Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Enkelte hundeeiere er rare vesener

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-05-12, 00:39   #1
husmora
Fullverdig medlem

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Horten
husmora er litt kul
Standard

Sv: Enkelte hundeeiere er rare vesener

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Jeg kaster aldri posen min hos andre, med mindre det er veldig langt hjem, men det gjør meg virkelig ingenting om andre kaster hos meg. Heller det, en dritt rundt i alle grøftene ... Så fullt blir det ikke av noen ekstra poser.

"alle" med småhunder går i gata vår og søppelkassa vår er visst offentlig eiendom. Derfor irriterer det meg sikkert litt ekstra.
Heller i ei søppelkasse enn på bakken, for all del. Men MÅ det være min søppelkasse hver gang?

husmora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-12, 11:52   #2
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er mye hyggeligere å være sammen med bikkja enn de fleste mennesker egentlig, han merker når jeg er trist eller syk og ligger da alltid så nær meg som mulig og trøster, han blir alltid glad når han ser meg og legger aldri skjul på det, og når han er med meg på tur er jeg alltid trygg.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-12, 16:30   #3
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 58
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Jeg har nettopp klippet plen. Kjenner jeg blir skikkelig glad når jeg kjenner eimen av sur hundelort bre seg når jeg kjører over ei rue. Takk til den som lar hunden sin gjøre fra seg i hagen vår. Ufyselig og totalt fjernt fra normal folkeskikk.

edit: Jeg kjørte ikke over den med vilje altså, skulleburde nok sjekka plena før jeg begynte å slå.

Gammel 21-05-12, 00:28   #4
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Jeg har nettopp klippet plen. Kjenner jeg blir skikkelig glad når jeg kjenner eimen av sur hundelort bre seg når jeg kjører over ei rue. Takk til den som lar hunden sin gjøre fra seg i hagen vår. Ufyselig og totalt fjernt fra normal folkeskikk.

Nå vet jeg (og tydeligvis ikke du heller?) ikke hvordan denne ruka så ut pre gressklipper, men min erfaring er at katter også gjør fra seg i andres hager. Dessverre. :hater katter som pisser, driter og fanger/jager fugler i min hage:

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-12, 00:32   #5
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 58
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

LilleMeg, jeg er ganske så sikker på at det var fra en hund, da jeg til dags dato ikke har sett en katt legge fra seg noe såpass stort. (Rua ble ikke skikkelig med inn i klipperen.) Og ja, dessuten så har nabolagets katter wc under trappa vår. En herlig gjeng.

Gammel 20-05-12, 19:25   #6
Anuk
Bør lage seg en tittel selv

Anuk sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Som lykkelig eier av hund har jeg gjerne lange studier av grøftekanten og jeg må si at jeg ble rimelig overraska over hvor mye skit folk lar ligge igjen. "Før hund" trodde jeg pose var obligatorisk, men tydeligvis ikke. Noen merkelige hundeeiere også, men de fleste er hyggelig og ansvarlig. Hund er sosialt! Ensomme mennesker burde absolutt få seg hund. Det er masse selskap i en hund, pluss at det alltid er noen som slår av en prat når man er ute på tur.

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-12, 19:46   #7
Meissa
stressmonster

Meissa sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Yes, indeed!

Idag var jeg vitne til at en entusiastisk hundeier fulgte bikkja si i sila i skolegården. Skubbet den opp, så den kunne sile ned igjen. Jeg trodde dette var en litt spesiell hundeeier, helt til det kom tre godt voksne hundeeiere til. Skolegården er visst en fin plass og møtes på for snikksnakk på luftetur.

På 17. mai var det noen som hadde bundet hunden sin fast i en stolpe ved torget og forlatt den. Ganske stor var den også. Med så masse folk og styr så må jeg si at det grenser til å være direkte uansvarlig, på tross av at den var i band. Jeg så masse hunder i folketoget også, og kan faktisk ikke skjønne hva de har der å gjøre.

Gammel 22-05-12, 22:04   #8
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Jeg er av de som er redd hunder, og som derfor også fort legger merke til de som ikke har kontroll på hunden(e) sin(e). Føler av og til at jeg kan "lukte" en slik eier på lang avstand. Hehehe... Det er nok overlevelsesinstinktet i meg som snakker tenker jeg.

For meg har dette resultert i at i perioder holder meg langt unna Frognerparken, som jeg egentlig er veldig glad og som ligger kun en veldig kort gåtur fra der jeg bor. Der er det alt for ofte uvettige hundeeiere som lar hundene sine løpe løse i parken. Og jeg har mer enn en gang observert aggresive hundeeiere som setter liten pris på å få tilsnakk når hunden deres er ute av kontroll. Jeg tør ikke selv å si ifra, for jeg har mer enn nok med å holde meg så langt unna som jeg kan.

I tillegg synes jeg det er alt for mye hundedritt i gatene her. Hunder skal de ha, Frognerfolket, men de er tydeligvis for fine til å plukke opp etter seg. T`! (Jeg er av de fiiiine Fjognerfruene som er bra, unntaket som bekrefter regelen om du vil... Hehehe...)

Gammel 22-05-12, 22:33   #9
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Jeg er nuh nybakt valpeeier og drittplukker.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-12, 22:41   #10
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Ja, man vet at man er hundeeier når man finner bæsjeposer i alle lommer.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-12, 22:44   #11
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Åhhh... Veldig koselig da (så lenge jeg slipper). Det rare er, at selv om jeg er møkkredd hunder (også valper), så synes jeg jo likevel at de utrolig søte.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:11.