|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Epikur
|
Sv: Overnatte?
Jøye meg.
|
|
|
#62 |
|
På (opp?)tur
|
|
|
|
|
#63 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Overnatte?Tja jeg vet faktisk ikke hva jeg hadde gjort. Mine foreldre lot meg overnatte hos kjæresten min i nesten en uke da jeg var såvidt fyllt 15. Jeg var veldig voksen for alderen og kjæresten min bodde langt unna. Vi hadde vert sammen i ett år. Det var faktisk der jeg hadde min første gang. Det jeg derimot syntes var pussig var foreldrene hans som lot oss sove i dobbelsenga deres. Men jeg angrer ingenting og hadde det veldig fint der de gangene jeg var sammen med han. Når han var hos oss fikk vi paradoksalt ikke lov til å sove i samme seng vi kunne ligge i samme seng til vi skulle legge oss men ikke lenger |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Helt vanlig
|
Men jeg glemte å spesifiere at det ikke gjaldt noen av dere?
Sist redigert av Mani : 09-02-12 kl 10:51. |
|
|
|
|
|
#65 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Overnatte?Synes det er helt greit etter fylte 16. Mine foreldre var alltid greie slik, og jeg tror egentlig jeg følger den linja. |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Overnatte?Jeg tror jeg ville tillatt det, men jeg ville snakket med foreldrene til kjæresten for å sjekke ut at det faktisk var greit.
|
|
|
|
#67 |
|
Men først, kaffe!
Nei. I så ung alder bør det være en på følelsesmessig/ aldersmessig litt samme planet. |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Overnatte?Jeg og mannen min ble sammen da vi var 16 år, og vi fikk heldigvis overnatte hos hverandre fra ganske tidlig av. Vi ventet allikevel med sex i et halvt år og var skikkelig snusfornuftige på alle plan. Jeg kommer til å tillate det med mine også, om de er i faste forhold og omstendighetene er bra.
|
|
|
#70 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Overnatte?Etter fylte 16 så må det vel være helt ok. Men alder og hvem denne partneren er spiller jo så klart en rolle. Jevnaldrende hyggelig kjæreste er innafor. 20 år eldre, vulgær og utrivelig er utafor. |
|
|
|
|
|
#71 |
|
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Overnatte?Jeg fikk ikke sove over hos typen min før jeg var 18. Mannen min fikk heller ikke sove hos meg før jeg var 18. (han var 24)
|
|
|
|
#72 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Overnatte?En 16-åring ville fått overnattet type "en sjelden gang" (ikke hver helg eller oftere, absolutt ikke!).
|
|
|
#73 |
|
Fortynnet
|
Sv: Overnatte?Jeg er absolutt ikke interessert i å bygge opp under nesten-samboerskap mens de går på videregående, så regelen har vært overnatting kun i helger. Ingen bombe at den grensen ble tøyd noen ganger, men den var der ihvertfall, med mulighet for unntak. Betydelig eldre kjæreste er en problemstilling jeg ikke har vært ute for med sønnene mine, men når jeg begynner å tenke etter så har faktisk alle vært LITT eldre. Da har jeg også sluppet unna problemstillingen med at jenta er for ung. |
|
|
|
|
|
#74 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Overnatte?Og clamydiapraten, ja! Viktig!!!
|
|
|
#75 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Overnatte?Mine barn er 3,5 og 1. Så nei, jeg har virkelig ikke tenkt på at jeg må ta "clamydiapraten". Ingen tok den noen gang med meg heller.
|
|
|
#76 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Overnatte?Nei, jeg mente ikke du skulle gjøre det før de blir 4, liksom.
|
|
|
#77 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Overnatte?En venninne fikk herpes av sin første kjæreste. Det er staselig, du. Resten av livet.
|
|
|
#79 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Overnatte?Mye mer underholdende når de er ni, innbiller jeg meg.
|
![]() |
|
|