|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
Se resultatene: Foretrekker du åpen kjøkkenløsning eller egen sone? | |||
Åpen kjøkkenløsning |
![]() ![]() ![]() ![]() |
43 | 28,86% |
Egen "sone" |
102 | 68,46% |
Samma det, vel, kjøkken er kjøkken! |
4 | 2,68% |
Har ikke kjøkken |
0 | 0% |
Deltakere: 149. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Foretrekker du åpen kjøkkenløsning, eller egen sone?Jeg har vokst opp med åpen løsning og vi har ganske åpen nå. Jeg har alltid foretrukket kjøkken som et eget rom. Vi drømmer om å lukke kjøkkenet, ha stort bord med plass til mange og peis som vi kan tenne sene kvelder og tidlige morgener.
![]() |
#62 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Foretrekker du åpen kjøkkenløsning, eller egen sone?Vi har hatt begge deler og jeg liker vel best åpen løsning. Men helst at kjøkkenet ligger litt for seg selv, at man ikke kan se rett inn på kjøkkenet fra stuen, eller der man har sofagruppe.
![]() |
#63 |
|
![]() Sv: Foretrekker du åpen kjøkkenløsning, eller egen sone?Eg foretrekker lukka løysning. Det er deilig å kunne stenga rotet inne, sleppa å høyra oppvaskmaskinen osv. Og så likar eg å pusle i fred der inne når eg baker etc.
![]() |
#64 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Foretrekker du åpen kjøkkenløsning, eller egen sone?Jeg foretrekker åpen. Har hatt begge deler.
![]() |
#65 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Foretrekker du åpen kjøkkenløsning, eller egen sone?
Synes ikke jeg heller, men nå har jeg aldri vært plaget av matluktproblemer. Jeg har egen sone nå og synes det er noe dritt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Superduperaktiv
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Foretrekker du åpen kjøkkenløsning, eller egen sone?Vi har åpen løsning, men kjøkkenløsningen er så stor i vinkel av vi kan ikke se verken koke- eller vaskesone fra stuedelen av huset. Man ser det store spisebordet vårt bare. Jeg elsker å ha det slik åpent
![]() |
![]() |
#67 |
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Sunnhordland
![]() |
![]() Sv: Foretrekker du åpen kjøkkenløsning, eller egen sone?Jeg foretrekker lukket/delsvis lukket løsning.
![]() |
#68 |
Fersk i gamet
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Foretrekker du åpen kjøkkenløsning, eller egen sone?Foretrekker definitivt et sted å gjemme vekk rotet. *sjuske* |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() Sv: Foretrekker du åpen kjøkkenløsning, eller egen sone?Jeg foretrekker åpen løsning, men mannen er ikke enig og nekter å slå ned veggen jeg vil for å få barløsning.
![]() |
#70 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Foretrekker du åpen kjøkkenløsning, eller egen sone?Har åpen løsning, men liker det ikke og drømmer om separat kjøkken.
![]() |
#71 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Foretrekker du åpen kjøkkenløsning, eller egen sone?Vi har lukket kjøkken nå og to spiseplasser, men i morra kommer snekkeren og river veggen og da får vi åpen løsning og nytt kjøkken.
![]() |
#73 |
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Foretrekker du åpen kjøkkenløsning, eller egen sone?Kjøkken som eget rom!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Foretrekker du åpen kjøkkenløsning, eller egen sone?Vi har åpen løsning nå - vinkelstue med kjøkken i en krok, spisestue i midten og sofagruppe i det andre hjørnet. Estetisk og praktisk fungerer det greit. Men vi har verdens dårligste kjøkkenvifte, og er noen rotekopper - så stua hadde sikkert fått et løft med muligheten for å lukke døra til kjøkkenet.
![]() |
#75 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Foretrekker du åpen kjøkkenløsning, eller egen sone?Kjøkkenet må være et eget rom, med dør.
![]() |
#76 |
Medlem siden: Sep 2011
![]() Sv: Foretrekker du åpen kjøkkenløsning, eller egen sone?DET har jeg tenkt utrolig mye på. Sist redigert av Mrs. S : 02-01-12 kl 16:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2011
![]() |
![]() Sv: Foretrekker du åpen kjøkkenløsning, eller egen sone?
Fullstendig enig |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2011
![]() |
![]() Sv: Foretrekker du åpen kjøkkenløsning, eller egen sone?Jeg har hatt åpen løsning i flere år nå (på flere forskjellige steder) og det er ikke noe problem. Liker det at man er sammen selv om en egentlig er på kjøkkenet og den andre i stua. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
|
![]() Sv: Foretrekker du åpen kjøkkenløsning, eller egen sone?Det kommer an på størrelsen på leiligheten/huset. I et stort hus der jeg kunne hatt et stort kjøkken med god plass til spiseplass og slikt så hadde jeg nok foretrukket det. I rekkhuset vi har nå ville jeg aldri vurdert det en gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|