|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du noen gang fått reklameartikler som du faktisk har brukt?En ting som man rett som det er får som jeg aldri bruker er kortholdere. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Har du noen gang fått reklameartikler som du faktisk har brukt?Har nokon sagt plaster? Eg får det jevnt av bedriftshelsetjenesten vår. Fint lite futteral med logo og plaster inni, genialt!
|
|
|
|
#3 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Har du noen gang fått reklameartikler som du faktisk har brukt?
Ja, plaster er smart.
|
|
|
#5 |
|
Guardian of the galaxy
|
Det er som en klippsegreie. Så sitter det fast. Som om man bretter en papirbit over en side i boken, også er det magnet som holder den fast.
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Det henger fast i den siden man merker. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Guardian of the galaxy
|
|
|
|
#10 |
|
|
Ikke i heimen vår. Vi elsker kjøleskapmagneter og liker best de med klype. De må også være kraftige, ikke sånne flate pinglegreier som ikke kan holde fast store mengder papir. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
En Som Trener
|
Sv: Har du noen gang fått reklameartikler som du faktisk har brukt?Jeg ble litt bitt av tanken på magnetbokmerke jeg da, og fant masse fine på Ebay (of course
|
|
|
#12 |
|
|
Sv: Har du noen gang fått reklameartikler som du faktisk har brukt?Jeg har innebygd kjøleskap, så jeg måtte kjøpe to tavler til alle magnetene mine. Må snart ha en ny tavle, for jeg kjøper magneter fra alle steder jeg reiser.
|
|
|
#13 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Har du noen gang fått reklameartikler som du faktisk har brukt?Det som er mest populært hos oss er isskrape, reflekser av alle slag, beltekutter, lommelykt, sydvest ( |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du noen gang fått reklameartikler som du faktisk har brukt?Jeg savner små årskalendere (i litt stiv papp eller plast, på størrelse med bank-kort). Jeg pleide å plotte inn turnusen min på dem. Vips- så var hele "livet" mitt oversiktlig og greit med meg i lommeboken, uten å ta noen plass. Men de siste årene har den type reklameartikkel vært umulig å oppdrive, og butikkene har dem ikke... |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Har du noen gang fått reklameartikler som du faktisk har brukt?Reflekser og penner. Reklamesjokolader/drops/tyggis smaker generellt høgg og får ligge i fred, eventuelt blir fort brukt opp dersom det faktisk er spisende. Refleksvest hadde vært stas, reklamebuffer blir ikke brukt. Reklamesitteunderlag blir mye brukt dersom de kan brettes sammen og puttes i veska eller lomma. Solbrilleetui hadde blitt brukt dersom noen hadde gitt meg det, stakkars solbrillene mine og ungene sine ligger of vansmekter overalt uten etui.
|
|
|
#16 |
|
heimføing
|
Sv: Har du noen gang fått reklameartikler som du faktisk har brukt?Ting med firmalogoer som jeg/barnet bruker jevnlig: Sist redigert av -ea- : 15-02-18 kl 16:20. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
Sv: Har du noen gang fått reklameartikler som du faktisk har brukt?En ting vi heller aldri kan få for mange av er sammenbrettbare sitteunderlag. Hadde jeg fått reklamedingser av den typen hadde jeg blitt glad. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
maler
|
Sv: Har du noen gang fått reklameartikler som du faktisk har brukt?Minimorriser (lekebiler) med logo på taket laget kjempelang kø på en kongress jeg var på.
|
![]() |
|
|