|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Drømmer
|
Sv: Minimum vannsøyle om det skal funke som regnklær?
Lite slitasje på de klærne poden har brukt, vi har solgt det videre uten problem å fått tilbakemeldinger på at klærne ser nesten ubrukt ut. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Forskjellen er nok litt at dere også har endel snø. Vi har jo ikke det, et par dager i året bare, så her brukes alle klær på bar mark, sand og grus. Da blir de selvsagt mer slitt.
|
|
|
#3 |
|
Drømmer
|
Nå brukes jo ikke skallklærne så mye på vinteren da, siden de ikke er foret. så de brukes vår ,sommer og høst. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Sv: Minimum vannsøyle om det skal funke som regnklær?Snoopy hadde sitt andre sett i fjor, og det kan fint brukes i år om det passer. Buksen er det lite slitasjen på. Hun sitter litt på kne men ikke så mye. jakka er mere brukt en buksen.
|
|
|
|
#5 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
De klærne (jakke og bukse fra polarn) hun hadde i fjor ble ganske slitt i rompa og på knærne, men kunne ha blitt brukt en sesong til om de hadde passet. Hun blir snart 3, så det har vært mye sitting/rutsjing/lek i sand og vann det siste året.
|
|
|
#6 |
|
Personlig pessimist
|
Poden har alltid hatt tøyet i minst to sesonger. Han mer vokste ut av, enn slet ut. Mye har jeg kunnet selge etterpå, men det minker på det nå som han er 6,5 år. Det brukes til det er oppbrukt, men det skal sies at han vokser sent.
|
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Minimum vannsøyle om det skal funke som regnklær?Nera: Tja. Eldste som nå er 7 sliter jo endel. Yngste er 3.5 og sliter mer på klærne nå enn i fjor, men de er likevel ikke slitt. Tar hjem og skyller daglig nå, for vi har ikke snø og klærne ser ikke ut.
|
|
|
#8 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Minimum vannsøyle om det skal funke som regnklær?5000 skal holde, men jeg kjøper minimum 8000 om jeg kommer over til en grei pris. 5000 er mer vannavstøtende tenker jeg, og holder ikke i øs-pøs iallefall.
|
|
![]() |
|
|