|
|||||||
| Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Sv: Strikketreff Oslo
|
|
|
|
#4 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Strikketreff OsloHvis det hjelper kan vi sikkert dra litt senere.
|
|
|
#5 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Strikketreff OsloLa meg komme tilbake det til det når jeg har diskutert med mannen. Det ser ut som han skal på foreldrekaffe halv sju. Om lillesøster kan være med dit, kan han kjøre meg til deg først - så tar jeg toget hjem igjen fra deg på kvelden. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Audacious
|
Sv: Strikketreff OsloHvis jeg kastet opp siste gangen mandag morgen klokka 9.30, kan jeg komme i strikketreff tirsdag kveld 19.00 hvis jeg lover å ikke kline med noen?
|
|
|
#13 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Strikketreff OsloJeg trodde at jeg hadde planer tirsdag kveld, men nå ser det ut til at det ikke blir noe av ... småbarnsforeldre, assa.
|
|
|
|
#15 |
|
...we have cookies
|
Sv: Strikketreff OsloJeg nekter å kline! Niks klinings! Med mindre du skulle vise deg å være mann da. Og singel. Og dritkjekk. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Strikketreff OsloDet er jo et lite tap hvis det ikke går an å kline med Acsa, men dere får klare dere så godt dere kan.
|
|
|
|
#18 |
|
Bare sær
Sv: Strikketreff OsloSå bra, Mei! 18.30? Kan du ta ansvar for kartlesing?
|
|
|
#20 |
|
Bare sær
Sv: Strikketreff Oslo
Betyr det at du ikke har bil? For da er det bare tull at du skal komme hit, jeg kan plukke deg opp på togstasjonen eller lignende.
|
![]() |
|
|