Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Fine melkeglass?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-01-12, 16:21   #61
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Fine melkeglass?

Ja, det var nettopp det det reklamertes med.
(...ok, det ordet ble veldig feil. Ble reklamert med).

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-12, 22:25   #62
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Jun 2009
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Rundt halvparten av våre Iittala-glass har fått skår eller har blitt matte. Vi har lyseblå. De blir fortløpende byttet ut med Eva Solo etterhvert som de ødelegges. Veldig fornøyd med Eva Solo!
Ellers har jeg akkurat kastet mine gamle melkeglass som jeg kjøpte på Smart Club i Oslo for en billig penge da jeg flyttet hjemmefra for 14 år siden. De er 10 år eldre enn Iittala-glassene, behandlet på samme måte og har ikke hatt et eneste skår, hakk eller ripe.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-12, 11:31   #63
Carrie
-

Carrie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Carrie er populærCarrie er populærCarrie er populærCarrie er populær
Standard

Etter å vært misfornøyd med Rosendal glassene en stund, kjøpte jeg med en pakke glass fra Living. Liker de kjempegodt. Ingen er knust, ingen har fått skår eller blitt stygge. 12 glass til 39 kroner.

(lånt bilde fra: http://silje-vaniljeis.blogspot.com/...elysglass.html

Carrie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-12, 19:12   #64
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har disse fine fra menu. Passe størrelse og solide.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 4666439.jpg (11,0 KB, 8 visninger)
iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-12, 10:33   #65
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kjøpt to sekspakninger med Future Holmegaard. Har lyst til å supplere med noen av de med svake farger etterhvert, de er så fine. Mannen min likte dem ikke så veldig godt dessverre, han synes de er for små. Så da må vi fortsatt finne noen større kjøkkenglass.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-12, 10:43   #66
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Vi har også disse, designet av Aino Aalto, fra Iittala.

Jeg liker de veldig godt. Finnes i to størrelser, i våre skap er det flest av de store da vi foretrekker skikkelig størrelse på glassene. Vi har blanke, men de finnes i flere veldig kule farger, foreldrene mine har lillasotede som er fine. Man får også kjøpt salatskåler og mindre skåler i samme serie.

Vi har tidligere hatt Grand Cru fra Rosendal, men der har kun 2 av 8 glass overlevd vanlig bruk i 5-6 år. Elendig kvalitet, store biter ble slått av lett som bare det. Har også ett par Eva Solo-glass. De er helt greie, men jeg virkelig liker det "enkle, men alikevel noe"-designet til Iittalaglassene.

Vi har også disse, men de minste og i alle fargene. De er kjempefine og nærmest uknuselige.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-12, 21:26   #67
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ser du er lei IKEA, men vi har disse, syns de er så fine.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-12, 21:30   #68
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå ser jeg at tråden er gammel, men bidrar likevel. Vi har disse fra Boda Nova. "pingpong"

Gammel 12-11-12, 17:08   #69
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Puslingen, her.

Eg likar Future frå Holmegaard.

Jeg har kjøpt disse, og liker de veldig godt. 12 vanlige uten farge, og så langt ett rosa og ett gult. Ønsker meg de andre fargene også, fint å ha de med farge innimellom.

Gammel 12-11-12, 17:57   #70
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har noen fantastiske, blå, munnblåste glass som er gode å holde i og gode å drikke av, men melk smaker rart av de. Fordi de er blå.
Jeg liker klare melkeglass.

Gammel 12-11-12, 18:29   #71
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Jeg drikker ikke melk uansett, så for meg er det vannglass.

Gammel 12-11-12, 21:18   #72
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av emin, her.

Ser du er lei IKEA, men vi har disse, syns de er så fine.

Haha, vittig, for det var akkurat de jeg endte opp med! De er nokså fine og omtrent gratis. Men knuser lett.Jeg har i alle fargene, og de er fine å kombinere.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:38.