|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har dere i påskeegget?Her er det Donaldpocket, kvikklunsj og litt forskjellig godteri fra kiosken. Ikke menger, men nok til en god dose med lørdagsgodter |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har dere i påskeegget?Her får de litt forskjellig. Smågodt, freia påskeegg (fra lilla kartong), påskeskum, fox, M, melkesjokolade non-stop. Ikke så mye av hver, men litt av hvert å velge i.
![]() |
![]() |
#64 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Hva har dere i påskeegget?Jeg skal lete i skapene etter eggene i år, evt i noen kasser, vi har flyttet siden sist det var påske og jeg husker ikke helt hvor de er.
![]() |
#65 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Hva har dere i påskeegget?I år har vi planlagt en aldri så liten eggjakt ute for minstejenta. Har kjøpt inn små plastegg som fylles med litt godterier, noen små kyllinger, noen "dinosauregg" som legges i vann. Tror det blir gøy
![]() |
![]() |
#66 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har dere i påskeegget?
Jøss, ser jeg slo på stortromma i fjor! |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
![]() Sv: Hva har dere i påskeegget?Drar opp denne tråden, jeg. Vi har alltid gitt ungene små egg med "lørdagsgodt", men i år skal vi på besøk til ett vennepar med unger og jeg må dermed bruke litt mer kløkt fordi deres unger stort sett får mye mer godteri enn vi synes er greit til våre. Så nå er nye glinsende egg kjøpt inn og alt som gjenstår er å fylle dem med noe.
![]() |
#68 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Hva har dere i påskeegget?Her blir det litt forskjellige godteri, noe større mengde enn vanlig lørdagsgodt. Og mine er veldig glad når godtet ser ut som påskegodt, så kaninsjokolader og små sjokoladeegg er supert. Og så får de en liten gave inni også.
![]() |
#69 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har dere i påskeegget?Smågodt, en popcornpose og små påskeegg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Hva har dere i påskeegget?De får som regel smågodt. Litt mye smågodt egentlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: Hva har dere i påskeegget?Jeg har kjøpt noe dilldall her http://www.bakerross.co.uk/easter og så får de godteri. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har dere i påskeegget?I år skal jeg putte krim-bok oppi også, jeg ser Hardy guttene Junior og Frøken Dektektiv Junior er ganske billige på Coop Obs. Ellers blir det pop-corn og godteri, skal prøve å begrense godteriet i år.
![]() |
#75 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva har dere i påskeegget?Ref. en anna tråd her inne om dagen; det finne eg ut kvelden før da eg står på rema.
![]() |
![]() |
#76 |
Pauset
|
![]() Sv: Hva har dere i påskeegget?Jeg gir han ikke pynt og dilldall. Det blir bare liggende og strø her likevel. Vi har nok rot. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Klar
|
![]() Sv: Hva har dere i påskeegget?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hva har dere i påskeegget?Godteri, aldri hatt andre ting i påskeegget. Jeg prøver å finne litt fine og spesielle ting, sånn at endel av godteriet har påsketema. Egget er ikke gedigent, og beregnet til å kunne spises opp på en dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hva har dere i påskeegget?Kjøpte amerikansk godteri da jeg var der i mars, tenker det holder. Ikke veldig stort egg her heller.
![]() |
#80 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Hva har dere i påskeegget?Mine får snus og Red Bull! Neida, de får masse smågodt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|