Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva har dere i påskeegget?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-03-13, 15:57   #61
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva har dere i påskeegget?

Her er det Donaldpocket, kvikklunsj og litt forskjellig godteri fra kiosken. Ikke menger, men nok til en god dose med lørdagsgodter .

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-13, 16:36   #62
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg har ikke kjøpt innholdet enda, men eggene er av passe størrelse, og de får litt mer enn vanlig lørdagsgodt.

Gammel 26-03-13, 16:53   #63
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Her får de litt forskjellig. Smågodt, freia påskeegg (fra lilla kartong), påskeskum, fox, M, melkesjokolade non-stop. Ikke så mye av hver, men litt av hvert å velge i.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-13, 17:53   #64
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Jeg skal lete i skapene etter eggene i år, evt i noen kasser, vi har flyttet siden sist det var påske og jeg husker ikke helt hvor de er.

De er ganske små, og kommer til å fylles med snop og en liten påskepynt.

Utfordringen er at min mor gir barnebarna "påskegave" som er en pent pyntet papirpose med en påskepynt og.... mer snop enn ungene trenger til påske... De fikk det allerede forrige helg da, siden fetteren og kusinen reiste bort allerede i palmehelga, så det har fungert som lørdagsgodt i mellomtiden, så det er nå noe begrenset igjen med innhold.

Med denne tradisjonen hun altså vil ha til alle barnebarna blir det litt dobbelt opp. Svigermor lager i det minste ikke egne egg til ungene (eller påskepynt), men når vi er der, og altså bor hos henne, er der stor tilgang på sjokolade til større deler av døgnet enn når vi er hjemme, ja...

Jaja, bestemødre får skjemme bort barnebarna, jeg beslaglegger påskeeggene innimellom og lar dem ikke spise alt på en gang, sånn siden de enda er for små til selvbeherskelse, i alle fall Mikro. Knerten styrer litt mer selv, som at jeg sier han får ta noe, men ikke alt, og han gjør det. Mikro får ta litt, og så fjerner jeg posen/egget når hun har tatt nok...

Gammel 26-03-13, 17:59   #65
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

I år har vi planlagt en aldri så liten eggjakt ute for minstejenta. Har kjøpt inn små plastegg som fylles med litt godterier, noen små kyllinger, noen "dinosauregg" som legges i vann. Tror det blir gøy
Eldstejenta får egg hun også, det gjemmes godt, også får hun diverse ledetråder som skal løses slik at hun finner egget, som inneholder smågodt og påskefigurer av sjokolade, type Riegelen fra Nille.

Gammel 26-03-13, 19:50   #66
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

Våre på 7 og 8 år får kjempeegg i år
Det skal fylles med en kul t-skjorte, smågodt, påske sjokoladeegg, popcorn, en halvliter brus og trashpackfigurer.
Gleder meg til å se uttrykket i ansiktet dems når de ser det store egget.
har alltid skattejakt, lurer på om jeg skal lage gåter i år så det blir litt vanskeligere

Jøss, ser jeg slo på stortromma i fjor!
Samme egget år, men ingen brus, leker eller t-skjorte.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-14, 14:26   #67
Meissa
stressmonster

Meissa sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Drar opp denne tråden, jeg. Vi har alltid gitt ungene små egg med "lørdagsgodt", men i år skal vi på besøk til ett vennepar med unger og jeg må dermed bruke litt mer kløkt fordi deres unger stort sett får mye mer godteri enn vi synes er greit til våre. Så nå er nye glinsende egg kjøpt inn og alt som gjenstår er å fylle dem med noe.

Så da passet det godt å lese her i tråden at man kan ellas smootie i egget og det er jo genialt. Ungene elsker det så det blir stas og tar godt med plass. Så har jeg kjøpt sånne sjokoladepinner man har i varm melk og kvikklunsj. Litt påskeskum og ostepop så er det vel greit?

Kanksje tyggegummi til de eldste og tannbørste til minste. Ja også har jeg kjøpt gule påskekyllinger. De kan ikke spises, men er veldig søte.

Gammel 06-04-14, 14:33   #68
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Her blir det litt forskjellige godteri, noe større mengde enn vanlig lørdagsgodt. Og mine er veldig glad når godtet ser ut som påskegodt, så kaninsjokolader og små sjokoladeegg er supert. Og så får de en liten gave inni også.

Gammel 06-04-14, 16:10   #69
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Smågodt, en popcornpose og små påskeegg.
Dette gis skjærtorsdag og skal holde hele påsken.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-14, 17:12   #70
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Han får sykt mye godteri. :ærlig:

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-14, 17:15   #71
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

De får som regel smågodt. Litt mye smågodt egentlig.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-14, 17:17   #72
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

De skal få snop og muligens sånne små kjeksposer og en liten rosinpakke.

Gammel 06-04-14, 17:37   #73
zinatara

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har kjøpt noe dilldall her http://www.bakerross.co.uk/easter og så får de godteri.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-14, 17:37   #74
Kahlan

Kahlan sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Kahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populær
Standard

I år skal jeg putte krim-bok oppi også, jeg ser Hardy guttene Junior og Frøken Dektektiv Junior er ganske billige på Coop Obs. Ellers blir det pop-corn og godteri, skal prøve å begrense godteriet i år.

Gammel 06-04-14, 17:38   #75
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ref. en anna tråd her inne om dagen; det finne eg ut kvelden før da eg står på rema.

Gammel 06-04-14, 18:20   #76
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg gir han ikke pynt og dilldall. Det blir bare liggende og strø her likevel. Vi har nok rot. Han ønsker seg en bok, så kan jo vurdere å gi han den i år da.. tror egget er stort nok.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-14, 20:23   #77
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Ref. en anna tråd her inne om dagen; det finne eg ut kvelden før da eg står på rema.

Er det en selvfølge at unger får påskeegg, altså? Vi er alltid borte i påska og får jo godteri der, men eggejakt og egne egg har vi ikke begynt med enda.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-14, 20:28   #78
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Godteri, aldri hatt andre ting i påskeegget. Jeg prøver å finne litt fine og spesielle ting, sånn at endel av godteriet har påsketema. Egget er ikke gedigent, og beregnet til å kunne spises opp på en dag.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-14, 20:29   #79
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Kjøpte amerikansk godteri da jeg var der i mars, tenker det holder. Ikke veldig stort egg her heller.

Gammel 06-04-14, 20:36   #80
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Mine får snus og Red Bull! Neida, de får masse smågodt.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:50.