Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Kan du tegne?

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-04-12, 19:59   #61
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan du tegne?

Da jeg leste Ladybug sitt innlegg så fikk jeg plutselig sånne rare hevntanker om hva jeg skulle ha svart. Fuck you your fucking fuck var det eneste jeg kom på. Jeg er visst ikke så god å skjelle ut folk. Ikke på engelsk, iallefall.

Gammel 14-04-12, 20:02   #62
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Classy, Irma, classy.

Gammel 14-04-12, 20:05   #63
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så utrolig frekt?! Det er også ganske kjedelig med de som ikke gidder å tegne og bare begynner å skrive ordet, det har jeg opplevd et par ganger og da sletter jeg den spilleren fra lista. Hva er vitsen da liksom?

Ellers så syns jeg egentlig Draw Something godt kunne vært litt mer konkurransepreget - har spilt et lignende nettspill (InkLink) før der det var poeng både for å komme fort til poenget så den andre gjetter, og for å gjette fort.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-12, 20:07   #64
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eh, nei. Men jeg har blitt flinkere i løpet av Draw Free-ukene mine. Jeg spiller mot noen gode og noen dårlige tegnere, gøy er det uansett. Men det irriterer meg litt med de som bare skrive ordet til meg fremfor å prøve. Mange av de jeg spiller mot er fra jobben min, og jeg litt skremt over engelskkunnskapen deres.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-12, 20:28   #65
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv

Mirmell sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Nei, jeg kan så absolutt ikke tegne.

Mirmell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-12, 20:38   #66
vixen

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er fullstendig talentløs når det kommer til tegning. Om jeg prøver det beste jeg kan så hadde dere toppen tippet førsteklassing.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-12, 21:00   #67
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Jeg har måttet skrive ordet noen ganger, det hender at en liten neve grabber telefonen og trykker på et ord jeg absolutt ikke aner hva er, da er det vanskelig å starte å tegne noe altså.
Et eksempel, gza, hva er det?

Gammel 16-04-12, 10:16   #68
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Jeg har måttet skrive ordet noen ganger, det hender at en liten neve grabber telefonen og trykker på et ord jeg absolutt ikke aner hva er, da er det vanskelig å starte å tegne noe altså.
Et eksempel, gza, hva er det?

Da googler man. http://en.wikipedia.org/wiki/GZA

Jeg har måttet gjøre det et par ganger selv, selv om det da bare er jeg selv som har klønet meg borti et ord jeg ikke forstod. Den første gangen var det Katniss, og siden det var før jeg hadde lest Hunger Games, sa det meg ingenting. (Jeg hadde også en sterk mistanke om at motspilleren min heller ikke ante hvem Katniss var, så sånn sett hjalp det ikke stort at jeg fant det ut, men jeg lærte i det minste noe!)

Gammel 16-04-12, 23:27   #69
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Da googler man. http://en.wikipedia.org/wiki/GZA

Jeg har måttet gjøre det et par ganger selv, selv om det da bare er jeg selv som har klønet meg borti et ord jeg ikke forstod. Den første gangen var det Katniss, og siden det var før jeg hadde lest Hunger Games, sa det meg ingenting. (Jeg hadde også en sterk mistanke om at motspilleren min heller ikke ante hvem Katniss var, så sånn sett hjalp det ikke stort at jeg fant det ut, men jeg lærte i det minste noe!)

Det hadde selvsagt vært den optimale løsningen hadde det ikke vært for at jeg spiller somregel når jeg er uten pc tilgang, og jeg kan ikke gå ut av spillet for å google. Har i alle fall ikke fått det til uten at det låser seg og jeg mister streaken.

Gammel 17-04-12, 14:38   #70
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg spiller alltid på telefonen og googler på telefonen når jeg lurer på et ord. Går så fint så.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-12, 14:41   #71
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan tegne når jeg har litt tid og godt verktøy, men jeg er ikke så god på å tegne raskt og enkelt.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-12, 15:16   #72
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei, men jeg synes det er kjempegøy og er litt hekta på spillet. Synd at ingen av vennene mine har sett lyset ennå, selv om jeg har prøvd å spre det glade budskap om dette spillet.

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-12, 15:36   #73
carmenzita

carmenzita sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kan ikke tegne men de fleste skjønner hva jeg skal frem til.

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-12, 17:02   #74
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan sletter man spill på lista, som har vært der i hundre år, og som ingen lenger spiller på?

Gammel 17-04-12, 17:04   #75
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ta pekefingeren fram og tilbake over navnet, så kommer det opp et rødt kryss du kan trykke på.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-12, 17:06   #76
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ah - tusen takk!

Og forresten - dine tegninger, Filifjonka, er jo herlige!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:01.