|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bedreviter
|
Sv: Aftenposten Junior
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Live and let live
|
Jeg sendte mail til dem tidligere i dag. Fikk en forklaring om at det var fordi abbonementet ikke hadde lov til å stå på barn at det ble slik. Men Donald kommer jo i Podens navn, selv om det er jeg som står som abbonent.
|
|
|
#3 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Aftenposten JuniorVi, dvs. Knotten, fikk også første i går.
|
|
|
#4 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Aftenposten JuniorJeg tror dette er midt i blinken for Poden. Og meg også, egentlig.
|
|
|
#11 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Aftenposten JuniorJeg bestilte i går og fikk i dag. Pøbelprinsessen har lest fra perm til perm og er storfornøyd. Hun likte spesielt godt spør dyrlegen.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Aftenposten JuniorBestilt, men ikke fått enda.....
|
|
|
#15 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Aftenposten JuniorPoden har lest i Aftenposten Junior siden jeg tok den med hjem tirsdag. Den falt virkelig i smak. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
flisespikker
|
Sv: Aftenposten JuniorPoden var fornøyd med egen avis og har lest en god del i den.
|
|
|
#17 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Jeg er enig med deg, men snuppa var aller mest interessert i å lese nettopp disse dyresidene. Så en blanding er kanskje greit nok.
|
|
|
|
#18 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
7-åringen min var også veldig fornøyd med egen avis. Jeg observerte fornøyd at hun såvidt kastet et blikk på sportssidene før hun bladde videre. Akkurat som sin mor.
|
|
|
#19 |
|
Live and let live
|
Sv: Aftenposten JuniorJeg trykket inn navn og adresse, og så fikk jeg bare opp dette:
|
![]() |
|
|