|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Dragedytteren
|
Sv: Jeg blir provosert av barne-tvHehe, de plukker opp mye rart. Da Lille Ville var 2-3 år var hun på besøk hos mormoren og sa høyt og tydelig F**n. Mormoren ble jo litt overrasket, og sa "hva sa du?!", hvorpå Lille Ville, godt oppdratt som hun er, selvfølgelig gjentok.
|
|
|
#2 |
|
Med nebb og klør
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Ødemarka
![]() ![]() |
Sv: Jeg blir provosert av barne-tvHahaha, denne tråden begynner jo å bli riktig så underholdende. Pokker hører forresten ikke til i midt vokabular heller, men det er bare fordi det høres skikkelig dust ut på nordnorsk. Dust er forøvrig bare en del av mitt skriftspråk, for det høres også rimelig tamt ut. Jeg ropte ut det gode, gamle hel**te her en morgen da jeg sparket i en av barnas leke på vei ut av senga. Hakket over et av ordene de kan snappe opp på barne-tv med andre ord. Jeg vet at toåringen hørte det, men håper han syns mamma var så skummel i stemmen at han ikke tar ordet i bruk på enda noen år. Det er umulig å skjerme unger for verden vi lever i, men om noen foreldre forsøker i det lengste så kjenner jeg egentlig ikke at det bryr meg så veldig.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Jeg blir provosert av barne-tv
Det tenkte jeg også, men jeg tenkte jeg skulle la være med flere personangrep i dag...
|
|
|
|
#4 |
|
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg blir provosert av barne-tvTusen takk dere, det var utrolig kjekt å høre! |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Medlem siden: Dec 2007
Sv: Jeg blir provosert av barne-tvJeg vokste opp med "Bert and Ernie". De delte soverom. Need I say more? (og dette var på tidlig 80 tallet før det var lov å komme ut av skapet |
|
|
|
|
|
#6 |
|
-Holy macaroni-
Medlem siden: Sep 2009
Sv: Jeg blir provosert av barne-tvTenkte dere på dette som barn?
|
|
|
#7 |
|
Metallica!!
|
Jeg sa at det for meg ble i overkant snipete, ikke at du var det.
Pompel og pilt.
|
|
|
#8 |
|
-Holy macaroni-
Den er grei!
|
|
|
#9 |
|
-Holy macaroni-
Sv: Jeg blir provosert av barne-tvHeldigvis har ikke barn fullt utviklet den perverse sans enda som voksne har.
|
|
|
#11 |
|
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg blir provosert av barne-tvHar bare lest første siden, så tråden kan ha tatt en uventet retning, men to episoder har irritert meg grenseløst:
|
|
|
#12 |
|
i tåka
Medlem siden: Dec 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
Sv: Jeg blir provosert av barne-tvFor sønnen min er løpet kjørt alt, etter et halvår med Fantorangen. Han ble levert i barnehagen med hårspenne i håret i dag. Kanskje det er det å vokse opp med en alenemamma som har gjort det, men jeg kan nok bare se langt etter en svigerdatter uansett.
|
|
|
|
#14 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: Jeg blir provosert av barne-tvHva med ordet "sabla" da? I følge ordlisten er det egentlig en omskriving av for satans og betyr pokkers, fordømt, forferdelig. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Slumrende Ullteppe
|
De skulle dermed bare visst hvor de traff spikeren midt på hodet, de som i sin tid tøyset med Kaptein Sabeltann - og omdøpte ham til Løyntnant Kabelsatan.
|
|
|
#16 |
|
This is normal!
|
"Kaptein Sabeltann er en drittsekk!
|
|
|
|
#17 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hahaha! Det var vel lurt av dem å si at det var fader tenker jeg. Kan bli morsomt om hun en dag lurer på om det er lov å synge den torskevisa, hvor hvert vers ender med faderullandei. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Slumrende Ullteppe
|
He he, nå kom jeg på at jeg, i barnehagen, gikk forbi to kamerater på fem år, som satt i en krok og holdt på med sitt. Den ene gutten forteller noe som tydelig er ganske dramatisk:
|
|
|
#19 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tenk sjokket når de lærer å synge Fader Jakob kanonsang (kanon), eller når den stakkars frøkna finner ut at presten banner i kirka. Fader vår.... |
|
|
|
![]() |
|
|