|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
| Se resultatene: Bannar du? | |||
| Aldri |
|
17 | 9,50% |
| Berre inni meg |
|
6 | 3,35% |
| Svært sjeldan |
|
40 | 22,35% |
| Sånn dann og vann når det fell naturlig |
|
68 | 37,99% |
| Jevnlig, ja |
|
21 | 11,73% |
| Jevnlig og ofte |
|
7 | 3,91% |
| Heile tida i grunn, også når eg er blid og glad |
|
6 | 3,35% |
| Nordlending |
|
12 | 6,70% |
| Nord for nordlending |
|
2 | 1,12% |
| Deltakere: 179. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#3 |
|
Shake it out!
|
Sv: Banning?
Skikkelig ille, faktisk, noe av det verste man kan finne på å si. Fullt på høyde med "faen i helvete" på norsk. Jeg dreit meg nok ut der noen ganger..:
|
|
|
#4 |
|
~~~~~~~
|
Ups, jeg tror ordet kan ha glippet når vi dro avgårde i en helt ekstrem karusell. Jeg skriker aldri skjellsord, men de ble nok hvisket mellom tennene.
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 18-08-12 kl 11:35. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Banning?Jeg kan banne så det holder (75% nordlandsk blod i årene), men ikke i normalt prat. Banningen kommer om jeg er sint, irritert over å ikke få til noe, eller jeg slår meg.
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Banning?Shit sidestiller jeg med ooops på norsk omtrent og dermed hyppigere brukt da jeg bodde i engelsktalende land enn det som pent er. Jeg banner litt og det gjør mannen også. Ikke sånn "det var jævla god mat", men "faen!" når man slår seg eller noe går skeis. Mannen har en tendens til å banne når han kjører bil. Blir fort oppgitt over andre i trafikken. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
~~~~~~~
|
|
|
|
#9 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Banning?Jeg drev ganske så febrilsk med å løre Guttungen si "pokker ta" framfor "shit" før vi dro til London i sommer, gitt.
|
|
|
#11 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Banning?Jeg banner her og der og når det passer seg...Sånn som igår når en dobbelsize ketchupflaske faller ut av kjøleskapet og treffer foten min, da gikk det en pose med mat i veggen sammen 15 faen faen etter hverandre. Sent på kvelden klarte jeg knapt å gå på foten, så jeg synes det var berettiget.
|
|
|
#12 |
|
Med & uten trylleformel.
|
|
|
|
|
#14 |
|
Kan tituleres
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Banning?Jeg banner ganske mye. På harry-måten, altså både når jeg er sint og sur, og når jeg ikke er det. Jeg prøver å begrense meg i perioder, men stort sett så har jeg kapitulert. Jeg er også til stadighet omgitt av folk som banner enda mer enn meg, så det er ikke så lett å huske å begrense seg.
|
|
|
#15 |
|
Med & uten trylleformel.
|
|
|
|
|
#16 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: Banning?Jeg utstår egentlig ikke banning, men det hender en sjelden gang det kommer en glose i affekt.
|
|
|
|
#20 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Banning?Nordlending, banner sånn dann og vann. |
|
|