|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
| Se resultatene: Hvor mye alkohol har du/dere i hus? Spesifiser gjerne fordelingen mellom vin/øl/sprit | |||
| 0. Drikker ikke alkohol, serverer heller ikke gjester. |
|
15 | 6,73% |
| 1-5 flasker/bokser/vinkartonger. |
|
73 | 32,74% |
| 6-10 flasker/bokser/vinkartonger. |
|
28 | 12,56% |
| 11-20 flasker/bokser/vinkartonger. |
|
52 | 23,32% |
| 21-30 flasker/bokser/vinkartonger. |
|
17 | 7,62% |
| 31 og oppover. Kun forbruksvare. |
|
17 | 7,62% |
| 31 og oppover. Samler på vin. |
|
15 | 6,73% |
| Går på polet/i butikken hver gang. |
|
6 | 2,69% |
| Deltakere: 223. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Erfaren
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye alkohol har du/dere i hus?Vi tar fire flasker vin, to bokser øl og en flaske whiskey som har vi hatt i et skap i 10 år.
|
|
|
#2 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye alkohol har du/dere i hus?Vi har Mange flaskor vin, en del sprit og noen bokser øl i kjøleskapet. Sprit drikker vi veldig sjelden, øl går det mye av (LøveMannen) og vin går det også en del av. Drikker vi et par ganger i uken sånn ca. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Einsam
|
Sv: Hvor mye alkohol har du/dere i hus?1-5 stemte jeg, selv om jeg plutselig har over ti flasker i skapet. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Hvor mye alkohol har du/dere i hus?Ikke mye. Det er mulig mannen har et par øl i kjelleren. Tror vi er fri for vin nå, men har gjerne et par flasker stående. Har litt likør, noe hjemmelaget og noe kjøpt, og så tror jeg det er litt konjak i kjellerboden. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hvor mye alkohol har du/dere i hus?Vi drikker vin og øl i det jeg vil si er normale mengder. Vi har et ekstra kjøleskap i kjelleren, der vi stort sett har brus, øl, cider og vin oppbevart. I tillegg har vi en bod med noen vinstativ, så der oppbevares rødvin. Vi har lite sprit. Pleier å ha en cognac stående, og noen ganger whisky. Whiskyen blir drukket opp, cognacen kan stå leeeenge. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvor mye alkohol har du/dere i hus?Vi har vanligvis et par flasker vin, og vi drikker ofte litt vin i helgene - så det går med.
|
|
|
#7 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hvor mye alkohol har du/dere i hus?Enorme mengder av diverse sprit som aldri blir drukket. Vi er sikkert de eneste som har hatt sprit med på flyttelasset til Tyskland - og hjem igjen 3 år senere!
|
|
|
#8 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hvor mye alkohol har du/dere i hus?Nok til å kjøre et førtiårslag uten å handle inn.
|
|
|
#9 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvor mye alkohol har du/dere i hus?
Her også. Mengder. Med en mann som reiser mye, og alltid tar med seg noe fra Tax free sånn i tilfelle, så blir det rikelig med både vin og sprit. Vi drikker en gang i blant, men det kan gå ukevis imellom hver gang også. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Hvor mye alkohol har du/dere i hus?Har to hvitvin i kjøleskapet, to bacardi razz i skjenken og 1/2 sambuca i vinhyllen.
|
|
|
#12 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Hvor mye alkohol har du/dere i hus?Jeg aner rett og slett ikke, jeg stemte 11-20 flasker/kartonger, for da tenkte jeg på vin. Men så kom jeg på at jeg hadde glemt gubben sin whisky-samling, cognacen vår og diverse likører.
|
|
|
#13 |
|
Er frisk!
|
Sv: Hvor mye alkohol har du/dere i hus?Vi har masse - sikkert 15 flasker vin og 3 flasker sprit. Nettopp fordi vi nesten aldri drikker alkohol. Vi trenger aldri å kjøpe noe - har alltid mer enn nok i lager fra gaver og påskjønnelser.
|
|
|
|
#14 |
|
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
Sv: Hvor mye alkohol har du/dere i hus?...
Ungen, 2009 Minste, 2013 Sist redigert av shute : 12-11-12 kl 19:13. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Sv: Hvor mye alkohol har du/dere i hus?Vi har en halvfull 3-liter med rødvin. Tar et glass hver et par kvelder i uken.
|
|
|
#16 |
|
kamerat
|
Sv: Hvor mye alkohol har du/dere i hus?Barskapet vårt er en evighetsmaskin, der er det til enhver tid minst 20 flasker brennevin/likør/hetvin, som aldri blir drukket opp og bare benyttes i små slanter og i ny og ne.
|
|
|
#17 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hvor mye alkohol har du/dere i hus?Vi har svært lite vin som egner seg til matlaging, da. Man putter liksom ikke amarone i en gryterett.
|
|
|
#18 |
|
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
Sv: Hvor mye alkohol har du/dere i hus?Vi drikker generelt ikke og serverer heller ikke gjester - men vi har nå likevel noen flakser vin stående i kjelleren, slikt vi har fått.
|
|
|
#19 |
|
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye alkohol har du/dere i hus?5 rødvin |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye alkohol har du/dere i hus?Ingen av oss drikk alkohol, og vanligvis har vi heller ikkje servert gjestar. Mannen har nokre gongar fått vin som takk for hjelpa i ulike samanhengar. Da har vi servert det til passande gjestar da.
|
![]() |
|
|