Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

FB-problemstilling (venneforespørsel)

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-03-12, 16:06   #61
Fakse
Nysgjerrig

Fakse sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: FB-problemstilling (venneforespørsel)

Så koselig utfall!

Hva var det jeg sa?

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-12, 18:09   #62
Leandra
Superduperaktiv

Leandra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
Leandra er litt kulLeandra er litt kulLeandra er litt kul
Standard

Jeg hadde ignorert her. Enkelt og greit,det gjør jeg med alle jeg aldri har møtt eller snakket med. Hvertfall folk jeg ikke engang vet hvem er. Jeg tror at hun har hørt snakk om deg, er litt sjalu, og veldig nyskjerrig på hvem du er.. hun er bare innteressert i å snoke... synes egentlig det er rart om du legger henne til..

Gammel 07-03-12, 18:17   #63
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enda en som ikke har lest tråden!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-12, 18:21   #64
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Eller så kan de jo skaffe seg en sånn søt "Knut og Kari Larsen"-profil som enkelte holder seg med. ( ) Kjekt at det hadde en fornuftig forklaring, da!

Ja, hva er det for noe? Sånn Knut og Kari-profil. Det er faktisk noe av det rareste jeg ser. Jeg deler mye med Mannen, men felles FB-profil? Not so much!

Gammel 07-03-12, 18:23   #65
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Ja, hva er det for noe? Sånn Knut og Kari-profil. Det er faktisk noe av det rareste jeg ser. Jeg deler mye med Mannen, men felles FB-profil? Not so much!

Jeg synes også det er rart, det kunne ikke fallt meg inn å ha felles fb-profil med mannen min.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-12, 18:24   #66
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvorfor svarer folk uten å i det minste lese de to siste sidene i tråden?

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-12, 18:52   #67
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg som tenkte jeg skulle foreslå at det sikkert er mannen (altså eksen) som har snoket deg opp, iall hemmelighet, undercover at det er dama, sikkert for å lage drama sånn at hun blir sjalu (altså nåværende kone) og krever skilsmisse og så kunne han håpet å få deg tilbake!!!
:se&hør:

Gammel 07-03-12, 18:58   #68
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Høyt&Lavt, her.

Jeg som tenkte jeg skulle foreslå at det sikkert er mannen (altså eksen) som har snoket deg opp, iall hemmelighet, undercover at det er dama, sikkert for å lage drama sånn at hun blir sjalu (altså nåværende kone) og krever skilsmisse og så kunne han håpet å få deg tilbake!!!
:se&hør:

Ja, det var alltid den mest sannsynlige teorien!

Gammel 07-03-12, 21:32   #69
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Eller så kan de jo skaffe seg en sånn søt "Knut og Kari Larsen"-profil som enkelte holder seg med. ( ) Kjekt at det hadde en fornuftig forklaring, da!

Herlighet, det er så teit!(hvis du ikke er over 60 år og ikke er helt med på dette data-greiene )
Har en kollega på jobb som har en sånn profil, vet jo aldri helt om det er hun eller han som skriver, hun er veldig opptatt av at det meste skal være felles

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-12, 21:40   #70
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjenner også ei som har "felles" profil med mannen sin. Han vet ikke om det engang.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-12, 22:04   #71
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg kjenner også ei som har "felles" profil med mannen sin. Han vet ikke om det engang.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:10.