|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julestrømper - hva har man oppi?Jeg har kjøpt julehefter, fox, mentos, vingummi og sånne nøtteposer med frukt i. Det er sånne ting de liker og det griser ikke så mye i stua som feks sjokolade gjør. De får i tillegg pepperkaker og klementin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
maler
|
![]() Sv: Julestrømper - hva har man oppi?Mine store får julehefte, noe godis og en pakke med sånne pittesmå puslespillbiter til å bygge med.
![]() |
#63 |
Kakemonster
|
![]() Sv: Julestrømper - hva har man oppi?Kosegrisen har ikke hatt julestrømpe tidligere, men skal få i år. Selve strømpen får hun i kalenderen i morgen. Denne tråden fikk meg faktisk til å pakke om de siste to kalendergavene. Jeg vil jo se Julemorgen på julaften, ikke film. Den får hun av julenissen istedet. I strømpen blir det litt godteri, klementin, Nysgjerrige Nils-rosiner, Dora-puslespill og Mummi julehefte.
![]() |
#64 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julestrømper - hva har man oppi?Da har jeg handlet litt til snuppas julestrømpe, og så sær som jeg er så ble det minimalt med godteri. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Julestrømper - hva har man oppi?Vi kjører det samme hvert år. Film, julehefte, goldfish, en pitteliten sjokolade og fruktmentos. I tillegg har nissen lagt fra seg en pakke med 4 oreokjeks som takk for grøten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Julestrømper - hva har man oppi?Her var planen litt godteri og julehefter, heilt til far i huset gløymte å kjøpe heftene. Så no er det til å vri hjernen og finna noko anna til å ha oppi. Har ikkje så lyst til å kjøra kun godteri. Bursdagskassen vart tømt når eg laga kalender til storesøster.
![]() |
#67 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Julestrømper - hva har man oppi?Jeg er mer der at jeg har lyst til å kjøre kun godteri. Blader er ok. Men gaver får ikke mine unger i sokken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Julestrømper - hva har man oppi?Etter gåvehaugen å døme er det nok uaktuelt med gåver i sokken og, så det vert kun godteri i år. Så får vi heller kjøpe inn julehefter når vi er ute og kjører neste gong. Må jo ha det i jula.
![]() |
|
|