|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#62 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?Kjøp hotellpakker via Revy og Teaterservice.
![]() |
#63 |
Nybegynner
Medlem siden: Jul 2012
![]() |
![]() Noen?Hei. Billettene ble borte på et blunk, noen som har noen igjen som vil selge? |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?Ligger alt endel på finn.no, tipper det er noen som har kjøpt for mange som vil selge iløpet av året, også dukker det vel dessverre opp en god del spekulanter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?Nå har jeg solgt billettene. (selvsagt for samme pris som jeg selv gav )
![]() |
#66 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?Vi vil også veldig, veldig gjerne ha to!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Borte
|
![]() Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?Hva er den beste måten å få billetter på nå om man ikke nådde gjennom? Er det bare spekulasjon og blodpris på Finn?
![]() |
#68 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?Jeg er litt sånn |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?Hm. Jeg har også køet og køet uten hell. Hvis noen har to billetter til overs, så send meg en PM, davel.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West Sist redigert av Pøblis : 12-07-12 kl 11:52. Årsak: Stygg å-og-feil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Borte
|
![]() Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?Jeg vil også gjerne kjøpe om noen har til overs.
![]() |
#71 |
|
![]() Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?Nå er ikke show før i april, jeg tror man kan gå ganske greit ut i fra at det blir mulig å kjøpe billetter flere ganger innen den tid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?Nemlig!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Borte
|
![]() Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?
Det sier mannen min også, men hvordan vet man når det legges ut igjen?
![]() |
#75 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?Men dere, dette med forsalg (rimi, Telenor), er det egentlig vanlig ved konserter?
![]() |
#77 |
Borte
|
Så mye styr for den oppblåste guttungen.
![]() |
#78 |
prøver å være tål***ig
|
![]() |
#79 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?Her startet dagen med tårer, da 12-åringen våknet til beskjeden om at vi ikke hadde fått tak i billetter. Vi får håpe at det dukker opp noe etter hvert.
![]() |
|
|