|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() |
Sv: 40årsdag, hjelp?!
Der må jeg si meg uenig... takler ikke tanken på at noen skal ta på føttene mine |
|
|
|
|
|
#2 |
|
lykkelig
|
Sv: 40årsdag, hjelp?!Hvis hun er typisk karrieredame, som du skriver, og du ikke vet hva hun ønsker seg, ikke har planer om å finne det ut, men skal kjøpe noe og prøve å treffe, hadde jeg kanskje gått for et Becksøndergaardskjerf. Det er ganske mange som liker det i de fleste aldre, og jeg møter mange med dem i jobbsetting. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Hertuginne
|
Sv: 40årsdag, hjelp?!Jeg skal også snart i 40-årslag, så jeg også henger i denne tråden for å se hva sånne gamle mennesker ønsker seg.
|
|
|
#5 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: 40årsdag, hjelp?!Portvin! |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Epikur
|
Sv: 40årsdag, hjelp?!De skikkelig gamle som jeg har kjent godt likte veldig mye forskjellig, men ikke bridgeblanding, kamferdrops eller svensktoppar.
|
|
|
#8 |
|
Passiv
|
Sv: 40årsdag, hjelp?!Hva er det for slags skjerf? |
|
|
|
#9 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() |
Nydelige skjerf. Verdt å finne ut!
|
|
|
#10 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
Sv: 40årsdag, hjelp?!Ser du er like gammel som min datter Sist redigert av Michelle : 26-10-11 kl 14:19. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sånt synes jeg er bittelitt pussig. Et gavekort er upersonlig, mens et generisk skjerf som alle må like er personlig?
|
|
|
#12 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: 40årsdag, hjelp?!Moccabønner er en schlæger. Og koster ikke alltverdens. Og kongen av Danmark. Altså dropsene, de har ikke egentlig en konge i Danmark for tiden. Og hvis de hadde så ville han nok ikke satt pris på å bli gitt bort.
|
|
|
#13 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
Sv: 40årsdag, hjelp?!For å være seriøs: På min liste står det Unicefgaver, nedlastbare lydbøker (MP3), et par boktitler, flaggstang(!), liljeløk + at noen graver et fint bed til meg, sangtimer, garn, vin, "spesialmat" (lokale spesialiteter etc), kaffebønner til espressomaskinen, smykkesett fra Panduro, Trollbeads, planter til hagen inkludert planting, sangtimer, sykurs osv. Jeg er over 40 år. Jeg tror det mest om interesser og mennesketype, mindre om alder. Men jeg husker veldig godt hvordan det var å være i 20 åra og synes at alle som var over 30 (eller 28) var urgamle. Sist redigert av banana : 26-10-11 kl 20:47. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Textrovert
|
Sv: 40årsdag, hjelp?!Jeg fikk kamferdrops og Mokkabønner til førtiårsdagen min. Det var ment som en spøk, men jeg koste meg veldig, jeg. :knirk:
|
|
|
#18 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#19 |
|
VeloppDragen
|
Sv: 40årsdag, hjelp?!Jeg er 37,5, og liker bridgeblanding. Hadde jeg fått gavekort på fotbehandling, hadde det sikkert blitt liggende i skuffen. Jeg liker ikke vin heller.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
![]() |
|
|