|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor høye hæler greier du?Kommer veldig an på hvilken hæl det er på skoen. De skoene jeg bruker til daglig nå er med kilehæl, og de er 9 cm høye. Føles ikke høyt eller vanskelig å gå med i det hele tatt.
![]() |
#62 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor høye hæler greier du?Når dere måler helene, måler dere fra innsiden av helen eller yttersiden?
![]() |
#63 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor høye hæler greier du?Er skoene stilig nok, skal jeg jaggu få trøkka hobbitføttene nedi og spaserte med eleganse! |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Nybegynner
Medlem siden: Sep 2012
![]() |
![]() Sv: Hvor høye hæler greier du?Unnskyld at jeg som mann blander seg inn. Eksen min var 175 og hadde 10 cm høye hæler, hun kledde stort sett det hun hadde på seg men så høye hæler på høye damer her ikke så pent da, Men jeg har sett en dame som var 166 med 10 cm høye hæler og det var WOW. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvor høye hæler greier du?De høyeste jeg har er 5cm og jeg liker dem ikke. Når jeg endelig klarer å finne sko som sitter godt på føttene er sjeldent hælene gode. Få pensko er tilpasset bred tverrplattfot og høy vekst. Heldigvis er jeg ikke opptatt av sko eller hæl/ikke hæl. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Hvor høye hæler greier du?
Det er det mest tullete jeg har hørt. Sånn rent bortsett fra at du så klart har rett til å mene hva du vil.
![]() |
#67 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() |
#68 |
Medlem siden: Jun 2009
![]() Sv: Hvor høye hæler greier du?Man måler vel bakerst på hælen, der den er høyest? |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Eh. Javel. Så høye hæler er finest om man er 166 cm? Ja,ja glad jeg er 'gammel' og ikke bryr meg om sånne kommentarer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Jeg er like høy, og kan også føle meg ruvende når jeg plutselig er 177, men jeg synes likevel det er pent med høye hæler. Var i selskap nå i helga og noen av damene hadde pyntet seg i skikkelig stilige kjoler, men de ble likevel ganske så trauste når de hadde helt flate sko til, synes jeg. Noen anlendninger og antrekk krever rett og slett sin hæl. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Hvor høye hæler greier du?Brukte sko i helga med hæl på 11 cm. Gikk helt greit, selv etter en del glass rødvin.
![]() |
#76 |
er her
|
![]() Sv: Hvor høye hæler greier du?Trives ikke i høye hæler, men bruker det en sjelden gang, da helst ikke mer enn 4-5 cm. Har noen høyere, men de blir ikke brukt for jeg får så vondt i bena.
![]() |
|
|