|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
|
![]() Sv: Hvor er dine rotepunkter i hjemmet?Det er ikke spesielt rotete hos meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Off the map.
|
![]() Sv: Hvor er dine rotepunkter i hjemmet?Jeg er egentlig enig i at rot i skuffer, skap og boder ikke teller. MEN jeg tror man må starte her for å få resten ryddig. Hvis alle roteskuffer er smekkfulle og boden ramler i hodet på deg når du åpner døren, da har man ikke noe sted å rydde vekk ting, sånn at det sprer seg til kjøkkenbenker osv i tillegg. Det går i hvert fall raskere å rydde dersom man har litt orden bak skapene (dvs det er min teori, jeg har strengt tatt ikke peiling i praksis)
![]() |
#63 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hvor er dine rotepunkter i hjemmet?Kjøkkenbenken, spisestuebordet ...og guttungens rom - der ender liksom alt av rot og skrot.
![]() |
#64 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor er dine rotepunkter i hjemmet?Har to rotekopper her hjemme.. Need I say more? |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor er dine rotepunkter i hjemmet?Vi har akkurat flyttet, så jeg vet ikke helt hvor rotepunktene kommer til å bli, men det skulle forundre meg mye om jeg plutselig skulle klare å legge klærne mine inn i skapet eller i skittenstøykurven etter bruk i stedet for i en stor haug på gulvet foran senga - det er vel mitt verste punkt, i tillegg til alskens papirhauger rundt om. Jeg er forøvrig veldig skuffet over at ikke de utallige billassene vi kjørte til Brobekk før vi flyttet ikke merkes over hodet nå som vi forsøker å rydde alt på plass i det nye huset, på tross av at det er godt med skap og boder her. Tingene våre motsetter seg å bli ryddet, tydeligvis.
![]() |
#69 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor er dine rotepunkter i hjemmet?På kommoden, tørketrommelen og vaskemaskinen på badet. Ene siden av kjøkkenbenken.
![]() |
#71 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Hvor er dine rotepunkter i hjemmet?Overflatene?
![]() |
#72 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hvor er dine rotepunkter i hjemmet?Hm. Jeg liker å ha det ryddig.
![]() |
#73 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Hvor er dine rotepunkter i hjemmet?Åh herlighet. Jeg har mange!
![]() |
#74 |
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor er dine rotepunkter i hjemmet?
Og derfor blir gubben her sur hvis vi skal vaske hus. Jeg begynner nemlig å rydde i skuffer og skap. (må jo ha en ledig plass å prikivere skiten)
![]() |
|
|