|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Kan man snu et b-menneske?Jeg har ikke sagt et vondt ord om b-mennesker. Bare at de er trøtte om morgenen. Jeg er ubehagelig trøtt sent på kvelden.
|
|
|
|
#2 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan man snu et b-menneske?
Meinte ikkje deg personlig, meir verdien dette er i det norske samfunn sammen med ski og kvikk lunsj. Don`t get me started.
|
|
|
|
#3 |
|
Ferdiglada
Sv: Kan man snu et b-menneske?Men som artikkelen Divine linke til seier så er det ikkje tvil om at det er et ideal å komme seg tidlig opp "og få mest mulig ut av dagen". Det er få ting eg finne meir provoserende enn når nokon seie det til meg. Eg produsere veldig mykje bedre både tankar, samtalar, husarbeid klokka 22 en søndagskveld enn klokka 9.
|
|
|
|
#4 |
|
Søt og rar
|
Sv: Kan man snu et b-menneske?Jeg synes det er mange b-mennesker som synes synd på seg selv.
|
|
|
#5 |
|
Textrovert
|
Sv: Kan man snu et b-menneske?Men det er jo litt sant, da, Appelsin. Camilla Kring snakket om "the 7 a.m CC mail" og alle smilte litt flaut. For er man TIDLIG på jobb, så sørger man for å vise det til verden, gjerne i form at en "viktig" mail til gud og hvermann, i håp om at folk fikk med seg klokkeslettet den ble sendt på.
|
|
|
#6 |
|
Søt og rar
|
Har jeg aldri vært borti. Jeg har en kjedelig jobb hvor alle kommer når de skal, verken før eller etter. Og det er ikke klokka 7 akkurat.
|
|
|
#7 |
|
Ferdiglada
Sv: Kan man snu et b-menneske?Å seie at samfunnet ikkje er tilpassa oss er å dra det litt langt. Det er meir heile den følelsen av å "ikkje vere bra nok" fordi en heller vil sove litt utpå og vere i full form på kveldstid. At det er så mykje meir ideelt å ha et "legge seg 22 og stå opp kl 6 året dreiande".
|
|
|
|
#9 |
|
Fola Blakken
|
Ja.
|
|
|
|
#10 |
|
villende
|
Sv: Kan man snu et b-menneske?Du kan ikke snakke til et b-menneske som nettopp har stått opp! |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Hertuginne
|
Søsteren min er heller ikke morragretten, det er i grunn svært sjelden hun er noen som helst form for gretten, men hun bør ikke snakkes til om morgenen for det. Det er stor forskjell på å være morragretten og bare litt stille og mutt.
|
|
|
#13 |
|
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Stille og mutt og noget asosial. Det er meg om morgenen. Men gretten er jeg ikke. Jeg har fått barn som er støpt over samme lest. Vi kommuniserer med få ord og kroppsspråk. That's it. Og så tar vi det igjen med tidvis veldig hyggelige pratestunder om ettermiddagen og kvelden.
|
|
|
#14 |
|
stille
Hvor: Tønsberg
|
|
|
#16 |
|
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
Sv: Kan man snu et b-menneske?Nå, f.eks., er ikke jeg trøtt i det hele tatt. Enda jeg sto tidlig opp i morges, og skal tidlig opp i morgen. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Kan man snu et b-menneske?Jeg er er nok i slekt med dovendyrene.
|
|
|
#19 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Kan man snu et b-menneske?Jeg er b-menneske, men ikke morgengretten. Men jeg er ikke noe sprudlende greie heller.
|
|
|
#20 |
|
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Kan man snu et b-menneske?Jeg er aldri sprudlende om morgenen, men heller ikke gretten. Men prøv å vekk meg i en middagslur.
|
![]() |
|
|