Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Rare julegaver

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-12-11, 11:45   #61
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rare julegaver

Opprinnelig lagt inn av era, her.

Vel ikke så mye en julegave som et julekort, fra svigermor. Hun har tatt bilder fra facebook jeg har tatt, sendt dem til fortograf trykket opp julekort med min familie og sendt til alle sine venner og familie uten å spørre....og klippet vekk meg

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-11, 11:51   #62
Christa
Bør lage seg en tittel selv

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Vel ikke så mye en julegave som et julekort, fra svigermor. Hun har tatt bilder fra facebook jeg har tatt, sendt dem til fortograf trykket opp julekort med min familie og sendt til alle sine venner og familie uten å spørre....og klippet vekk meg

Hva i huleste?!

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-11, 12:00   #63
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne tok kaka! Makan!

Jeg tror jeg bare hadde ledd av den gærne dama!

Gammel 28-12-11, 12:06   #64
Puslingen

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Er det mulig????

Gammel 28-12-11, 12:32   #65
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sjokkert over gaven til Mingjenta

Her i huset er det de eldstes farmor som står for rare gaver:
Jenta på 15 fikk tre halvfulle prøveflasker med manneparfyme, og en bag og toalettmappe som farmora hadde fått av kusina på 13 i fjor.
Gutten på 13 fikk en brukt kniv
Kusine, 10 år, fikk en gratis skolefrukt t-skjorte
Fetter, 2, fikk antrekk i str 8 år

(dama er ikke dement, og hun har millioner i banken)

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-11, 13:03   #66
era

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Åh så ok at det ikke bare er meg som syntes det var i overkant, begynte å lure litt om det var meg det var noe i veien med som syntes det var helt fullstendig på trynet! Men jeg gidder ikke annet en å le overbærende for hva er vitsen det er jo hun som driter seg ut så dette gidder jeg ikke å "loos my cool over" men ganske kokende forbanna på innsiden ja MIN familie lizzom! Han kristen kuken med boka til mingjenta hadde jeg derimot gått apeshitt på FY F=?)(/&%€#"€%&/() for en jævla kuk!

Gammel 28-12-11, 14:23   #67
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du får sagt det du, era. (Og jeg er enig altså.)

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-11, 14:56   #68
hildeje
Superaktiv

hildeje sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
hildeje er litt kulhildeje er litt kul
Standard

Dette er noe min svigermor også kunne funnet på.
Herregud, sorry meg altså - er jo helt utrolig altså.
Hva sier mannen din til dette?
All min sympati.

hildeje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-11, 15:17   #69
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Ingen rare gaver hos oss.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-11, 17:26   #70
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Men altså, era, svigemoren din driter seg ikke bare ut ...hun er ikke helt riktig skrudd sammen, generelt altså!??

Gammel 28-12-11, 17:48   #71
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mannen fikk en konvolutt med sine gamle melketenner av sin (ikke demente) mor. Jeg lo så jeg døde litt, for en helt skrudd ting å gi.

Gammel 28-12-11, 17:50   #72
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Mannen fikk en konvolutt med sine gamle melketenner av sin (ikke demente) mor. Jeg lo så jeg døde litt, for en helt skrudd ting å gi.

Haha! Men sikkert koselig ment. Jeg kunne nok funnet på å gi bort barndomsminner jeg også. Kanskje ikke melketenner, da.

Ser de fine ut? MIne ungers melketenner er blitt brune under oppbevaring. De var hvite da de datt ut, altså.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-11, 17:51   #73
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Gammel 28-12-11, 17:52   #74
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tror de var hvite, mannen kastet dem. Hverken han eller jeg er av den sentimentale sorten if synes egentlig bare det var ekkelt og rart.

Gammel 28-12-11, 17:56   #75
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Jeg tar ikke vare på melketenner.

Gammel 28-12-11, 17:58   #76
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ramses, her.

Jeg tar ikke vare på melketenner.

Ikke jeg heller, men ungene gjør. De har sine i en liten miniboks. Det vil si, tannfeen legger dem der etter at de er forvandlet til penger.

Gammel 28-12-11, 17:59   #77
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Standard

Ikke jeg heller. Ungene må jo ha noe å snakke med psykologen sin om når de blir store.

Gammel 28-12-11, 18:13   #78
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Ser de fine ut? MIne ungers melketenner er blitt brune under oppbevaring. De var hvite da de datt ut, altså.

Du må oppbevare dem fuktig hvis de skal forbli fine. Jeg har lagt alle i vann i en boks med skrulokk. Det er smart å skifte vannet innimellom Mine melketenner ligger fortsatt hos mine foreldre og der har de vært i 30 år. Mine barns tenner har jeg oppbevart i hver sin boks.

Men å gi melketenner i julegave - den var drøy. Dog tar Eras svigermor kaka!

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-11, 18:14   #79
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

I vann. Alt jeg lærer her inne! :-)

Gammel 28-12-11, 18:16   #80
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sært, Blondie ...

Det minner meg forresten om følgende. Det er mange år siden, men en veldig god familievenn fikk en god venninnes MORKAKE i julegave en gang ...som måtte oppbevares i fryseren, fordi hun ville se den hver gang hun kom på besøk. Den ble sagt å skulle bringe hell og lykke, og dermed gi vår familievenn et godt liv. Jah!

Vet forresten ikke helt hvem som er mest gal; den skrudde venninna eller familievennen som faktisk beholdt den gjennom flere år. Uvisst hvor IT måtte befinne seg nå!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:16.