Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Nydelige matmuffins

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-08-07, 12:15   #61
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nydelige matmuffins

Nei det ville jeg ikke prøvd meg på.
Men den kan du bruke i søte muffins.

Gammel 30-08-07, 12:17   #62
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Nei det ville jeg ikke prøvd meg på.
Men den kan du bruke i søte muffins.

Søren.
Får kjøpe etterpå da.

Gammel 03-09-07, 22:50   #63
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Skal de flyte ut som vanlige muffins.....
Det gjør ikke den ene halvdelen av deigen min i allefall, selv ikke etter 10 min i ovnen.

Går det bra å bruke små muffinsformer i papir?
Det måtte nemlig jeg i mangel på store.

Lager sånne muffins nå.

Gammel 03-09-07, 22:54   #64
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De flyter ikke så veldig nei, deigen skal være VELDIG tykk, nesten som brøddeig. Går sikkert fint med små former.

Gammel 20-11-07, 10:49   #65
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Denne oppskriften må jeg bare skryte av altså! KJEMPEGOD. De er like gode kalde som varme.
Alle i heimen likte de. Svigerinnen min synes de var knallgode så dette skal jeg lage mer av og bruke som alternativ matpakke ogturmat..
TAkk for god oppskrift.

Gammel 21-11-07, 19:04   #66
konsulenten
Passiv

Standard

Skal testes!!

Svar med sitat
Gammel 21-11-07, 19:05   #67
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Næmmen, konsulenten!! Er DU her?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 22:24   #68
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Akkurat noe slik jeg har lett etter siden storebror var liten. Da lagde jeg muffins med kesam, ost, bacon og løk, og de ble en slager på barseltreffene. Dessverre ble oppskriften rotet bort ved flytting, men nå skal det bakes igjen ja!

Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 23:41   #69
Ema
Bør lage seg en tittel selv

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Nam, nam, denne skal testes!!!

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-08, 22:07   #70
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Dytter litt på denne. Har laget disse (igjen) nå i kveld. Kjempegode!

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 12:37   #71
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Står i ovnen Gleder meg

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-08, 17:10   #72
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nydelige muffins! :mett:

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-08, 19:46   #73
liefje
Musk

liefje sin avatar

liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Disse skal jeg lage neste uke. Tenkte aa ha dem til middag. Vi faar en mor med to barn paa besök, og dette glir vel ned. Bör jeg ha not til? En salat? En suppe?

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-08, 19:47   #74
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Jeg synes det høres godt ut med salat til. Og masse skinke eller annet kjøtt i selve muffinsene.

Gammel 06-02-08, 19:58   #75
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

I Foreldre&Barn for en tid tilbake var det mange matmuffins-oppskrifter, bl.a. en kjempegod en med hakket spinat (fersk), oliven, og feta. Nammenamm! Og for oss som ikke tåler vanlig mel, kan det opplyses at muffins blir veldig bra med glutenfritt (grovt) mel også, og en fresh avveksling fra kjedelig kvasi-brød!
Spørs om ikke jeg må prøve denne her, jeg også!

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-08, 20:12   #76
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Anbefaler mozarella og knuste linfrø i disse. I tillegg bruker jeg kefirmelk i for å få de luftigere og saftigere.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 15:07   #77
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hva skjer om man har i ett egg for lite?

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 15:09   #78
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Sikkert ingenting.

Gammel 11-02-08, 15:13   #79
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Da krysser jeg fingrene for det, hadde nemlig bare tre egg for hånden.

Gammel 11-02-08, 18:08   #80
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Standard

Bare melder om at det gikk helt fint med tre egg(men nå vet jo ikke jeg hvordan de er med fire egg i da). Jeg syntes det var kjempegodt, mannen ville ha mer fyll. Det ble litt sånn "man tager hvad man haver" i dag. Men at jeg selv er fornøyd når jeg lager mat er jo storveis, syntes aldri det blir bra, så dette var jo strålende

Sist redigert av *HH* : 11-02-08 kl 18:13.
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:29.