|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Når skal deres barn gå Halloween? | |||
Lørdag 29.10 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
5 | 2,28% |
Søndag 30.10 |
7 | 3,20% |
Selve dagen: 31.10 |
161 | 73,52% |
Annet tidspunkt |
1 | 0,46% |
Ikke i det hele tatt |
45 | 20,55% |
Deltakere: 219. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hvilken dag skal barna deres gå Halloween?Er det ikke sånn de fleste steder at man bare går til hus som har satt ut lykter?
![]() |
#62 |
På vei
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken dag skal barna deres gå Halloween?Det er nok litt både og tror jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Bare sær
![]() Sv: Hvilken dag skal barna deres gå Halloween?
Her går man ikke til hus der utelyset er skrudd av. Men det gjør man jo ikke på andre dager enn den aktuelle.
![]() |
#64 |
På vei
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Storbyen
![]() |
Jepp
![]() |
#66 |
Står på egne ben
![]() Sv: Hvilken dag skal barna deres gå Halloween?Vi har hatt en gjeng på tre utkledde unger på døra nå i kveld, men intet gotteri å hente her. De får komme tilbake på mandag. Deler ikke ut gotteri tre dager på rad. De får gå dagen det er. I morgen skal vi ha Halloweenfest her og det blir gotteri på festen, men ingen skal gå ut på dører da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2011
![]() |
![]() Sv: Hvilken dag skal barna deres gå Halloween?Vi har ikke hatt noen på døra idag. Forsåvidt ikke så merkelig siden det regner noe helt hinsides |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Hvilken dag skal barna deres gå Halloween?Her ble det en liten tur i dag. Fordi naboen spurte om å fÅ gå sammen med våre barn. Og han sa det var lørdagen nærmest. Så da gjorde de det. Vi ville nok valgt selve dagen.
![]() |
#69 |
maler
|
Jeg synes ikke det er noen selvfølge at man har godterier idag. Jeg har det, fordi jeg husket på det før jeg forlot butikken idag. Men det normale er at jeg hadde kommet på det på mandag og stukket innom butikken da. Ikke vrang vilje mao, men jeg er ikke bevisst nok på halloween til å gi det så voldsomt mye tankeoppmerksomhet.
![]() |
#70 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hvilken dag skal barna deres gå Halloween?Vi har ikke hatt noen på døra i dag. Heldigvis er det tradisjon for å gå på riktig dag, uansett hvilken ukedag det er. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
Det er de som sitter på godteri, men sier til barna at de ikke får eller må gå på "riktig" dag jeg synes er egne.
![]() |
#72 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Hvilken dag skal barna deres gå Halloween?Han skal nok ikke gå knask eller knep, skulle han gjort det er det bare mandag som hadde væørt aktuell. Jeg deler ikke ut noe andre dager heller, det svarte jeg de som ringte på i dag (det har bare ringt på en gang, jeg ba dem komme igjen på mandag)
![]() |
#73 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hvilken dag skal barna deres gå Halloween?Mandag.
![]() |
#74 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Hvilken dag skal barna deres gå Halloween?Tja, at jeg ba de to guttene som kom fra festen på lekeplassen om å komme igjen mandag om de ville ha noe, selv om vi teoterisk sett hadde noe snop i hus, synes jeg egentlig burde være greit. Altså, på mandag har jeg på utlyset (det var nå av, mens jeg var på badet med to små som skulle legge seg, mannen var altså på den nevte festen, så timingen deres var ikke ideel heller...men det visste jo ikke de. Utover at lyset altså var AV.) og skål med snop i gangen. Og antakelig mannen med den skumle maska si til å dele ut. At jeg ikke, innimellom å be hunden være stille og rope til de i kjelleren at jeg kommer snart, ikke gikk på jakt i skapene etter snop (som jeg absolutt vet der finnes, men søren om jeg vet hvor de øyeeplesjokoladene befinner seg, de ble innkjøpt til mandag, og lagt et sted...) får folk synes er muggent og egent om de vil.
![]() |
#75 |
Står på egne ben
![]() Sv: Hvilken dag skal barna deres gå Halloween?Da får jeg bare være sær og egen. De får holde seg til dagen 31. oktober med å gå rundt på dørene. Halloween fest kan de ha når de vil. Er f.eks. Halloween på en onsdag da så har du det gående helga før, selve dagen og helga etterpå om alle skal gjøre som det passer seg. I morgen skal jeg ha utelyset av bare for å være enda særere og mandag blir det fullt opplyst med pynt og noen som skremmer tilbake når noen ringer på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hvilken dag skal barna deres gå Halloween?Ikke hatt noen her, men ville uansett ikke gitt ut snop. De må vente til selve dagen, mandag.
![]() |
#77 |
Aktiv
Medlem siden: Sep 2011
![]() |
![]() Sv: Hvilken dag skal barna deres gå Halloween?Vi feirer ikke Halloween, og eldste er opptatt mandager så da slipper vi å tenke på det.
![]() |
#78 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Hvilken dag skal barna deres gå Halloween?Planen var at storebror skulle gå sammen med en kompis på mandag, men så meldte pappaen plutselig sin ankomst, og dermed håper jeg pappaen går sammen med dem.
![]() |
#79 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Hvilken dag skal barna deres gå Halloween?Storesøs skal gå med venninner til mandag, hvis de to yngste spør tar hun dem sikkert med. Lørdag er dagen for Halloweenparty her i nabolaget, Storesøs var også på en slik feiring. Men ingen ringte på døren vår i går. Vi har allerede handlet inn godteri til mandag, så hadde noen ringt på her, ville de selvsagt fått. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Hvilken dag skal barna deres gå Halloween?Min skal gå knask eller knep i kveld, sammen med venninnene. Det er et supert Halloween-arrangement i nærmiljøet i dag, så da regner jeg med at de fleste barna går i kveld, hvis de skal gå. Det kommer i alle fall ikke på tale å kle henne ut i morgen også.
![]() |
|
|