|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Kan du tegne?Da jeg leste Ladybug sitt innlegg så fikk jeg plutselig sånne rare hevntanker om hva jeg skulle ha svart. Fuck you your fucking fuck var det eneste jeg kom på. Jeg er visst ikke så god å skjelle ut folk. Ikke på engelsk, iallefall.
![]() |
#63 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Kan du tegne?Så utrolig frekt?! Det er også ganske kjedelig med de som ikke gidder å tegne og bare begynner å skrive ordet, det har jeg opplevd et par ganger og da sletter jeg den spilleren fra lista. Hva er vitsen da liksom? |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Kan du tegne?Eh, nei. Men jeg har blitt flinkere i løpet av Draw Free-ukene mine.
![]() |
#65 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan du tegne?Nei, jeg kan så absolutt ikke tegne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Metallica!!
|
![]() Sv: Kan du tegne?Jeg har måttet skrive ordet noen ganger, det hender at en liten neve grabber telefonen og trykker på et ord jeg absolutt ikke aner hva er, da er det vanskelig å starte å tegne noe altså.
![]() |
#68 |
flisespikker
|
![]() Sv: Kan du tegne?
Da googler man.
![]() |
#69 |
Metallica!!
|
![]() Sv: Kan du tegne?
Det hadde selvsagt vært den optimale løsningen hadde det ikke vært for at jeg spiller somregel når jeg er uten pc tilgang, og jeg kan ikke gå ut av spillet for å google. Har i alle fall ikke fått det til uten at det låser seg og jeg mister streaken.
![]() |
#70 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Kan du tegne?Jeg spiller alltid på telefonen og googler på telefonen når jeg lurer på et ord. Går så fint så.
![]() |
#72 |
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan du tegne?Nei, men jeg synes det er kjempegøy og er litt hekta på spillet. Synd at ingen av vennene mine har sett lyset ennå, selv om jeg har prøvd å spre det glade budskap om dette spillet.
![]() |
#73 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan du tegne?Kan ikke tegne men de fleste skjønner hva jeg skal frem til. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|