|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
re:designer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva synes du om fancy schmancy innpakning?Sønnen min på 16 syns det er hysterisk morsomt med "lag på lag"-innpakking. Til slutt sitten man igjen med et snytt uttrykk og en bitteliten gave.. hahaha
|
|
|
#2 |
|
Bedreviter
|
Sv: Hva synes du om fancy schmancy innpakning?
Så det finnes faktisk noen som synes slike gaver er morsomme å få altså. Jeg har alltid lurt på hvem de er. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Foreløpig ihvertfall..
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva synes du om fancy schmancy innpakning?Jeg synes det er gøy å pakke inn gaver, har allerede planlagt årets innpakking. Men jeg forventer ingen spesiell reaksjon fra giveren, og gjør det kun fordi det noe jeg synes er gøy å gjøre. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Inhabil
Sv: Hva synes du om fancy schmancy innpakning?Pent er det jo, men jeg syns det er totalt unødvendig.
|
|
|
#7 |
|
Glamorøs
|
Egentlig så er det jo unødvendig å pakke inn gaver i det hele tatt, jeg tror ikke akkurat nødvendigheten er hovedmotivasjon, altså.
Tja, man kan fint resirkulere andre typer innpakning også, ikke bare gråpapir. Jeg tar ofte vare på fine bånd og annet stæsj, og bruker det på nytt. Det er veldig sjeldent jeg kjøper masse ferdigdill til gavene.
|
|
|
#8 |
|
Inhabil
Joda, men alt dillet syns jeg er helt unødvendig.
Men da må man kjøpe papir som kan resirkuleres, vanlig glanset innpakningspapir skal mange steder kastes i restavfallet og ikke papiravfallet på grunn av at det ikke egner seg for resirkulering.
|
|
|
#9 |
|
Sv: Hva synes du om fancy schmancy innpakning?Jeg har kjøpt (fikk med på kjøpet) en mappe full av gamle store noteark hos "Skrot-Thor" jeg tenkte å bruke til julegaver..
|
|
|
#10 |
|
Textrovert
|
Sv: Hva synes du om fancy schmancy innpakning?Jeg haaaaaater å pakke inn gaver, så har de mulighet til å pakke inn på butikken, så blir jeg glad. Presiserer: Jeg ber IKKE om dette en lørdag i julerushet, altså. :har dog noen antenner igjen:
|
|
|
#11 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Hva synes du om fancy schmancy innpakning?Bortkasta tid og arbeid, synes jeg. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Det hadde vært litt moro om du hadde sagt at du elsket dillete innpakning, Jane.
|
|
|
#13 |
|
Glad
|
Sv: Hva synes du om fancy schmancy innpakning?Svigerinnen min pakker inn slik. syns det er koselig å få, men aner heller ikke hva jeg skal gjøre med ev stæsj og til/fra lapp. Jeg gjør ikke slik selv, men har for et par år siden scrappet et par til/fra kort som enda er ubrukt.
|
|
|
#14 |
|
stille
Hvor: Tønsberg
Sv: Hva synes du om fancy schmancy innpakning?Jeg liker sånne pakker.
|
|
|
#15 |
|
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva synes du om fancy schmancy innpakning?Kjempekoselig å få. Mine ser ut som om der pakket av mannen, altså ikke så veldig fancy. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva synes du om fancy schmancy innpakning?Jeg synes det er koselig å få gaver som det tydelig ligger ekstra omtanke i, enten det gjelder innpakkingen, innholdet eller begge deler. Men jeg er veldig opptatt av miljø, og blir litt lei meg når innpakkingen ikke kan resirkuleres/kildesorteres eller (aller best) gjenbrukes. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva synes du om fancy schmancy innpakning?Jeg
|
|
|
#19 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hva synes du om fancy schmancy innpakning?Jeg er av typen som såvidt husker å pakke inn gaver. Og ender opp med papir fra Ikea som man egenlig kan se rett gjennom.
|
|
|
|
#20 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Hva synes du om fancy schmancy innpakning?Jeg ser overhodet ikke poenget. Men så er jeg egentlig ikke så veldig glad i å få gaver generelt sett heller. Helt greit å gi gaver spontant, eller få noe tilsendt ut av det blå fordi den andre personen tenkte på deg. Men jul, bursdag og slikt har så mange innebygde forventninger om reaksjonsmønster at jeg blir helt svett.
|
![]() |
|
|