Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Vi som elsker våren

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-02-12, 14:10   #61
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi som elsker våren

I morgen er det meldt 9 grader, himmelen er blå i dag og solen varmer meg gjennom kontorvinduet. Det er idyllisk, rett og slett!

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-12, 14:13   #62
tante Veronica
Superduperaktiv
 
tante Veronica sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 500
tante Veronica er litt kultante Veronica er litt kultante Veronica er litt kul
Standard

Sv: Vi som elsker våren

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

I morgen er det meldt 9 grader, himmelen er blå i dag og solen varmer meg gjennom kontorvinduet. Det er idyllisk, rett og slett!

Så deilig

Langtidsvarselet viser at vi kanskje får et par plussgrader i neste uke. Og med litt sol i tillegg, begynner det å hjelpe på

tante Veronica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-12, 14:14   #63
Kreps-77
Like blid
 
Kreps-77 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 1.759
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vi som elsker våren

Da sola titta fram i dag, smelta den noe av snøen på veien.

Og det er jo lyst til klokka 17, og vel så det.

Kreps-77 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-12, 14:16   #64
tante Veronica
Superduperaktiv
 
tante Veronica sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 500
tante Veronica er litt kultante Veronica er litt kultante Veronica er litt kul
Standard

Sv: Vi som elsker våren

Opprinnelig lagt inn av Kreps-77, her.

Da sola titta fram i dag, smelta den noe av snøen på veien.
Og det er jo lyst til klokka 17, og vel så det.


Ikke rart de tilba solen før, og trodde det var en gud.

tante Veronica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-12, 14:19   #65
Kreps-77
Like blid
 
Kreps-77 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 1.759
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vi som elsker våren

Trodde det var en gud? Sola ER en gud.

Kreps-77 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-12, 14:22   #66
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.540
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vi som elsker våren

Plussgrader her, sol, snøen og isen har omtrent regnet vekk, skikkelig vårfølelse i dag.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-12, 14:23   #67
tante Veronica
Superduperaktiv
 
tante Veronica sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 500
tante Veronica er litt kultante Veronica er litt kultante Veronica er litt kul
Standard

Sv: Vi som elsker våren

Opprinnelig lagt inn av Kreps-77, her.

Trodde det var en gud? Sola ER en gud.

Yes

tante Veronica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-12, 14:30   #68
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.039
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som elsker våren

I dag skulle jeg hatt fri sånn at jeg kunne nytt sola.

Isteden sitter jeg langt inni et kontorlandskap uten antydning til dagslys. Hos en kunde; så jeg kan ikke gå tidlig heller.

For nå klarer jeg snart ikke mer. Jeg blir helt gal av mørke og snø overalt. Ungene mine ser ut til å ligne på meg. Begge to kom i går og klaget sin nød over vinteren. Snuppa fordi hun må gå med ullklær, og knerten vil leke ute i bakgården med alle naboungene. Han kan jo være ute nå også, men i sommerhalvåret er bakgården full av unger hver eneste ettermiddag. Så man slipper å avtale at man skal treffes. Sånn er det ikke nå.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-12, 14:31   #69
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.676
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi som elsker våren

Plussgrader og regn i går. Plussgrader og sol i dag. Hey, man kan gå på store deler av fortauene, også med vogn (men mange steder litt smalt for hunf og vogn når haøve fortauet er dekket av brøytekant enda da)

Ja, det går mot vår. Det kommer sikkert mer snø før det skikkelig er vår, men det går rett vei!

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-12, 14:33   #70
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi som elsker våren

Ja, bare vi kommer oss over i april så. Mars, sammen med november, er årets verste måneder for min del.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-12, 14:48   #71
tante Veronica
Superduperaktiv
 
tante Veronica sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 500
tante Veronica er litt kultante Veronica er litt kultante Veronica er litt kul
Standard

Sv: Vi som elsker våren

Tjorven.
Høres helt forferdelig ut. Håper det snart-snart kan føles bedre for deg.

tante Veronica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-12, 16:32   #72
Tonjemor
Forvirret
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 642
Tonjemor er litt kulTonjemor er litt kul
Standard

Sv: Vi som elsker våren

Melder meg inn i tråden og kan meddele at jeg våknet til fuglekvitter og blå himmel i dag tidlig. Samt at jeg måtte grave frem solbrillene. Synes oppriktig synd på Tjorven for i dag var en flott solrik dag i storbyen. Stor sympatiklem og håper du kan nyte solen en av dagene!

__________________
Du greier ikke å fly med en sopelim av ren og skjær vilje....
Tonjemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-12, 18:14   #73
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.075
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi som elsker våren

I dag kvitra fuglene! OG i ettermiddag skvatra de i trea utenfor! Juhu!

Det er masse snø her hos oss, men sola varma i dag og det var 3 grader. Det hjelper nå!

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-12, 21:54   #74
Frances
Lykkelig naiv
 
Frances sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 861
Frances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populær
Standard

Sv: Vi som elsker våren

:hulk: Det bare snør og snør og snør. MEN, 11-åringen min har fått fregner på nesa, og det er lyst når jeg drar på jobb. Litt vårfølelse likevel :rekker tunge til snøen som går kant i kant med kjøkkenvinduet:

Frances er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-12, 09:49   #75
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi som elsker våren

Snøen smelter! Og det er meldt 8 (!!) plussgrader her i dag. Det var allerede 4 grader da vi gikk til barnehagen!

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-12, 13:44   #76
tante Veronica
Superduperaktiv
 
tante Veronica sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 500
tante Veronica er litt kultante Veronica er litt kultante Veronica er litt kul
Standard

Sv: Vi som elsker våren

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Snøen smelter! Og det er meldt 8 (!!) plussgrader her i dag. Det var allerede 4 grader da vi gikk til barnehagen!

Deilig
Her skinner sola også, og snøen smelter

tante Veronica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-12, 14:56   #77
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi som elsker våren

Oi! Hortensiaen min spirer! Ute! I februar!

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-12, 15:01   #78
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.464
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vi som elsker våren

Her er det 5 plussgrader og overskyet idag,men snøen smelter!

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-12, 15:07   #79
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.921
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vi som elsker våren

Står i lokalavisa at vinteren er over nå, snøen smelter i marka, vinteraktivitetsdager er avlyst, og meldt sol og opptil 10 grader på dagen!

__________________
When you know better, you do better.
Ine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-02-12, 17:50   #80
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.075
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi som elsker våren

Det er så deilig! Å gå ut av huset og si OJ! i rein forskrekkelse over at det kjennes varmt ut!

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no