Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Sommerskolen i Oslo 2012

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-03-12, 13:33   #61
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerskolen i Oslo 2012

Det var jammen ikke mye resteplasser ledig.

Sommerferien vår har blitt litt endret, så jeg lurte på om vi kunne melde på snuppa i uke 27 også (da SFO er stengt, men da var det ikke noe ledig).

Jeg skjønner ikke hvordan vi skulle klart oss hvis SFO hadde vært stengt i 8 uker. I Oslo er det stengt i juli. Det går helt greit, men 4 uker ekstra i tillegg ville jo gjort at vi overhodet ikke fikk ferie sammen jeg og mannen.

Gammel 28-03-12, 14:01   #62
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Tusen takk!

Oi, der var det ikke mye å velge i. Tror dere at jeg også kan venteliste meg på andre kurs?

Nei, det løpet tror jeg er kjørt. Du står på venteliste på de kurs du har meldt barnet på.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-12, 14:02   #63
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har i hvert fall sendt mail. Vi fikk jo ingen info i år, heller.

Gammel 28-03-12, 14:03   #64
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er muligens en av de få ulempene ved å gå på privatskole. Vi fikk med brosjyre i info-mappa fra skolen.

Gammel 28-03-12, 14:07   #65
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

De annonsert ganske mye i avisene også. Synd dere ikke fikk det med dere.

Vi søkte tre kurs og fikk en plass. Jeg håper på venteliste på i alle fall ett til.

Gammel 28-03-12, 14:14   #66
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk det jo faktisk med meg, takker være FP, men fristen kom brått på. Bare vi som har vært sløve, egentlig.

Men vi har alltid fått med info hjem før.

Gammel 28-03-12, 14:14   #67
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Standard

Håper vi kan kommer med på venteliste, i hvert fall.

Gammel 28-03-12, 14:17   #68
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Det var jammen ikke mye resteplasser ledig.

Sommerferien vår har blitt litt endret, så jeg lurte på om vi kunne melde på snuppa i uke 27 også (da SFO er stengt, men da var det ikke noe ledig).

Jeg skjønner ikke hvordan vi skulle klart oss hvis SFO hadde vært stengt i 8 uker. I Oslo er det stengt i juli. Det går helt greit, men 4 uker ekstra i tillegg ville jo gjort at vi overhodet ikke fikk ferie sammen jeg og mannen.

Det er en del som gjør det da.. tar ferie hver for seg, og/eller hjelper hverandre ut (venner) - eller bruker familie.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-12, 14:35   #69
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Plass til begge på førstevalget i uke 27! På vår egen skole!

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-12, 16:06   #70
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er litt spent på hvor stor sannsynligheten er for å få en ventelisteplass. Noen erfaringer?

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-12, 16:09   #71
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Standard

Det pleier å være gode muligheter. Men ikke om man mistet fristen.

Gammel 28-03-12, 16:14   #72
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da har jeg faktisk meldt på guttungen uten at han vet om det. Men engelskkurs om spennende dyr tror jeg er finfint, jeg.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-12, 16:16   #73
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Haha! Jeg burde jo meldt ham på denne:

Arrangørskolen – fra idé til konsert
8. - 10. trinn
Har du lyst til å lære mer om markedsføring, organisering og hva som skal til for å være arrangør? Du lærer å formulere deg muntlig og skriftlig når du lager avtaler med artister. Vi møter arrangørene bak byens festivaler og lager vårt eget show.

Gammel 28-03-12, 16:19   #74
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

... kan man melde på de som begynner i første klasse til høsten også? :fikk plutselig blod på tann:

Gammel 28-03-12, 16:47   #75
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Det er muligens en av de få ulempene ved å gå på privatskole. Vi fikk med brosjyre i info-mappa fra skolen.

Vi har privatskole og har fått brosjyre med hjem.

Sønnen min fikk plass på førstevalget.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-12, 16:48   #76
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

... kan man melde på de som begynner i første klasse til høsten også? :fikk plutselig blod på tann:

Mener det står at man må ha fullført 1. klasse.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-12, 16:52   #77
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjenner jeg er bra unnelig på dere som bor slik til at dere har tilbud om sommerskole. Det høres jo genialt ut!

Gammel 28-03-12, 16:55   #78
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Æsj, tror guttepjokken som begynner på skolen til høsten hadde digget Boksafari - kosete kaniner og bråkete bavianer.

Gammel 28-03-12, 17:01   #79
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Da har jeg faktisk meldt på guttungen uten at han vet om det. Men engelskkurs om spennende dyr tror jeg er finfint, jeg.

Da gjetter jeg at vi skal ha barn på samme skole en ukes tid. Men snuppa skal gå på et annet kurs. Jeg synes engelskkurs om spennende dyr er veldig stas.

Gammel 28-03-12, 18:36   #80
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Her skal guttene på matteknappen 1, 2 og 3 - de er alt for dårlige svømmere!

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:28.