|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#63 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 40årsdag, hjelp?!Ser du er like gammel som min datter Sist redigert av Michelle : 26-10-11 kl 14:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: 40årsdag, hjelp?!
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Passiv
|
![]() Sv: 40årsdag, hjelp?!Konsert ja - Rammstein eller Thåstrøm! Jeg hadde elsket det! |
![]() |
![]() |
#66 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: 40årsdag, hjelp?!Jeg er 40 og får milde latterkuler av Rammstein (takket faktisk nettopp nei til gratis konsertbillett) og vet ikke hvem Thåstrøm er. :forwhatitsworth: |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Prettiest mess ever seen
|
Sånt synes jeg er bittelitt pussig. Et gavekort er upersonlig, mens et generisk skjerf som alle må like er personlig?
![]() |
#68 |
Passiv
|
![]() Sv: 40årsdag, hjelp?!Når, du er vel førti og et halvt du da. Det blir litt annerledes altså. |
![]() |
![]() |
#69 |
Bedreviter
|
Mens jeg skal på Czardasfyrstinnen i morgen og har allerede kjøpt billetter til Anne Sophie Mutter i september 2012. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: 40årsdag, hjelp?!Hadde noen gitt meg et skjerf (attpåtil i beige
![]() |
#73 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: 40årsdag, hjelp?!Jeg elsker bridgeblanding og har en rød kopp med hvite prikker fra Green Gate. Men så er jeg 45 snart også.
![]() |
#74 |
Borte
|
![]() Sv: 40årsdag, hjelp?!Denne var jo kjempefin. Ville hatt den i lilla eller mørk rosa.
![]() |
#76 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: 40årsdag, hjelp?!Opplevelser er også fint, konsertbilletter, teater osv, eller medlemskap i DNT? Snowboardkurs? Vinkurs? Men da må du kjenne henne litt da, så det ikke blir helt bom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Rockesøster
|
![]() Sv: 40årsdag, hjelp?!Nu skal vi se, jeg skal bare sette fra meg stokken og hente frem lupen før jeg avgir et svar om hva 40-åringer nutildags liker |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: 40årsdag, hjelp?!Jeg hadde blitt veldig glad for å få en deltagelse på Karmacamp i presang |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Off the map.
|
Mens jeg derimot ville ha lurt på om de som kjøpte dette til meg hadde klikka. Et sånt skjerf hadde nok passert. Green Gate - tja, det passer fint hos mange, og jeg har vurdert om det kanskje passer på hytta.
![]() |
#80 |
Nybegynner
Medlem siden: Oct 2011
![]() |
![]() Sv: 40årsdag, hjelp?!Jeg er ikke noen fjortis altså selv om jeg ikke kjenner så mange på 40!! Men jeg vet jo at jeg ikke vet så mye om vin etc. Så det var derfor jeg spurte! Men takk til de som har svart ordentlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|