|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Horten
![]() |
Sv: Enkelte hundeeiere er rare vesener
"alle" med småhunder går i gata vår og søppelkassa vår er visst offentlig eiendom. Derfor irriterer det meg sikkert litt ekstra. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Sv: Enkelte hundeeiere er rare vesenerDet er mye hyggeligere å være sammen med bikkja enn de fleste mennesker egentlig, han merker når jeg er trist eller syk og ligger da alltid så nær meg som mulig og trøster, han blir alltid glad når han ser meg og legger aldri skjul på det, og når han er med meg på tur er jeg alltid trygg. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
koko
|
Sv: Enkelte hundeeiere er rare vesenerJeg har nettopp klippet plen. Kjenner jeg blir skikkelig glad når jeg kjenner eimen av sur hundelort bre seg når jeg kjører over ei rue. Takk til den som lar hunden sin gjøre fra seg i hagen vår. Ufyselig og totalt fjernt fra normal folkeskikk.
|
|
|
#4 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nå vet jeg (og tydeligvis ikke du heller?) ikke hvordan denne ruka så ut pre gressklipper, men min erfaring er at katter også gjør fra seg i andres hager. Dessverre. :hater katter som pisser, driter og fanger/jager fugler i min hage:
|
|
|
#5 |
|
koko
|
Sv: Enkelte hundeeiere er rare vesenerLilleMeg, jeg er ganske så sikker på at det var fra en hund, da jeg til dags dato ikke har sett en katt legge fra seg noe såpass stort. (Rua ble ikke skikkelig med inn i klipperen.) Og ja, dessuten så har nabolagets katter wc under trappa vår. En herlig gjeng.
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Enkelte hundeeiere er rare vesenerSom lykkelig eier av hund har jeg gjerne lange studier av grøftekanten og jeg må si at jeg ble rimelig overraska over hvor mye skit folk lar ligge igjen. "Før hund" trodde jeg pose var obligatorisk, men tydeligvis ikke. Noen merkelige hundeeiere også, men de fleste er hyggelig og ansvarlig. Hund er sosialt! Ensomme mennesker burde absolutt få seg hund. Det er masse selskap i en hund, pluss at det alltid er noen som slår av en prat når man er ute på tur. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Sv: Enkelte hundeeiere er rare vesenerYes, indeed!
|
|
|
#8 |
|
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Enkelte hundeeiere er rare vesenerJeg er av de som er redd hunder, og som derfor også fort legger merke til de som ikke har kontroll på hunden(e) sin(e). Føler av og til at jeg kan "lukte" en slik eier på lang avstand. Hehehe... Det er nok overlevelsesinstinktet i meg som snakker tenker jeg.
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Sv: Enkelte hundeeiere er rare vesenerJeg er nuh nybakt valpeeier og drittplukker. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Ja, man vet at man er hundeeier når man finner bæsjeposer i alle lommer.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Åhhh... Veldig koselig da (så lenge jeg slipper). Det rare er, at selv om jeg er møkkredd hunder (også valper), så synes jeg jo likevel at de utrolig søte.
|
![]() |
|
|