Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Ting man MÅ kjøpe i USA

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-02-12, 17:28   #61
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ting man MÅ kjøpe i USA

Hot Tamales, som man kan ha i bollen med nypoppa popcorn. :sveve:

Gammel 16-02-12, 17:29   #62
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Å, Jolly Ranchers har jeg ikke spist siden jeg gikk på ungdomsskolen, tror jeg...

Gammel 16-02-12, 17:44   #63
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg elsker Reeses Cups og Butterfinger. Sistnevnte får man i Norge også, men det er såklart billigere i USA.

Jeg har funnet både Reeses PB Cups og Reeses Pieces i Oslo.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-12, 20:10   #64
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har også funnet Pieces, men ikke de vanlige cupsene. Jo, en gang. Men de er jo litt spesielle så jeg tror ikke de solgte nok. Har du funnet det nylig?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-12, 20:25   #65
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Standard

Å, da jeg var i USA i sommer fant jeg double stuff Reese's pb cups. :sikle:

Gammel 17-02-12, 09:28   #66
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Eg hadde definitivt kjøpe M&Ms. Og ikkje berre ei pakke heller...

Nei, her blir det bagen full!

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-12, 10:36   #67
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Trekker opp denne tråden, for min pappa skal reise til Chicago 19. mai. Er det noen som vet om de har godt utvalg av prematurtøy i USA? Og om det er billigere enn det dyre greiene som vi får tak i her til lands?

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-12, 11:03   #68
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Du kan google preemie, som er ordet de ofte bruker.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-12, 11:07   #69
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk for tips.

Vi må ha klær i størrelse 50 også, siden mine to andre begynte rett på 56, så noe får han handla uansett.

minibolle mai 2012
Gammel 09-05-12, 11:09   #70
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

På GAP har de en størrelse som er før 0-3 måneder som heter Up to 7 lbs, det må vel være en slags prematurstørrelse?

minibolle mai 2012
Gammel 12-05-12, 23:13   #71
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

På GAP har de en størrelse som er før 0-3 måneder som heter Up to 7 lbs, det må vel være en slags prematurstørrelse?

Ja, det vil jeg tro.

Babyklær er generelt rimelig i USA, så vil tro han kan finne mye der borte.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:52.