Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Enkelte hundeeiere er rare vesener

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-05-12, 23:32   #61
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 53
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Enkelte hundeeiere er rare vesener

LilleMeg, jeg er ganske så sikker på at det var fra en hund, da jeg til dags dato ikke har sett en katt legge fra seg noe såpass stort. (Rua ble ikke skikkelig med inn i klipperen.) Og ja, dessuten så har nabolagets katter wc under trappa vår. En herlig gjeng.

Gammel 20-05-12, 23:39   #62
husmora
Fullverdig medlem

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Horten
husmora er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Jeg kaster aldri posen min hos andre, med mindre det er veldig langt hjem, men det gjør meg virkelig ingenting om andre kaster hos meg. Heller det, en dritt rundt i alle grøftene ... Så fullt blir det ikke av noen ekstra poser.

"alle" med småhunder går i gata vår og søppelkassa vår er visst offentlig eiendom. Derfor irriterer det meg sikkert litt ekstra.
Heller i ei søppelkasse enn på bakken, for all del. Men MÅ det være min søppelkasse hver gang?

husmora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-12, 11:09   #63
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Ja, det finnes mange idioter som aldri skulle hatt hund. Og det finnes mennesker som virkelig utgjør mirakler med hundene sine. Jeg er en hundejente til beinet, er oppvokst med hunder ymse størrelser, og ser virkelig frem til den dagen vi selv kan anskaffe en firbeint lillebror. Drømmen er en schäfer, men jeg ser at det ikke vil passe inn i livene våre på noen år, med tanke på tid til trening, plass til utegarde osv., så da blir det en annen hund. Man velger en hund som passer inn i det livet man lever, ikke en som har det rette utseendet. Jeg tror jeg har landet på mops eller fransk bulldog, og har fått kontaktinformasjon til oppdrettere til begge rasene, selv om hunden er et par år frem i tid. Resarch er viktig, trening for både tobeint og firbeint er viktig, og det sier seg selv at man skal overholde regler for båndtvang, holde hunden unna folk som ikke vil hilse osv. Her i nærheten finnes en stor hundepark hvor hundene kan slippes løs, så sant de går overens med andre hunder. Den kommer vi garantert til å bruke masse!

Fransk bulldog kan anbefales. Jeg er på min andre bulle nå.

Gammel 22-05-12, 21:04   #64
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Jeg er av de som er redd hunder, og som derfor også fort legger merke til de som ikke har kontroll på hunden(e) sin(e). Føler av og til at jeg kan "lukte" en slik eier på lang avstand. Hehehe... Det er nok overlevelsesinstinktet i meg som snakker tenker jeg.

For meg har dette resultert i at i perioder holder meg langt unna Frognerparken, som jeg egentlig er veldig glad og som ligger kun en veldig kort gåtur fra der jeg bor. Der er det alt for ofte uvettige hundeeiere som lar hundene sine løpe løse i parken. Og jeg har mer enn en gang observert aggresive hundeeiere som setter liten pris på å få tilsnakk når hunden deres er ute av kontroll. Jeg tør ikke selv å si ifra, for jeg har mer enn nok med å holde meg så langt unna som jeg kan.

I tillegg synes jeg det er alt for mye hundedritt i gatene her. Hunder skal de ha, Frognerfolket, men de er tydeligvis for fine til å plukke opp etter seg. T`! (Jeg er av de fiiiine Fjognerfruene som er bra, unntaket som bekrefter regelen om du vil... Hehehe...)

Gammel 22-05-12, 21:33   #65
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Jeg er nuh nybakt valpeeier og drittplukker.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-12, 21:41   #66
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 357
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Ja, man vet at man er hundeeier når man finner bæsjeposer i alle lommer.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-12, 21:44   #67
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Åhhh... Veldig koselig da (så lenge jeg slipper). Det rare er, at selv om jeg er møkkredd hunder (også valper), så synes jeg jo likevel at de utrolig søte.

Gammel 22-05-12, 23:49   #68
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

At noen frivillig anskaffer noe som sikler, røyter, stinker, drar inn masse møkk på gulvene, og som man i tillegg må følge på tur flere ganger om dagen - det er for meg komplett uforståelig.

Bortsett fra røytinga er dette egentlig en fin beskrivelse av ungene.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-12, 08:49   #69
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vel det er mange ting som gjør meg til en raring, men ikke det å være hundeeier.

Gammel 24-05-12, 13:19   #70
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Bortsett fra røytinga er dette egentlig en fin beskrivelse av ungene.

Næsj, våte unger lukter ikke død og fordervelse, våte hunder derimot...

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-12, 15:00   #71
husmora
Fullverdig medlem

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Horten
husmora er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Næsj, våte unger lukter ikke død og fordervelse, våte hunder derimot...

Våte unger lukter sur tåfis...

husmora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-12, 12:38   #72
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av husmora, her.

Våte unger lukter sur tåfis...

Snakk for deg selv (altså, dine egne unger)

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:37.