|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bondesjakk(matt!?)
Medlem siden: Nov 2011
![]() |
Sv: Mimring om gamle dagerFikk fem kroner til lørdagsgodt. Akkurat nok til en pose knott! Kroneisen kostet syv kroner, og den var jo diiiiger... |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mimring om gamle dager
Hæh, du må jo være bare barnet! For fem kroner kunne jeg omtrent kjøpe halve godtebutikken. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Mimring om gamle dagerÅh, jeg husker jeg fikk min første bærbare CD-spiller til 11 års dagen, da fikk jeg også min aller første CD; Absolute Music 9 med bl.a "Tyven tyven", "Hodet over vannet" og "Go west" ... *mimre*
|
|
|
#4 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
CD-spiller til 11 års-dagen- du er må jo være bare barnet. Jeg tror knapt walk-mannen var kommet på min 11-års-dag. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Mimring om gamle dagerJeg husker forresten også at hvis man kjøpte saba self sit på parfymeri, så fikk man den pakket inn i gråpapir.
|
|
|
#7 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Mimring om gamle dagerJeg husker at bussbiletten til skolen kostet fire kroner. Etter noen år fikk vi busskort. Hvis vi hadde vannkrig på skolen fikk vi ikke sitte på, og måtte gå 3 km uten verken fortau eller gangvei. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Mimring om gamle dagerJeg husker månelandingen.
|
|
|
#9 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Mimring om gamle dager...men søren ikke så gammel at jeg har kjøpt Saba Self sit på parfymeri, i gråpapir! |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Skal rømme
|
Sv: Mimring om gamle dagerJeg er i samme generasjon som Neket. Jeg husker Larry ja, og Commander Keen, og Lemmings. Og så det spillet med kanon til å skyte på fallskjermhoppere som kommer ut et fly.
|
|
|
#12 |
|
koko
|
Sv: Mimring om gamle dagerNår vi dro på korpstur og Norway cup lå vi på luftmadrass i midtgangen i bussen. Det var jo ikke farlig å krasje på den tiden.
Dårlige vitser har også livets rett. Sist redigert av Syrinx : 17-07-12 kl 23:50. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Mimring om gamle dagerJeg sov i hattehylla.
|
|
|
#14 |
|
Originala
|
Sv: Mimring om gamle dagerSad Sam, ja. Det var sant. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Originala
|
Dette ble nok rangert som det beste diktet i verden. Mens Men tankene mine får du aldri og Hard asfalt var de beste bøkene. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Mimring om gamle dagerOgså husker jeg vi måtte ha seilersko, og det var kjempeviktig at lissene var knyttet på en spesiell måte, med sånne kruseduller på enden. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Kjempeviktig!
|
|
|
#18 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Mimring om gamle dagerJeg husker Starlet - det var schikkli bra, jeg hadde mange brevvenner fra dette bladet.
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 18-07-12 kl 05:21. Årsak: Så denne lå åpent, modererte meg litt mht info. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
saftig
|
1986 var den beste av de alle.
Jeg er ganske sikker på at jeg også hadde akkurat det bladet!
|
|
|
#20 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Ja, Peppes West End var fantastisk! Jeg husker "Mannen på trappa" fra Saabye Christensens Beatles. Det var ikke lite smågodt som ble handlet der i årenes løp, blant annet tiøres dundersalt og de sure grønne som ligna.
|
![]() |
|
|