|
|||||||
| Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: MGP-tråden 2012Haha, gammelmannskøntri fikk flest stemmer. Jeg fniser av sidrumpa nordmenn. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Sv: MGP-tråden 2012Her i huset heier vi på "Sammen", men det har vel muligens noko med at mor ikkje er noko MGP- fan, storesøster digger AF1 og far i huset meinte alle burde heie på Håvard Lothe band, siden han kjenner den eine. Far er dermed boikotta, og lillesøster er likegyldig.
|
|
|
#3 |
|
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Sv: MGP-tråden 2012Kommer Plumbo til å vinne i den norske finalen i kveld?
|
|
|
#5 |
|
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Sv: MGP-tråden 2012
Jeg leste nettopp på aftenposten at Plumbo har musikk som folket liker og selv om ikke musikkpolitiet er enig, så skulle vi nå få se at det er folket som bestemmer i MGP. Det er nemlig på tide at folkeligheten vinner.
|
|
|
#6 |
|
Det norske
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: MGP-tråden 2012Plumbo vinner, det er jeg overbevist om. Men sangen funker ikke utenfor Norge. Jeg synes Tooji bør vinne, han har den mest egnede sangen. Liker Nora og Reidun sine sanger også.
|
|
|
#7 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: MGP-tråden 2012Eric Saade 2011: (Kilde: youtube.com) Tooji 2012: (Kilde: youtube.com) Jeg har overhodet ikke lyst til å sende noe til Baku som nærmest er en variasjon av oppskriften til fjorårets svenske suksess. Selve melodien er ikke lik, men oppbyggingen, stylingen, koreografien, konseptet. Jeg skjønner at Tooji vil høste mange stemmer internasjonalt, men jeg vil heller at vi sender noe genuint som flopper (eks Alvedansen, Haba Haba osv) enn en blåkopi av hva svenskene serverte i fjor.
|
|
|
|
#9 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: MGP-tråden 2012Grøss den fyren er så inni ryggmargen ekkel. Men Mazungen vil se på så da får jeg bare be om at vi slipper å se og høre mere til den nordnorske pygmeen. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
Sv: MGP-tråden 2012Jeg skrev i stuggutråden jeg, d-oh. |
|
|