Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvor høye hæler greier du?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-10-12, 10:00   #61
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor høye hæler greier du?

Kommer veldig an på hvilken hæl det er på skoen. De skoene jeg bruker til daglig nå er med kilehæl, og de er 9 cm høye. Føles ikke høyt eller vanskelig å gå med i det hele tatt.

Har noen par pensko med tilsvarende høyde på, og på de føler jeg mer at jeg vakler ustøtt rundt.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-12, 21:49   #62
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Når dere måler helene, måler dere fra innsiden av helen eller yttersiden?

Gammel 05-10-12, 22:10   #63
MammaHeksa
Superduperaktiv

MammaHeksa sin avatar

Medlem siden: Aug 2012
MammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populær
Standard

Er skoene stilig nok, skal jeg jaggu få trøkka hobbitføttene nedi og spaserte med eleganse!

MammaHeksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-12, 02:58   #64
perten
Nybegynner

Medlem siden: Sep 2012
perten har et hav av muligheter foran seg
Standard

Unnskyld at jeg som mann blander seg inn. Eksen min var 175 og hadde 10 cm høye hæler, hun kledde stort sett det hun hadde på seg men så høye hæler på høye damer her ikke så pent da, Men jeg har sett en dame som var 166 med 10 cm høye hæler og det var WOW.

perten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-12, 08:11   #65
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De høyeste jeg har er 5cm og jeg liker dem ikke. Når jeg endelig klarer å finne sko som sitter godt på føttene er sjeldent hælene gode. Få pensko er tilpasset bred tverrplattfot og høy vekst. Heldigvis er jeg ikke opptatt av sko eller hæl/ikke hæl.
Jeg er høy nok og trives godt med sko uten hæl. Converse og lignende paddeflate sko kan jeg heller ikke gå med. Da får jeg vondt i beina.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-12, 08:34   #66
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av perten, her.

Unnskyld at jeg som mann blander seg inn. Eksen min var 175 og hadde 10 cm høye hæler, hun kledde stort sett det hun hadde på seg men så høye hæler på høye damer her ikke så pent da, Men jeg har sett en dame som var 166 med 10 cm høye hæler og det var WOW.

Det er det mest tullete jeg har hørt. Sånn rent bortsett fra at du så klart har rett til å mene hva du vil.
Høye damer kler høye hæler like godt som lave damer. Da er det i så fall høyden på damer du har et problem med, og det får du jo bare ha.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-12, 11:29   #67
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Høye damer kler høye hæler like godt som lave damer. Da er det i så fall høyden på damer du har et problem med, og det får du jo bare ha.

Jeg lurer forøvrig også på hvordan dere måler hælhøyde. Det enkleste ville kanskje være å måle hvor mye høyere man ble ...

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-12, 22:51   #68
Geitrams

Medlem siden: Jun 2009
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Man måler vel bakerst på hælen, der den er høyest?

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-12, 23:00   #69
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av perten, her.

Eh. Javel. Så høye hæler er finest om man er 166 cm? Ja,ja glad jeg er 'gammel' og ikke bryr meg om sånne kommentarer.

:179 og går gjerne på høye hæler sålenge ryggen henger med.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-12, 20:55   #70
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syntes heller ikke det er så fint, og jeg er 172. Blir innmari svær føler jeg.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-12, 21:12   #71
oslo78
Er frisk!

oslo78 sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Rundt 1 cm går bra :-)

Gammel 14-10-12, 20:15   #72
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Smaken er som baken, gitt. Jeg er 172 og trives veldig godt på skyhøye heler. Men det hjelper å ha en mann som uansett ruver over meg.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-12, 23:56   #73
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg syntes heller ikke det er så fint, og jeg er 172. Blir innmari svær føler jeg.

Jeg er like høy, og kan også føle meg ruvende når jeg plutselig er 177, men jeg synes likevel det er pent med høye hæler. Var i selskap nå i helga og noen av damene hadde pyntet seg i skikkelig stilige kjoler, men de ble likevel ganske så trauste når de hadde helt flate sko til, synes jeg. Noen anlendninger og antrekk krever rett og slett sin hæl.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-12, 11:58   #74
Mirmell

Mirmell sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Brukte sko i helga med hæl på 11 cm. Gikk helt greit, selv etter en del glass rødvin.

Gammel 15-10-12, 12:15   #75
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er, eh, 174?

... og har vel opptil 9 cm. hæler. Det går greit i korte tidsperioder. Synes det er riktig kult å være høy og staselig på høye hæler.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-12, 13:35   #76
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Trives ikke i høye hæler, men bruker det en sjelden gang, da helst ikke mer enn 4-5 cm. Har noen høyere, men de blir ikke brukt for jeg får så vondt i bena.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:30.