|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Nybegynner
Medlem siden: May 2012
![]() |
Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenHei! Jeg gleder meg (som mange andre her) til FERIE <3 I år går turen for meg og jentene mine til gran canaria! Har aldri vært der før, så det blir spennende, og så i 3 uker da! Vi har laget en sommer versjon av jolekalenderen på soverommet, hvor vi har nedtelling til vi drar 23 juli. Koffertene er pakket, svømmeføtter er kjøpt inn, og vet ikke om det er jeg eller jentene mine som gleder seg mest! <3 <3 Forresten, er det noen som kan si meg hvordan jeg skriver egne innlegg her? Ble medlem for ca 4 minutter siden... |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Nybegynner
Medlem siden: May 2012
![]() |
Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenDessuten lurer jeg på hvordan jeg bruker bloggen her inne? Har alle egne blogger knyttet til foreldreportalen? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenJeg gleder meg til å gå på jobb hver eneste dag. Etter et par år som langtidssykemeldt er det fantastisk deilig å ha en ordentlig, meningsfylt jobb å gå til. Det betyr utrolig mye å endelig få tilhøre et arbeidsfellesskap igjen! |
|
|
|
|
|
#5 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenJeg gleder meg til å flytte. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenJeg gleder meg til helg, til å besøke ei venninne med barna og kose oss. Gleder meg også til å få klasseliste for neste skoleår, se hvem hun kommer i 2. klasse med og om vi er så heldige å beholde vår fantastiske lærer. Ja, og så gleder jeg meg veldig til fire uker sommerferie.
|
|
|
#7 |
|
Originala
|
Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenJeg gleder meg til ferie med mann og barn - både til å reise sammen, men også til å ha noen late dager sammen her hjemme. Og til at plattingen vår blir ferdig og jeg skal sitte på den og drikke knallgod vin som jeg skal kjøpe på ferien vår. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenAkkurat nå gleder jeg meg til i morgen. Da tar Optimistmannen med seg jentene og overnatter hos foreldrene sine. Jeg skal hente en av mine beste venninner på toget. Så kommer to gode venninner til- lokale sådanne- og vi skal spise god mat, drikke masse vin, skravle og fjase til langt på natt
|
|
|
|
#9 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenGleder meg til i morgen. Da skal vi besøke vennepar som nylig har fått baby. Har lovd å stille med middag og dessert. Så kan jeg snuse på nyfødt, mens treåringen leker med deres andre barn(3) og sambo kan skravle om teknikk/duppeditter/etc med mannen i huset.
|
|
|
#10 |
|
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenJeg gleder meg til ny grunnmur blir støpt i morgen.
|
|
|
#11 |
|
Shake it out!
|
Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenGleder meg til å flytte hjem. Gleder meg til å overta et hus som bare er mitt. Gleder meg til å begynne å leve igjen etter å ha hatt livet på vent i 6 mnd. :lykkeli:
|
|
|
#12 |
|
Det kan alltid bli verre.
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenOzzy innfridde noe så hemningsløst!
|
|
|
#13 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenGleder meg til helg!
|
|
|
#14 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenEg gler meg til fredagskveld i sofaen med ungane som har vore hos pappaen sin!
|
|
|
|
#15 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenIdag gleder jeg meg over at det er fredag, trening og sein middag med familien. Resten av helgen skal nyyyytes samme med familie og venner. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenAkkurat nå:
|
|
|
#17 |
|
bits and pieces
|
Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenJeg gleder meg til jeg kan gå hjem fra jobb om en 3-timers tid.
|
|
|
|
#19 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenJeg gleder meg til å se musicalen Hair i kveld |
|
|
|
![]() |
|
|