Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Julestrømper - hva har man oppi?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-12-11, 23:44   #61
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julestrømper - hva har man oppi?

Jeg har kjøpt julehefter, fox, mentos, vingummi og sånne nøtteposer med frukt i. Det er sånne ting de liker og det griser ikke så mye i stua som feks sjokolade gjør. De får i tillegg pepperkaker og klementin.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-12-11, 23:45   #62
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mine store får julehefte, noe godis og en pakke med sånne pittesmå puslespillbiter til å bygge med.

Plutten får et thomaslokomotiv, en film og litt godis.

Gammel 23-12-11, 00:20   #63
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Kosegrisen har ikke hatt julestrømpe tidligere, men skal få i år. Selve strømpen får hun i kalenderen i morgen. Denne tråden fikk meg faktisk til å pakke om de siste to kalendergavene. Jeg vil jo se Julemorgen på julaften, ikke film. Den får hun av julenissen istedet. I strømpen blir det litt godteri, klementin, Nysgjerrige Nils-rosiner, Dora-puslespill og Mummi julehefte.

Gammel 23-12-11, 22:00   #64
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Da har jeg handlet litt til snuppas julestrømpe, og så sær som jeg er så ble det minimalt med godteri. Det ble en lekebil fra Biler, en kjevle, og 3 truser med Hello Kitty. Jeg kjøper ikke klær til henne med Hello Kitty på, men truser skal jeg greie å leve med. Så ble det en liten smoothie, en juice og Dora-kjekse. Ja, også en slik drikkeflaske som det ikke lekker av. Contigo mener jeg merket var.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-11, 22:11   #65
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Vi kjører det samme hvert år. Film, julehefte, goldfish, en pitteliten sjokolade og fruktmentos. I tillegg har nissen lagt fra seg en pakke med 4 oreokjeks som takk for grøten.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-11, 23:49   #66
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Her var planen litt godteri og julehefter, heilt til far i huset gløymte å kjøpe heftene. Så no er det til å vri hjernen og finna noko anna til å ha oppi. Har ikkje så lyst til å kjøra kun godteri. Bursdagskassen vart tømt når eg laga kalender til storesøster.

Gammel 23-12-11, 23:54   #67
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er mer der at jeg har lyst til å kjøre kun godteri. Blader er ok. Men gaver får ikke mine unger i sokken.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-12-11, 00:32   #68
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Etter gåvehaugen å døme er det nok uaktuelt med gåver i sokken og, så det vert kun godteri i år. Så får vi heller kjøpe inn julehefter når vi er ute og kjører neste gong. Må jo ha det i jula.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:56.