Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Madonna-kolleksjonen ... shoppet

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-03-07, 07:27   #61
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Madonna-kolleksjonen ... shoppet

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

og en som var svart og hvit-mønstret. Den svarte satt kjempefint i str 40, mens den andre var litt trangere selv om den var 42...
Begge i med tynne bånd til å knytte i ryggen, og det beste var at de satt kjempefint over magen. Dessuten kostet de bare 298 per stykk .

Samme kjolen (og størrelsen forøvrig) som jeg kjøpte det.... Kjempefin kjole, men liten i størrelsen dessverre.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-07, 08:08   #62
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg orket ikke prøve mer. Var så tregt på sidene. Kommer det mer i butikkene mon?

Gammel 23-03-07, 08:15   #63
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kjøpte denne .

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-07, 08:34   #64
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var på handletur i går kveld og stakk innom HM. Jeg kjøpte denne i svart.

Jeg kjøpte den litt på måfå, ikke gadd jeg å prøve eller noe, for tanken var at jeg kunne bruke den til jul. Men så prøvde jeg den i går kveld, og det viser seg at den fungerer som en veldig lekker kjole for gravide også!

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-07, 08:41   #65
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så fint da, Kanne. Utvalget av mammaklær er jo ikke spesielt bra.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-07, 08:43   #66
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Så fint da, Kanne. Utvalget av mammaklær er jo ikke spesielt bra.

Nei, det er rett og slett elendig. Ihvertfall hvis man ikke bor i Oslo. Det som evnt er lekkert er for dyrt til å kjøpe for noen få mnd.

Gammel 23-03-07, 09:44   #67
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Jeg kjøpte denne .

Den er jo utsolgt. Jeg VIL også ha sånn.

Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-07, 09:48   #68
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Jeg skulle likt å sett bilde av den hvite silkekjolen så mange snakker om.

Gammel 23-03-07, 10:07   #69
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kula, de hadde igjen i to av butikkene jeg var i i går kveld, så det er håp
(Aner ikke hvor du bor, men det var Bryn og Mortensrud i Oslo)

Gammel 23-03-07, 10:25   #70
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Bor litt for langt unna til å bare "stikke innom" men men...kanskje det dukker opp noen som er for små eller store her inne snart.

Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-07, 10:32   #71
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Bor litt for langt unna til å bare "stikke innom" men men...kanskje det dukker opp noen som er for små eller store her inne snart.

Det skal du ikke se bort fra.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-07, 11:23   #72
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nooria, jeg tror det er denne:

Gammel 23-03-07, 11:46   #73
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Standard

Åkey... er det en silkekjole altså? Jeg trodde for øvrig den var lang.

Men takk for visningen!

Gammel 23-03-07, 11:51   #74
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kjøpte også denne, pluss en svart/hvit kjole! Det var jo helt tomt der igår kveld! Så fikk jo ikke shoppa noe særlig!

Gammel 23-03-07, 11:56   #75
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Åkey... er det en silkekjole altså? Jeg trodde for øvrig den var lang.

Men takk for visningen!

Jeg så en lignende en på nettet som var lang og uten ermer, men den har jeg ikke sett på shop online eller i de butikkene jeg var i.

Gammel 23-03-07, 12:44   #76
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Standard

Jeg så en lignende en på nettet som var lang og uten ermer, men den har jeg ikke sett på shop online eller i de butikkene jeg var i.

Jeg så den i svart i butikken jeg var i går. Den var veldig flott, men veldig smal i modellen.

Gammel 23-03-07, 20:01   #77
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Standard

Akkurat... ja for den var sikkert veeldig fin!

Gammel 23-03-07, 20:03   #78
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kjøpte en sort silkebluse nettopp til redusert pris pga. en tråd som stakk ut.

Var på City Syd i Trondheim, og det var faktisk en del igjen.

Gammel 23-03-07, 21:16   #79
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skrulla, her.

det var faktisk en del igjen.

Eller tilbake igjen...

Jeg var ihvertfall tilbake igjen og leverte tilbake minst halvparten av det jeg kjøpte igår.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-07, 21:17   #80
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Eller tilbake igjen...

Jeg var ihvertfall tilbake igjen og leverte tilbake minst halvparten av det jeg kjøpte igår.

Ja, kanskje det ja.

Sist redigert av Agurke : 24-03-07 kl 20:49.
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:50.