|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mengde godteri på kosedagJonas kunne ha med seg en halv liter brus og godis for 20 kr. Han hadde med seg en pose med popcorn. Han slet veldig med å velge mellom en kurv med jordbær eller popcorn, men kom kjapt fram til at jorbærene kostet MYE mer enn popcorn og hva han hadde lov til å handle for.
|
|
|
#2 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Mengde godteri på kosedagJeg har sendt med en halvliter brus og ti smågodtbiter.
|
|
|
#3 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Mengde godteri på kosedagJeg syns alltid det er like rart å lese om unger som vil ha brus.
|
|
|
#4 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Mengde godteri på kosedag
Snuppa har drevet nitidig egentrening på dette området. Nå er hun "i mål". Hun klarer å drikke en hel halvliter brus. Lenge holdt det med en halv desiliter i bitte bittesmå slurker før hun var fornøyd.
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Da eldste var liten syntes jeg det var så rart med den ene ungen som ikke ville ha brus i bursdagsselskapene. Men så fikk jeg en unge som ikke liker kullsyre selv, og nå er det jo veldig rart å se barn drikke brus i det hele tatt.
|
|
|
#6 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Mengde godteri på kosedagMine barn (barneskole) hadde ingen kosedag.Mellomsøster hadde avslutning på barneskolen, de laget varmmat og alle fikk ta med seg en liten brus. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Yes, we can!!
|
Jeg syns heller ikke det gjør noe med godteri den ene dagen, vi har jo lørdagsgodt og godteri i bursdager allerede, så det er bare EN til anledning.
|
|
|
#8 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: Mengde godteri på kosedagPå vår skole kan de ha med brus, kjeks og chips. Ikke sjokolade. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
5barns mamma
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Mengde godteri på kosedagHer har de regel på at barna kan få med godteri for 20kr og en liten brus. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Mengde godteri på kosedagElevene mine vil heller ha skolefrokost med langbord, grove rundstykker, juice og variert pålegg. Da disker de opp med eggerøre, laks, kjøttpålegg, grov leverpostei og så spiser de i evigheter. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
flisespikker
|
Sv: Mengde godteri på kosedagJeg ville sendt med vann; Poden ber alltid om vann som drikke sammen med søte saker. (Saft kan han også finne på å drikke, hvis det er tilgjengelig, men han synes ikke det passer til sjokolade og slikt. Jeg er helt enig.)
|
|
|
#13 |
|
Epikur
|
Ja, smågodt. Når det koster 6,90 for hektoen så blir det jo litt allikevel.
|
|
|
#14 |
|
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mengde godteri på kosedagPå skolen til barna våre har de aldri med godteri. Kosedag er opplevelse, ikke spising.
|
|
|
#15 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mengde godteri på kosedagSiste dag på skolen var det ikke lov med godteri, men brus og god mat, kjeks osv... |
|
|
|
|
|
#16 |
|
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mengde godteri på kosedagFørsteklassingen hadde med mariekjeks og saft. Sjetteklassingen hadde med vann og godteri for 20 kroner. Åttendeklassingen hadde med en halvliter brus og godteri for ca. 25 kroner. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Mengde godteri på kosedagDatteren hadde med en pose moreller, de skulle ha oppskåret frukt til felles fruktbord der i dag.
|
|
|
#18 |
|
En Som Trener
|
Sv: Mengde godteri på kosedagHos oss er det ikke lov å ha med godis eller brus (gjelder hele skolen fra 1-7 klasse), så de fikk beskjed om å ha med seg litt oppskåret frukt til felles bord og det synes jeg var helt greit.
|
|
|
#19 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Mengde godteri på kosedagEn halvliter brus og evt to biter sjokolade, så minsten hadde med to ruter melkesjokolade og en solo.
|
|
|
#20 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Mengde godteri på kosedagHer er det også 20 kr + drikke, han fikk med en kvikk-lunsj, to oreokjeks og to sånne grusomme kanelgifflar eller hva det heter.
|
![]() |
|
|