gjennom. Fantastisk natur!

Husfruen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-11, 00:41   #2
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Roadtrip i Norge - noen tips?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Nå ser det ut som om det ikke går noe særlig med rutebåt til Halten vinterstid. Da kan det nok bli mer komplisert. Kanskje Tommy har info (Tommy i Sauøy-linken).

Fortsetter her, note to self, les hele tråden før du svarer:

Tommy m/familie har flyttet fra Sauøya til Sistranda, hovedsentret på Frøya. Så vidt jeg vet eier han ennå gården, og det er mye mulig han er villig til å leie ut rom der. Han har leid ut rom tidligere, da de ennå bodde på Sauøya. (Han er oppført i telefonkatalogen, så det går evt. an å ringe ham, og hilse ham fra kusine Inagh/Aina. ) Hadde jeg hatt enerett over huset vårt, skulle du glatt fått låne det, men co-eier broder'n blånekter ha fremmedfolk der, dessverre.

Jeg skal garantere deg at får dere leie på Sauøya, får dere øya for dere sjøl, det er ikke fastboende der om vinteren lenger. Halten er det neppe en sjel på, for jeg tror onkelen min m/samboer dro hjem for et par uker siden. Klikker du deg inn på linken til Stiftelsen Halten, som Fnatten la ut, er min onkel han gamle skjeggefrantzen med skyggelue og islender, på forsiden.

Tommy var oppsynsmann for naturreservatet Froan er. Mye mulig han er villig til å la seg bestikke til å ta dere en privat tur rundt i øygården - om han ennå har båten. (Tommy er freelancer og kronisk blakk. Kunstnersjel, for øvrig - skriver helt fantastiske tekster. )

Sist redigert av Inagh : 24-10-11 kl 00:48.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:27.