|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
| Se resultatene: Er du en dramaqueen? | |||
| Oh yeah |
|
24 | 16,44% |
| Litt kanskje |
|
37 | 25,34% |
| Sjelden |
|
52 | 35,62% |
| Jeg er sindigheten selv |
|
33 | 22,60% |
| Deltakere: 146. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du en dramaqueen?
Slik er jeg også. Blir lett revet med, det være seg å bli svært glad og barnslig fornøyd over småting, men også lett sint. Jeg tror at ingen som ikke kjenner meg svært godt klarer å gjette det da. Har nok hatt endel negative opplevelser med det å bli revet med foran andre da jeg var liten, så nå er jeg mer stille og sjenert uten å dele av meg selv. Så jeg jobber faktisk med å bli mer revet med og snakke i større ord til andre enn den nærmeste familie også. |
|
|
|
|
|
#62 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
HER har du meg. I tillegg sitter jeg og er flau i etterkant av dramatikken og synes jeg selv er litt mye. Jeg har behov for å være mye alene siden jeg blir så mye i andres selskap.
|
|
|
#63 |
|
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ganske nøyaktig det jeg hadde tenkt å svare.
|
|
|
#64 |
|
Fola Blakken
|
|
|
|
|
#66 |
|
By the Sea
|
Sv: Er du en dramaqueen?Jeg er veldig opptatt av å være rolig i jobbsammenheng og er ingen fan av andres dramaqueen-tendenser, så prøver å beherske meg.
|
|
|
#69 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() |
Sv: Er du en dramaqueen?Er ganske rolig og sindig. |
|
|
|