|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
kamerat
|
Sv: Lesesirkel i sommer?Jeg ler like høyt av noen-vitsene hver gang.
|
|
|
#63 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Lesesirkel i sommer?Jeg er med!
|
|
|
#64 |
|
flisespikker
|
Sv: Lesesirkel i sommer?Jeg står ikke i bibliotekskø, men kjøper på Kindle i stedet. Men jeg kan gjerne banke Gatsby.
|
|
|
#68 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Lesesirkel i sommer?Jeg fant den her også, i .pdf-format for dem som ikke vil vente på bibliotek og sånn - det virker lovlig slik jeg ser det? (Er det ikke noe med de gamle klassikerne og copyrights som går ut på dato og sånt? Hvis jeg tar feil må gjerne en modde gi meg en fingersmekk og fjerne linken.)
|
|
|
|
#69 |
|
Librocubicularist
|
Sv: Lesesirkel i sommer?Eg ler også av noen.
Jo. Det er noko med copyright på gamle klassikarar. Det er derfor omtrent alle tilbydarar av ebøker reklamerer med gratis klassikararar. |
|
|
|
|
|
#70 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Lesesirkel i sommer?Hm. Det er altfor kort tid siden jeg leste Gatsby. Jeg vurderer Irving, men jeg har egentlig litt overdose. Hva skal jeg lese, da?
|
|
|
#71 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Lesesirkel i sommer?Åh, A Visit from the goon squad er nydelig. Jeg ble så nedstemt av den, på den positive måten man kan bli nedstemt av en fint skrevet, trist bok. (Ok, nå høres jeg sikkert ikke riktig bevart ut. |
|
|
|
|
|
#72 |
|
flisespikker
|
Sv: Lesesirkel i sommer?Jeg har fått Gatsby i Kindlen min og gleder meg til å ta fatt.
Hvor lang tid trenger vi? Er 1. august en grei diskusjonsstart, eller skal vi vente til flere er tilbake fra ferie?
|
|
|
#74 |
|
Getting in tune
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lesesirkel i sommer?Jeg vil også være med på Gatsby, tror jeg.
|
|
|
#76 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lesesirkel i sommer?
Litt flaut men jeg tror ikke jeg har lest den. Så det blir jeg med på. |
|
|
|
|
|
#78 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Lesesirkel i sommer?Har Gatsby klar på Kindle.
|
|
|
#79 |
|
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lesesirkel i sommer?Javel.....jeg hiver meg på Gatsby, på engelsk. Meg, lesesirkel?
|
![]() |
|
|