Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Vis fram barnets vårsko

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-03-07, 21:50   #61
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis fram barnets vårsko

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

10.april er jo rett over påske? Det er jo nesten ikke lenge å vente på noe fint en gang *banner over skoene som må returneres og ventes på enda en gang*

Ja, det er jo egentlig sant det da...Men han har ingen vårsko nå...kanskje jeg bare skal kjøpe noen billige sko før den tid da...*lett påvirkelig* skal se an i morgen...Fine er de iallefall!!

Gammel 29-03-07, 21:50   #62
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Disse bruker veslejenta mi i om dagen!

Gammel 29-03-07, 23:07   #63
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

Vi var heldige og fikk tak i røde sandaler og røde joggesko til 299,- i dag. Det var ganske utplukket i str. allerede.

Vi kjøpte svarte sandaler og joggesko idag, med turkise detaljer og fotballer og blink, samme tilbudet. Helt klart iferd med å bli utplukket, løp og kjøp.

Det blir nok et par litt penere utesko også, men da er barnehageskoene i boks.

apan er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 23:21   #64
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Bauche: Jeg kjøpte noen billige på DinSko i dag. :lat:
Får mer tid etter påske så får vi se mer da. Fikk målt foten til lillemor så da er det enklere neste gang. Den var 13 cm.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 23:28   #65
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Storebror på snart 5 har fått disse. Han har valgt selv og det var veldig viktig med blinking!

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 23:29   #66
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lillebror har ikke fått enda. Må ta han med til prøving.

Men de trenger vel noe penere også... joggeskoene er til barnehagebruk.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 20:10   #67
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kjøpt adidas sko til Iben og Emma i dag. De ligner litt på disse, men er ikke helt make.

I tillegg har jeg kjøpt Timberland sko til Iben og Jørgen, som ute/bhg-sko. Gikk ikke an å kopiere bildet fra Eurosko. Kjøpte brune til begge, lyserosa blir nok ikke så pent full i sand og dritt.

Gammel 30-03-07, 21:59   #68
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Her i Tromsø trenger vi ikke å stresse med vårsko ...
Her blir det cherrox en måneds tid til, men jeg har jo begynt å orientere meg.

Gammel 31-03-07, 15:04   #69
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kjöpte to par sommersko til gutten min i dag. Litt tidlig, men den som venter, opplever bare at det blir utsolgt. Ogsaa var de jo saaaaa fine!
Sandalene er fra Replay og de andre fra Palladium Kids.

Sist redigert av liefje : 17-10-08 kl 11:55.
liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-07, 20:32   #70
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av blomstermamma, her.

Disse bruker veslejenta mi i om dagen!

De var kjempesøte!

morgana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-07, 10:42   #71
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Jeg kjöpte to par sommersko til gutten min i dag. Litt tidlig, men den som venter, opplever bare at det blir utsolgt. Ogsaa var de jo saaaaa fine!
Sandalene er fra Replay og de andre fra Palladium Kids.

Det var fine sko liefje!

Gammel 02-04-07, 13:17   #72
tutta
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Her i Tromsø trenger vi ikke å stresse med vårsko ...
Her blir det cherrox en måneds tid til, men jeg har jo begynt å orientere meg.

Ikke her jeg bor heller Det er fortsatt sne i parken til Plixemann. Så cherrox og gummistøveler er fortsatt tingen der.

Svar med sitat
Gammel 02-04-07, 13:27   #73
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Guttungen har fått omtrent disse - bare i litt andre farger (grått med røde detaljer):

Jentungen har fått disse:

Han hadde Geox i fjor og jeg var kjempefornøyd - de ser fortsatt nesten ut som nye enda han brukte dem i barnehagen. Så da ble det samme merke i år. Regner med å kjøpe et par billige sko i tillegg så vi har å bytte på. Vi hadde forresten ingen problemer med småstein i hullene under.

Foreløpig er det støvlevær her da, men de får bruke dem til og fra bilen.

Gammel 02-04-07, 15:36   #74
Lilleville
Superduperaktiv

Lilleville sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Lilleville er populærLilleville er populærLilleville er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Jeg kjøpte et par skinnsko fra cocomma på salg i vinter, på en butikk her i Trondheim. Finner ikke akkurat dem på nett, men jeg tok et bilde selv:

Også har jeg kjøpt et par slike til sommersko :

De er så fine!!! Desverre ble de hakket små for snuppa mi...(Bare små størrelser)

Lilleville er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-07, 19:56   #75
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da har jeg funnet sko til prinsen.
superfit-sko:

Men den beige er mørk turkis, det brune i mørk turkis og resten i mørk blå. Superlette og gode sko

I tillegg har jeg kjøpt disse som ekstrasko (og som er litt tøffere enn de andre)

Gammel 02-04-07, 20:19   #76
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

I tillegg har jeg kjøpt disse som ekstrasko (og som er litt tøffere enn de andre)

Så kule de var!
Tenkte jeg skulle kjøpe noen "converse-liknende" sko til Snuppa, men de må nok være litt mer rosa ...
Prinsessa har gullfargede!

Gammel 02-04-07, 20:24   #77
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Så kule de var!
Tenkte jeg skulle kjøpe noen "converse-liknende" sko til Snuppa, men de må nok være litt mer rosa ...
Prinsessa har gullfargede!

Din sko har disse også, men de er kanskje litt for mye...

Gammel 02-04-07, 20:27   #78
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Din sko har disse også, men de er kanskje litt for mye...

PERFEKT!
Kan det bli for mye når man snart er 3 år?

Gammel 02-04-07, 20:29   #79
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

PERFEKT!
Kan det bli for mye når man snart er 3 år?

Nei, du sier vel noe der....Billige er de iallefall 160 kroner (opp til str 24 iallefall)

Gammel 02-04-07, 20:35   #80
Slettet bruker
Passiv

Standard

*kikker ut på nysnøen og konstaterer at innkjøp av vårsko godt kan vente en stund til*

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:59.